![]() |
@ Mike--1991: Thnx man! :thumbup:
@ jellehier: Thnx, spiegels laat ik gewoon zo, zit mij best en het combineert ook goed met alles! :thumbup: |
Echt Super vento man, Less is more!
|
Quote:
thnx man! Gewoon zoals hij hoort te zijn en niet anders! :cool: |
Vanmiddag een VR6 lip gehaald voor de Vento, is wel zo netjes en staat nog mooi ook (en een stukkie lager! :D )
![]() ![]() ![]() ;) |
Zier er lekker uit! :thumbup:
|
Quote:
thnx man! :cool: |
echt een super-totaalplaatje,zeker niks meer aan doen:thumbup:
spiegels niet in kleur is juist super:D |
Quote:
:thumbup: thnx man! en de spiegels ben ik inmiddels vanaf gestapt. Ze blijven mooi zwart!! :cool: |
Super dikke vento. En de spiegels moet je inderdaad zwart houden.
|
Quote:
komt zeker goed! :thumbup: thnx! |
Bij deze gister een RVS 55mm eindstuk aangelast, let niet op de auto is vies en ja.... ik heb inmiddels als het goed is een andere achterbumper gevonden ZONDER trekhaakgat! :thumbup:
Hier de foto's: ![]() ![]() :cool: |
Quote:
Mooi man, Ziet er strak uit ! |
ziet er goed uit en vies agja dan is er weer wat te poetsen :D
|
@ P.MK3Dub. : Thnx man! :thumbup:
@ vdWal : idd zodra het mooier weer is kunnen we weer aan de gang! :thumbup: |
na een tijd met een aero-hole te hebben gereden, heb ik via VWJean een andere achterbumper kunnen regelen! Bij deze nog thanx hiervoor! :thumbup:
Voor: ![]() ![]() en na: ![]() ![]() :thumbup: |
Nette Vento!
Lekkere wielen hè!? Ik heb even mijn "witte Vento map" doorgebladerd en vind witte spiegels echt mooier.. |
vind uitlaatje beetje zielig pijpje tdi style is strakker ,vind ik ,voor de rest :thumbup:
|
@ Tjeerd :thumbup: thnx kerel, misschien nog keer doen in de loop van de zomer. Komt vast goed ga eerst maar eens een net interieur zoeken! :thumbup:
@ jarnogtithnx kerel en het pijpje is idd klein maar de motorinhoud ook dus dat past goed bij mekaar :D |
A3 interieur staat super kan ik je vertellen ;)
|
Quote:
past dat gewoon dan zonder aanpassingen? ;) |
All times are GMT +1. The time now is 16:11. |