![]() |
Quote:
incl verzend, persoonlijk overhandigd vanuit Duitsland, via Friesland... |
Zijn die Supersport schroefsets een beetje goed wat kwaliteit/wegligging betreft ?
Zoek zelf ook nog een andere verlaging/schroefset voor men Golf1. Misschien ga ik ook wel een gewone verlagingsset kopen van bv Weitec. Dat is toch een merk waar ik meer vertrouwen in heb :) Maar schroefset lijkt me wel erg handig + kan wel erg laag :o |
Quote:
TOPPER! |
Quote:
tis maar net welke eisen je stelt. Supersport is stug... voldeed mij prima. heb er anderhalf jaar probleemloos mee gereden, en kan volgens mij nog tijden mee. En dat voor (relatief)weinig... |
Ik heb mijn Supersport schroefset er net 4 dagen onder en het bevalt mij best, hard; maar dat moet ook :biggrin:
Moet alleen nog wat verder naar beneden maar dat is met deze set geen probleem....kan tot 100mm! Fotos volgen |
Quote:
zou je vandaag toch naar beneden schroeven?? ;) |
he hallo allemaal..
slecht nieuws denk ik.. de opleiding die ik hierna ga doen is vrij prijzig en ik kan het beste alvast geld gaan sparen voor een notebook en alle andere uitgaven die ik dan moet doen, dus het is het beste :( dat ik het project tijdelijk stop zet. jammer, heel jammer, maar hij blijft wel hoor en de schroefset gaat er ook nog wel onder met de pirelli`s en ik zal hem nog wel zelf bijspuiten enzo, maar eerst geen chroom en laswerk.. :( kbaal er zelf ook van, maar soms gaat school voor he? moet natuurlijk wel een beetje om mijn toekomst denken en hou ik geld over, dan gaat dat uiteraard naar de golf :) plannen voor nu: gewoon opbouwen weer (sierstrips, etc) en delen zelf spuiten, schroefset en pirelli`s eronder en klaar. ik hoop dat ik het een beetje kan betalen om hem op de weg te krijgen en dan maar meetings af gaan :p groet`n rene |
jammer, maar dan wordt het nog wel een mooie wagen zo te horen :D golf1 + schroefset + pirelli's = nog steeds errug gaaf!
|
jawel, maar niet zo mooi als ik in mijn gedachten heb... :(
maarja... dat komt wel.. chromen spiegels komen deze week binnen...ik zet ze op een plankje op m`n kamer :p |
oldschool gaat voor school ja!
|
hahahaha nee, nu ff niet :(
|
;)
|
Je kunt het beste (net zo als ik) gokken op de oudejaarsloterij !!!!! :D :D :D
Grtz............. LRR Ps: Al het goede komt langzaam !!! Kun je in alle rust je "parts" bij elkaar zien te krijgen !!! |
das idd waar!
en als ik het per maand een beetje kan opbrengen wil ik er dan ook het liefst een beetje mee touren.... bv naar braunschweig komend zomer. misschien..we zien wel |
jammer man,
als je hem maar niet verkoopt, want daar ga je wel spijt van krijgen! ;) |
dat zal niet zo snel gebeuren hajee, tenzij ik er natuurlijk een heel vet bedrag voor krijg, maar dat zal niet gebeuren
|
Quote:
True, als ik klaar ben met studie dan doe ik er precies 8 jaar over :) |
ey René, volgens mij zit je in een vicieuze cirkel... ;) :D
Heb je steeds al gezegd, gewoon lol mee hebben, niet teveel investeren. Rijden met dat ding. ps. houdt ook een post vrij voor reparaties, wil ook nog wel eens wat stuk gaan(remmerij bijv.) |
thom.... ik zit in zoveel cirkels ;)
But you`re right!! ik bouw em weer lekker op en maak hem zo netjes mogelijk en dan gaan met koekiemonster :D |
Ha Rene,
Dat met die Golf komt vanzelluf goed man! Ik vindt m zo ook al leuk en we moeten natuurlijk deze zomer met zoveel mogenlijk type 1's naar meetings, dus houden die hap en er verder niets meer aan uitgeven! Greetz |
All times are GMT +1. The time now is 09:19. |