![]() |
Prima project hoor, wat ik alleen niet snap...je gaat de 1.6 helemaal fris opbouwen? Waarom niet meteen een andere, snellere motor gepakt, KR oid..Omkeuren is ook het werk en de kosten niet meer.
|
robbie... ben benieuwd hoe hij van de lasser terugkomt man.
Wat is daarna de volgende stap? |
@ Arne, aangezieni ik W'see wil halen en binnen die tijd financieel gezien het niet rond krijg om ook nog een sneller blok aan te schaffen en volledig te reviseren. Daarom heb ik gekozen om dit blok een opfris beurt te geven zodat ie technisch wel 100 % is om naar Oostenrijk te rijden.
Sneller blok is weer een mooie reden om volgende winter aan de gang te gaan. Dus het is puur financieele kwestie anders had ik idd nu al een sneller blok aangeschaft! @ Martijn, Ja ik ben ook erg benieuwd! Morgen begint hij eraan en woensdag ga ik kijken hoe het ermee gaat en om eventueel te helpen voor zover het kan. Volgende stap na de lasser is naar carrosseriebedrijf om de volledige onderkant/wielkuipen en kokers aan te laten pakken en te behandelen. Hoop dat de golf zaterdag klaar is, kan hij misschien meteen door naar dat bedrijf. Zo houden we de vaart erin! Hij moet eind december/ begin januari naar de spuiter:D Heb vanavond trouwens nog je broertje geholpen met de thermostaat te vervangen van de daily golf.. wat een gekloot was dat! Viel een beetje tegen en uiteindelijk wordt de kachel nog niet warm van Rick. Morgen haalt Furb nog eventjes de gecoate delen op die nu klaar zijn. Ben benieuwd!! Verder eventjes geen updates! |
Zo goed bezig hierzo je hebt nog veel te doen in een paar maand tijd :thumbup:
|
Thnx :) dit commentaar bevort mijn motivatie om door te zetten en de deadline te halen. Ja ik heb zeker weten nog veel te doen maar ga mijn uiterste best doen om het goed te laten komen! Hij moet cruise in W'see..moet!!:D:D
|
Ik heb spulletjes in de garage liggen!
|
Duidelijk, succes!
|
ik zeg goed bezig! Nog een paar maanden bikkelen en dan genieten in Velden en omgeving ;)
|
Thnx! Gaat goed komen! Heb spullen binnen van de coater, ziet er weer erg netjes uit! Furb bedankt voor het ophalen. Vanavond weer even poolshoogte nemen bij de lasser en misschien ff wat foto's maken. Daarna even afspraak maken bij het carrosseriebedrijf voor de bodem en wielkasten :D
|
Quote:
Ik hoor het wel ;) |
gister even mee op ziekebezoek geweest bij de golf!!
schiet al aardig op het laswerk. :eek: hier paar kiekjes ervan.... ![]() antenne......waar??? ![]() ![]() ![]() onze robbie kijkt er maar moeilijk bij..... :redface: ![]() |
gaat helemaal goed komen robbie! ennuh kijk niet zo sip :D
|
Quote:
kijkt behoorlijk sip ja.... als of hij niet klaar is in mei ofzo... :tongue: |
goed bezig, het wordt al wat met je bolide.
|
Wörtersee.......here they come. Veel succes ermee..
Gr Ronnie |
leuk topic om te volgen !
|
Hee Robbie!
ziet er goed uit kerel. Komt helemaal goed. Hee, je motorklep staat nog in oijen he... en had je m'n gecoate onderdelen ook al terug? |
Ah kijk, toch al wat zichtbare progress.. volgende keer weer wat vrolijker Robbie :D
|
Quote:
ja die heeft hij. hij geeft ze denk ik bij mij af, neem ik ze wel mee, of iemand haalt het hier op.... |
ik zie dat je een goede lassen hebt stefan v kessel of niet ??
lid van bij ons in de club |
All times are GMT +1. The time now is 11:12. |