![]() |
Quote:
Doen :thumbup: |
Quote:
ja zwarte reflextie folie is er .. ;) |
das waar maar het shopje van frank doet me iets meer als dat witte...
maar goed,we wachten af..... |
Niet met mijn naam erop in ieder geval :D
Ze worden van binnen en buiten wit, het verzonken logo zwart en op de binnenrand komt een zwart/witte Wheelwhores sticker. Zo, dan is het eruit ook.. ik wilde het eigenlijk voor me houden tot het gerealiseerd is maar gezien dat niet voor binnenkort is.. :rolleyes: |
Quote:
Toevallig heb ik dit wel eens gezien... neem van mij aan dat dat echt heel erg vet is! |
;)
|
Quote:
Jammer, is dat gepolijste in zo'n slechte staat dan ? |
nee hoor.. maar ik wil niks gepolijst erop hebben, eens wat anders :thumbup:
|
Dacht al ..., ik heb ze namelijk eind vorig jaar nieuw laten polijsten ( je wilt niet weten wat me dat gekost heeft :rolleyes: )
als ze nu al slecht zouden zijn was het wel heel slecht gedaan. Maar goed zijn nu jouw velgen dus je moet ermee doen wat jezelf wilt. Ben benieuwd hoe ze worden :thumbup: |
Zijn die dingen nou nog niet weggebracht? Pfff..... :)
|
WIT :thumbup: :thumbup:
|
Help mij m'n wielen wit te maken, stort op giro 988 :D
|
Misha word nog lastig gevallen vanuit leeuwarden
|
Ik zou voor wit gaan Misha, ziet er retestrak uit zo :thumbup:
|
Thanks Nigel, wit staat al vast.. de vraag is wanneer :)
|
Leuk daily-projectje weer Misha, ook dit gaat de goede kant op zo. Had niet anders verwacht :thumbup:
|
Dankje Arend!
|
Quote:
paar busjes motip kost je hooguit 30 euro.... :rolleyes: |
Voor velgen kan je beter 2k lak pakken, die is stukken steviger!
Vindt de wielen zoals ze nu zijn ook erg mooi, maar ik snap het wel. Bloedt kruipt waar het niet kan kruipen toch? |
De velgen worden afgedraaid en gecoat, ik ga niet in de weer met knikkerbussen en dergelijke.
Ze zijn nu wel door de vorige eigenaar gespoten met de hand maar als ik ze wit wil dan wil ik 't ook goed hebben. |
All times are GMT +1. The time now is 06:32. |