![]() |
Zal de mijne er ook nog even bijzetten voordat ie misschien van eigenaar wisselt:
![]() ![]() |
Ben je met een koper bezig Robert?
|
Ik heb een mailtje gehad van een Belg, met wat vragen over de auto...
|
Super mooie auto`s allemaal. Zou ook ooit graag zo iets nog willen hebben.
|
Ik zal de mijne er ook eens bijzetten
![]() |
Quote:
Had jij ook gene project op keversite over deze ride!!! Erg mooi resultaat so far :woowoo: |
type 3 van een vriend van me, uit de philippines. net na een ongeluk 100 meter van zijn oprit. nu te koop..
![]() |
Quote:
had het topic ook al gezien op jullie site. mooie auto en dikke wielen. mooi geluid ook van de motor. |
Quote:
Dat klopt :) Thanx :D |
eigen variant
hier dan die van ons!!
![]() |
![]() ![]() ![]() |
Misschien dat er al andere foto's van deze in het topic staan, maar hij is zo gruwelijk :screwy: :thumbup:
![]() |
De mijne, met het bijbehordende verhaal:
Zo uit de schuur gehaald bij mijn grootmoeder: beetje zuiver gemaakt en aan de remmen begonnen, die zaten potvast na 15 jaar stil staan: voorkant hetzelfde: remmen er vanaf: Voorkant nog eens: hier op de oprit: Empi 5spaak eronder: en zo staat hij nu al een jaar terug stil wegens gebrek aan tijd, plaats en kennis: |
Even de archieven in gespit......van VW euro 2002 tm RetroMania 2008 en wat er allemaal tussenzit....
http://www.mijnalbum.nl/Album=EOMX7ARL komt nog meer bij! |
Quote:
En gaat het nog verder dit project ? of kan ik hem bij je ophalen ?? :) |
Quote:
Dit gaat nog verder gaan zodra er meer tijd is en de nieuwe garage gezet is begin volgend jaar |
:cow:
![]() |
![]() |
Ja en deze dan ;)
![]() foto van 5 maand trug in resto ![]() foto van 5 maand trug in resto wel heel vet toch ?? |
|
All times are GMT +1. The time now is 05:17. |