![]() |
Daar rijden ze bij Henk in de straat allemaal op... ;)
|
Nou ik woon dus in Venlo, en daar rijden ontzettend veel Golf IV's rond, of het allemaal legaal en eerlijk betaald is betwijfel ik.
Maar A4, A6, A8 velgen zijn allemaal al ontzettend vaak gebruikt door dat soort mensen. Ik wil mijn auto graag onderscheiden van rare figuren, vandaar ook dit Motorblok 1.8 20v zonder turbo, de meesten rijden hier in 90pk TDI's en het stelt allemaal eigenlijk bitter weinig voor... Er rijden maar weinig IV's die sneller zijn dan die van mij...... en dat zegt toch al genoeg, rijdt een enkele V5 maar die ligt al in puin, in omliggende plaatsen staat een R32 maar ja... he Drie spaaks velgen,a4,a6,a8 is all not done en uitgemolken tot en met, ben dus opzoek naar iets aparts, 911 velgen en boxers zijn ook zeer populair en daarom ook not done. Helaas is kleiner dan 17" ook niet te doen vanwege de ABS en sjit (heb ik me laten wijsmaken) omdat de band hoogte dan aanzienlijk is en dat gaat dus ook gewoon niet werken. Vette C2's gepolijst had ik graag onder mijn golfje gezien maarja ook dit zal niet mogelijk zijn omdat ze gewoonweg niet gemaakt zijn in 17 a 18". Vet zijn ook de aparte 18" AMG wielen die maar heel beperkt zijn geleverd (in kleur spuiten en randen polijsten, zal binnenkort een foto voor elkaar toveren). Het probleem met dit soort velgen zijn dat ze ontzettend duur zijn en dan ook nog eens bewerkt moeten worden door een velgen smurf (niets van aantrekken six pack, bedoel het niet verkeerd). BBS'jes is helaas ook al veel te vaak gedaan, de enige velgen die een beetje gaan zijn de door vw geleverde 18inch r32 wielen ook die zijn moeilijk te krijgen en de bbs'jes in 18inch geleverd door vw zijn ook niet verkeerd. neem deze post vooral niet te serieus ben nu op mijn werk, heb een ongelooflijke kutdag, maar hier komt het wel een beetje op neer! :mad: |
|
Ach sieske toch.... :redface:
ik vind het trouwens nog steeds wel vet als je die TOO MUCH spaakjes-velge drop laat zette hahaha maarja eerst de bumper dan maar he? :biggrin: |
Quote:
bij ons noemen ze dat een straat ja...bij jullie zandpad? :D:D:D ander ideetje dan...de velgen die op de de nieuwe GTi liggen? |
Quote:
zal helaas ook niet groter zijn dan 16inch wel vet als die gepolijst zijn :eek: |
Quote:
ligt eraan welke die ik tot nu toe heb gezien zijn best wel lelijk :( ben in essen geweest en heb nog niet veel moois gezien |
Quote:
niet té groot doen hoor! kan je ook minder laag ;) |
Quote:
deze zijn ook vetjes ![]() |
bling bling :p
|
nogmaals wil niemand afzeiken ofzo maar echt iedereen rijdt hier een golf iv met van die wielen en ik wil dat gewoon niet.
maar het worden of van die spoke wheels of van die jap wielen ofzo heb eigenlijk nog steeds geen idee, heb zo vrij dus dan even de-stressen :wink:. volgende week vrijdag naar de grote beurt nieuwe distri riem, over een tijdje de nieuwe R32 bumpert erop en dan zien we wel welke velgen. wie o wie gaat er ook naar de mid winter meeting van vw-speed? wil wel eens mensjes van hier in real life zien met hun vw bakkies :D :rolleyes: :D |
Zekers Vetjes :cool:
|
Quote:
A3's zijn alleen in 15 inch(dit model) die 16 inch, erg vet trouwens!, zijn A6.... (zie je veel minder) nieuwe A3 velgen.. die zijn wel stoer, maar lijken ook weer veel op voorgaande... maja, golf IV onderscheiden van de rest is zowieso al lastiger heh.... :tongue: :wink: :biggrin: En Henk, don't fuck met onze grindweg! |
Als dat zo hoog bij je in het vaandel staat dat onderscheiden dan had je toch beter geen golf 4 kunnen kopen.
Had dan een Phaeton ofzo gepakt. Dan maak je wel indruk en hoef je niet zo op je velgen te letten |
Quote:
Tuuuurlik die dingen zijn kei goedkoop..... :mad: Slaat echt totaal nergens op wat je zei..... |
Quote:
Deze post van je gaat echt helemaal nergens over. Ik vind het gewoon ontzettend not done om wielen erop te zetten waar iedere johnny mee rijdt. MAAR NOGMAALS DAT IS MIJN MENING omdat Onderscheiden zo hoog in het vaandel staat heb ik een auto gekocht met een blok dat niet echt veel voorkomt anders had ik ook wel een 1.6 highline gekocht. Voel je je nu nog meer op de teentjes getrapt? :biggrin: is eigenlijk wel de bedoeling.;) |
DAt van die Phaeton was maar voor de joeks.. had er nog een smiley bij moeten zetten misschien :rolleyes:
Je mag idd. je mening geven.. maar dar mag ik toch zeker wel op reageren en de mijne geven?! Niet zo gepikeerd doen :) |
sja... ik zou als ik een Golf IV had denk ik wel gewoon voor die johnny velgen gaan denk ik... onderscheid gewoon ergens anders maken...(verlaging bijv?) Maja, vind RS velgen en die andere Audi velgen, en ook bepaalde Porsche gewoon super... En er zit veel handel in... dus ja. :D
Maar oke, snap de andere redeneringen ook wel... :) |
Quote:
ik mis de poep nu... :D |
was gisteren heel gepikeerd, heb mijn ontslag genomen :D
zal daar ook mee te maken hebben gehad... tuurlijk mag je je mening geven, alleen gisteren even niet :D verlagen op de daily driver dan moet je het al Sixpack style gaan aanpakken :D:D:D Echt vetjes |
All times are GMT +1. The time now is 23:19. |