![]() |
Quote:
Haha,zuinig op mijn wagen.. Als ik dat was ging ik niet sprinten lijkt me?? Golf vr6 pak ik wel,seat cupra net zo. Leon 20vt net zo. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Probleem is,die standaard wagentjes zie je zelden op de dragstrip. Vr6je pak je geen prijzen meer mee,cupra net zo.. Maar goed,net wat jezelf al zei. Eerst je rijbewijs,dan kan je je ook gaan meten in drachten :thumbup: |
mijn broer is niet van de praat pk's..
was meer een racer maar hij is ermee gestopt. |
Lijkt mij ook zeker wel gaaf om een keer te sprinten, lijkt dan alleen net alsof ik stil sta door mijn 1.3'tje met 55 pk hahaha :screwy:
Ben geen kenner maar zit een aardig blok in jou karretje volgens mij! Kun je nagaan wat de rest erin heeft zitten zeg poeh poeh :D Ik zou zeggen blijf zo doorgaan! Vind het erg gaaf om te zien. :thumbup: |
Quote:
Snap je opmerking ff niet.. Praat pk's? Heb het zwart op wit bij 2 vermogensbanken. |Racer?een echte racer stopt niet,zit in je bloed.. Gewoon ff uit nieuwsgierigheid hoor.. Wie is je broer,waar reed die mee en waar heeft die allemaal gereden? |
ach, de beste stuurlui staan aan wal, vooral degene zonder vaarbewijs :D
'Echte' sprinters hebben voor een fortuin onder de kap.. Kan me nog het voorbeeld van MelG60 herinneren, een belachelijke motor onder de kap met ziekelijk veel pk's en die gaat bij de eerste run kapot..... Jouw 16v'tje haalt de eerste plaats niet, maar je doet iig wel mee. De auto strippen naar een kilo of 850 is misschien wel haalbaar? |
Quote:
ik doelde niet op jou maar op Roy, die het over sterke verhalen had. praat Pk's bedoel ik mensen die beweren dat ze 300 pk hebben, maar ze niet gebruiken. heeft niets met jou te maken;) soms moet je i.v.m. bepaalde verantwoordelijkheden wel stoppen. rest staat in de Pm.. |
Quote:
mwah miguel, wij sprinten ongeveer al even lang en kennen elkaar ook al even lang.. en inderdaad met 15,4 stel je niks meer voor( was je vroeger toch leuk mee).. maar ik merkwel altijd op dat je reactie tijd op drachten wel ietsjes sneller kan( no offence).. verder vind ik het ook knap dat je altijd bij je geloof bent gebleven ( golf 2) en nooit iets anders hebt geprobeerd...( is ook wel eens leuk voor de sprint... ik zal eens kijken wat de s6 volgend jaar op de strip doet.. zet hem er maar eens naast.. verder gaan we de baan weer op ( ring) met een ander projectje.. succes met de winterverbouwingen en zie wel weer op drachten |
Quote:
die van mel is geen echte sprinter in mijn ogen.. wel fantastisch vermogen, maar geen echte sprinter.. maar in nederland zul je de echte straatlegale mannen niet vinden.. kijk maar eens op king of europe.. 8,4 op 1/4 mijl.. met kenteken en apk...( geen engelsman met haar MOT , maar gewoon een zweed, met een GMC die hier ook door de keuring zou komen) al denk ik dat jeffery wel onder de 10 gaat komen volgend jaar met de audi |
Quote:
Was de 2de run :) Toen moest hij tegen ron zomerdijk met iets minder ziekenlijke pk's Toen stond die aan het einde van de baan op te fikken. :eek: |
Quote:
De laatste filmpjes die ik heb gepost hadden de gebroeders weber enorm last van de warmte en de uitlaatdampen die de wagens voor mij produceerden bij het wachten in de rij. Zelfs bij het optoeren deed die al raar. Zowle warme drachten,Zandvoort als Weert last van gehad. Zie je ook in de filmpjes,lijkt idd net alsof ik geen gas geef,valt die gewoon dood. Tijdens talloze oefen/testruns voor en na deze event totaal geen last van. :( Dan gaat die gewoon als de brandweer van zijn plek af. Zodra er een auto hete uitlaatgassen richting de kelken staat te blazen,zegt hij bekijk het maar. Is ook 1 van de redenen dat de webers weg gaan. Te weersgevoelig.Je blijft aan het afstellen. @ Richard,in den beginne was er de golf 1 :) Met achtereenvolgens een 1600 8v,1800 8v,1800 8v met emming kuur,1800 16v en een 1800 8v g60. Daarna kwam idd het golf 2 verhaal. Het sprinten is gewoon een hobby erbij,net zoals circuit rijden. Heb niet de munten om me serieus te gaan meten met de grote jongens,dus doe het gewoon voor de lol. Ga me wel spitsen op 1 auto ipv 2. G60 was dagenlijkse auto,daar is een polo voor in de plaats gekomen. Scheelt mij enorm veel munten in verzekering/wegenbelasting en benzine kosten. Die muntjes kan ik in de toekomst opsparen en genruiken voor bijvoorbeeld een sper,of een andere schakeltoren :) De 16v word vervangen door de g60. G60 krijgt de complete kop van de 16v. Dus grill met ronder koplampen,embleemloze enkele grill,booskijker,heldere mistlampen,knipperlichten en koplampen. Tevens worden de kuipstoelen,3 punt gordels en wat veerpootbruggen overgezet. De rolkooi volgt in een later stadium aangezien die moet worden aangepast ivm corrado daschboard. |
Genoeg gezwets :D
Hier is de toekomst. :cool: Update.. ![]() ![]() ![]() |
:own:
|
leuk hoor, maar trek hem eens goed leeg en veras je zelf in de tijden
|
ik snap ook niet waarom je in een auto die je voor sprints gebruikt al die meuk laat zitten,ruk uit die zooi dat is een veel goedkopere winst....
:twocents: |
Omdat het geen pure sprintauto is.
Is gewoon een hobby auto waarmee we vw en algemene meetings bezooeken. Als verlengstuk daarvan doe ik aan sprinten en circuit rijden. Ben aanhanger van de stijl zoals een jeroen dik en consorten het eerder deden. En een mooie auto,en sprinten. |
okay,duidelijk....
|
Quote:
:thumbup: |
Stap 2 is in werking.
Te koop aanbieden van spullen. O.a in de verkoop de golf 2 edition one met een 16v met webers. Compleet of in onderdelen. Elec recaro interieur.(verkocht) G60 motor..(verkocht) G60 versnellingsbak..(verkocht) Gereviseerde G-lader Half strakke achterklep Elec open dakje golf 2.(verkocht) Snap off systeem Fuelrail met grijze injectoren.(verkocht) Digifan 1 60 ecu met snelle chip. Stap 3 gaat als het goed is zaterdag gebeuren. |
Kleine update.
Qsp stuur gekregen voor mijn verjaardag van henriet.(zie foto) Aluminium stuurnaaf met snap off systeem uit de 16v gedraaid en erop gemonteerd. En de g60 staat inmiddels in de garage 8) Tevens ga ik vandaag de polo ophalen,de nieuwe daily. Fotootje van het stuur. ![]() |
polooow powerrrrrrrrr
![]() ![]() ![]() ![]() Bedoeling was om de g60 motor hier in te leggen :confused: :confused: :roll: Maar de vriendin vond dat niet zo'n goed idee. Ook mijn voorstel om er dan een 16v kr die int schuurtje staat erin te gooien vond geen gehoor.. 8) :mrgreen: :ugeek: Plannen?? Euhmm,volgens mij past een golf 2 sportstuur er wel in,heb volgens mij nog 13 inch bbs-en liggen. :mrgreen: :mrgreen: Maar blijft vooralsnog een daily wagen. Een werkpaardje dus. |
All times are GMT +1. The time now is 00:05. |