![]() |
Ik vind het wel netjes staan!
Btw.. waar heb jij je chrome lijsten vandaan? |
hmmm, door het mooie zonnige weer toch maar de bbsjes eronder gezet 8)
gelijk maar ff gewassen en wat foto's geschoten :roll: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
staat heel gaaf
|
hele mooie combinatie!
|
staat erg mooi!
mooie velgen.vind het een erg dikke cabrio |
:wuv: super zo.
|
errrrugg geslaagd!
|
Die velgen :eek: :wuv:
|
ziet er goed uit man ;) !!
gr. Martijn |
Staan hem erg goed moet ik zeggen :thumbup:
|
in een woord; SUPER!!
|
afgelopen zondag nog ff wat foto's geschoten samen met een maatje,
zijn accu was daar leeg, moest hem nog aanslingeren met mijn startkabels :rolleyes: :D ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kijk hem eens trots staan kijken :D :D
Gelijk heb je kerel. Hele mooie cabbie geworden :thumbup: ![]() |
vandaag ff nieuwe remblok-klemmetjes aan beide voorzijden geplaatst, eentje was helemaal weg! :o
maar dan heb je net 1 kant gedaan, staat de andere kant op de krik, en wat gebeurd er: juist, stortbui met hagel :roll: ![]() ![]() paar minuten later was het weer droog, en kon ik verder met de achterkant. had nog setje spoorverbreders liggen, en die maar even uitgeprobeerd: ![]() ![]() en natuurlijk gelijk maar ff wat foto's geschoten: ![]() ![]() ![]() ![]() achterwielen steken nu klein beetje uit de wielkasten, dit is een 30mm verbreder, maar denk dat een 20mm beter uitkomt... |
staat inderdaad wel iets te breed achter, zeg
|
ja, vind ik ook... de had ik nog in de schuur liggen, dacht ff proberen.
maar word een 15mm spoorverbreder, ook net ietsjes meer als voor, maar niet te gek.... |
ook een zeer mooie cabrio
en vanchter staat ze ook mooi en te breed da vin ik nog al mee vallen groetjes |
inmiddels weer paar maanden verder, en de cabby staat weer op zn winterwieltjes, en dat is maar goed ook: :D
brrrrrr, vind het maar koud :rolleyes: |
paar weken terug in de sneeuw:
![]() ![]() ![]() ![]() |
Coole wielen blijven dat toch!
|
All times are GMT +1. The time now is 17:42. |