![]() |
Super gaaf zeg.
Maar je motor zit er achterste voren in. Je gaat dus constant in zijn achteruit rijden, om vooruit te gaan? Hoe ga je dit oplossen? Of is dit heel simpel op te lossen? |
:goodpost::lmao:
|
diff omdraaien.
Michael |
Quote:
Mooi gesproken. Denk dat dat de spijker op z'n kop is. :thumbup: |
Quote:
Jij wil dus zeggen dat een bus- of kevermotor de andere kant op draait? :screwy: :shake: Zie hier geen probleem hoor ;) Mvg. |
Ik lees in je beginpost dat je voor kleinere wielen wilt gebruiken als achter...
Levert dit geen problemen met je midden diff? Ivm afrolomtrek? We hebben dit ook al eens bedacht voor een 4x4 race combine. Maar hier ben je verplicht voor grotere wielen als achter te gebruiken... Maar hierdoor zal je diff verbranden. Je zult dan met een tandwiel ketting overbrengen oid moeten gaan werken. Zo dat dan de diff niet verbrand... Verder dik project KEEP UP THE GOODWORK (y) |
Ja! hoe is het met dit project! leeft ie al?
|
Weinig leven in dit project denk ik nu.
Maar ziet er allemaal wel heel tof uit. hoop dat hij er mee verder is gegaan. |
Moest ff door vele ander dingen het project on hold zetten maar ben er weer aan begonnen.
Zal weer eens wat fotootjes maken......... |
Quote:
Er komen gewoon rondom banden van dezelfde maat op zodat ik geen moeilijkheden heb met de diffs. BART |
Quote:
nice,ben benieuwd. welkom terug zou ik zeggen ;) :thumbup: |
|
Quote:
Geinig.. :) dan is m'n kever eerder op facebook dan ik :redface: Misschien toch maar eens een keer een account aanmaken :shake: Eerst maar ff een paar fotootjes.......... ![]() ![]() ![]() Rear shock mounts........ ![]() ![]() ![]() ![]() |
haha, wat een heerlijk bizar aparaat is dit toch.
|
Ik houd wel van zo'n functionele bouwstijl :thumbup:
sterk genoeg om een boot aan af te meren :D |
Moet ook stevig genoeg zijn. Moet er straks ook mee het terein in kunnen.
|
:thumbup:
|
Vet hoor, hd hier ooit alles al eens doorgelezen maar kwam het nu terug tegen :thumbup: Leuk dat je er terug verder mee gaat.
Veel succes ermee :thumbup: :thumbup: |
goed bezig, cool project!
|
Begonnen aan de bevestiging punten voor de schokbrekers aan de voorzijde.
![]() ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 01:51. |