![]() |
Ja nou nog ff bandjes...
|
winterbandjes?
|
jup. ff kijken wat er voor de apk nog moet allemaal, achterbanden zijn slecht dus denk dat ik maar gelijk die winterwheels er op knal, is dat iig goed.
|
kom je binnenkort ff langs om te kijken welk bodem stukje je precies nodig hebt, dan slijpen we dat er ff uit voordat hij naar de sloop gaat.
|
Ja ik kom binnenkort wel ff langs om te slijpen )en misschien om verder te shoppen ;) ) komen we wel uit denk ik.
|
ja komt wel goed, laat maar ff horen wanneer je kan.
|
Zo, ik mag eindelijk weer autorijden. Morgen mijn Golf weer maar eens opnieuw uit laten lijnen. (had een schuivertje gemaakt tegen de stoeprand voor de kerst al...) Hoop dat er niks zo krom is dat t niet meer goed komt...
|
Dat viel nog mee, beetje rommelen aan de veerpoot en aan de spoorstang het het schijnt weer te kloppen :D
|
BAM!
![]() |
Ziet er leuk uit!, ben benieuwd met je anderen velgen.
|
Bedankt, zal ze volgende maand denk ik maar laten verdichten want van zelf polijsten komt al 2 jr niks buiten dat ze steeds meer stof verzamelen..
|
hoe ging het lassen maus?
|
Het zit weer dicht zeg maar alleen met de krik ging iets mis.. dus nu moet ik ook mijn dorpel nog ff opnieuw netjes maken..
|
aai das klote. maar dat komt wel weer goed toch?
|
Denk het wel hoor.
|
wanneer heb je tijd om die wielen weg te brengen? :P
|
waar blijft die update?
|
Hier:
Zo eindelijk mijn Ronals er eens onder, sorry voor degenen die dachten dat ze alsnog weg zouden gaan ;) Detail fototje, je de naafkapjes moet ik nog iets voor vinden. Ik heb er maar 3 en ze zijn niet meer (nieuw) te krijgen ook :( En ff een ander sierstukje op mijn uitlaat want de vorige zag er nogal zielig uit na een aanrijding vorig jaar. Zo dat was weer eens een duur dagje :rolleyes: maar ja, soms moet t eens he ;) |
Ziet er goed uit Maurice :thumbup:
Zoek je deze kapjes soms? http://cgi.ebay.de/FELGENDECKEL-RON...=item43a0b365b3 Gr Jan. |
Bedankt, hopelijk de BBS stoelen er ook nog terug in voor vag-fest en de achterbak opnieuw bekleed.
Kapjes zijn net te klein, moet er van 74 of 75 mm hebben. |
All times are GMT +1. The time now is 13:17. |