![]() |
Met al die ribbels is de kans dat het ergens niet 100% gelijk zit erg groot.
(ik ben ook maar een amateurtje :wink: ) En dan zit ik er doorheen met slijpen :eek: Dat heb ik liever niet. Het is nu een schone, sterke verbinding.....prima zo. :rolleyes: |
Dit beter? :wink: :D
(dat bultje boven de aansluiting van de vloer op het verticale deel hoort daar trouwens te zitten :wink: ) |
goed man!! wat een project! petje af!
|
ziet er netjesuit, jammer van dat deukje links voor. :p
goed werk weer. voor een amateurtje... :D lache dat je ook de 26 langskomt, voor de flower power party, word kicku, veel lol. jij mag samen met leon in het grote bed, lol |
28-02, het was dus wel weer tijd voor een update!
Met drie hokken in het wagenpark, een hoop leuke shows en ander geneuzel komt het niet altijd van sleutelen :redface: Maar; gedeelde smart is halve smart zegt men wel eens... :frown: Dat is genoeg reden om deze ellende maar even met jullie te delen.. Ach, komt wel weer goed :wink: |
zo he he, mocht ook wle weer is beginnen he, :D
goed dat je niet naar antwerpen bent geweest, 1000 keer beter aan je bus kunnen werken, was echt Troep./ oke succes weer.. |
Quote:
Ik weet het :redface: Hoe staat het met het verlagen van jouw ovaal? Lijkt het ook net of je net zo lang wacht tot tie uit zich zelf door zijn veren zakt! :wink: :D (geintje!) |
Ben ik m'n garage aan het uitruimen.... kom ik dit tegen:
![]() :D Aangezien mijn laaste update aan mijn bus in februari 2005 was :eek: Namelijk van dit: Naar dit: Wordt het nu (2,5 jaar later :rolleyes: ) wel eens tijd om weer wat te gaan doen... Dus: ![]() |
Goed werk Erwin :D
Ik ruim m'n werkhok ook wel eens op, maar een spijl kom ik niet vaak tegen... Over updaten gesproken, ik zal dat binnenkort ook eens doen met de luchtkoeler :) |
Quote:
:D als je nog meer van die"troep"tegenkomt........ :thumbup: |
He een schuurvondst in je eigen schuur..
Succes met de werkzaamheden!! |
Zo, lekker aan 't krabben geweest!
Het meeste komt er mooi hard onder vandaan. ![]() Soms wel 'ns een gaatje dus dat lassen we maar dicht. ![]() ![]() ![]() Nu de rest nog krabben :sly: |
Lang niet gevolgd. Goed bezig :thumbup: En succes met krabben, lekker monnikken werk :D
|
pff ik kan ook echt niet wachten tot ik eindelijk aan mijn busje kan beginnen!
deze winter moet lukken, echt waar. pechie! ziet er nu al goed uit! :D |
Hey cool! Had deze al een heele tijd niet gezien, toch een van de betere topics.
Werkse maar weer, maak er wat moois van! |
Mooi project zeg!! Heeft een tijdje stil gelegen, maar maakt het beginnen des te leuker :)
|
Erwin is weer goed bezig! Succes maar weer...
|
Nee! 'T is niet waar!
EEN UPDATE!!! :eek: :D Na wat tectylkrabhulp (120 scrabble punten) van wat vrienden begon het spijlbusbloed weer te stromen! ![]() BBQ na afloop :screwy: :thumbup: ![]() Dus heb ik de linker achterhoek er maar eens in gelast: ![]() ![]() ![]() De dorpel lag er inmiddels ook al 3 jaar uit :oops: Maar nu niet meer! Troep Binnendorpel er in, deel achter voorwiel en dwarsbalkjes hersteld: Dorpel er in en zelf gemaakt onderste stuk dogleg er in! Tot over een jaar (of twee) maar weer :D Nee, ik wil nu toch wel eens wat vaart achter dit project zetten. Dus hopelijk snel meer. Hier of op http://www.volksfahrer.nl |
Very nice Erwin, gaat de goeie kant op :thumbup:
|
goed bezig Erwin!
moet je nagaan, heb je dat gewoon in je eigen schuur staan! |
All times are GMT +1. The time now is 02:31. |