![]() |
Quote:
Gadvergemie!!! dat begint dr op te lijken!!! :thumbup: ''It ken net'' volgens mij.... :eek: is dit met of zonder spacers??? ben benieuwd naar het ''eindresultaat'' zal binnenkort wel ff ''buurten'' :D |
wel......
ze zitten eronder t zijn inderdaad ats cup geworden in de maat.. 7x15 et28 185-45-15 pangpang banden johan |
:thumbup: ziet er goed uit Johan!!
|
een paar fotootjes mk1 meet assen.
![]() ![]() |
Quote:
Van Harte Johan met de wederom EERSTE PRIJS!! :thumbup: Zo zie je maar weer.... al je werk is dus niet voor niks geweest :D nu toch maar eens aan een ander blok gaan denken......... :confused: 16v of G60....? of alle 2 in 1?? :eek: :screwy: zie/spreek je binnenkort wel weer ff |
vandaag even een fotoshoot
vandaag de jetta maar weer eens van stal gehaald en even een paar fotoos geschoten.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
het mooie weer komt er aan dus alles kan weer van stal :)
|
Quote:
Mooie Plaatjes Johan!! :thumbup: de Jetta staat er weer keurig bij! enne mooie locatie ook ;) :D |
;) :thumbup:
|
Ziet er top uit Johan :D
Dat omrolapparaat vond ik ok zeker leuk om te zien hoe je dat gemaakt hebt , ik had daar niet eens op gekomen. :thumbup: |
Mooie Jetta, zo moet de mijne straks ook worden! Maar dan mars rood...
http://members.home.nl/9mm/9mm/VWJetta/ |
jetta weer goedgekeurd en apk voor 2 jaar.
na volksdub de remmen maar eens reviseren. nieuwe slangen,blokken en remtangrevisie. |
remmen zijn gereviseerd en word tijd voor een nieuw project....
jetta gaat de bingo in. |
jetta is inmiddels verkocht..geen projecten meer althans voorlopig....rij nu een 84 passat 1.6D
|
All times are GMT +1. The time now is 17:27. |