![]() |
he vette bak, ik heb er vorige week ook een gekocht echt geweldig lekker rijd hij.
![]() weet jij iets of iemand waar je onderdelen kan krijgen? |
Heb je hier op het forum de meeste kans denk ik. Wij zoeken ons ook overal de pleuris :tongue:
Gave bak! |
Quote:
|
En of we ons de pleuris zoeken. Onderdelen liggen niet echt voor het oprapen ;)
Ik heb trouwens een tijdje geleden het schroefset weer origineel terug gebracht, dus met de korte veer ertussen. Dit rijdt gewoon veel beter, heb de auto achter ook wat hoger gezet. Ook zit ik al tijden te twijfelen om een Twingo dakje in de auto te maken. Lijkt me echt su-per relaxt voor de zomer, maar van de andere kant vind ik het ook zonde van de auto... hoe denken jullie erover? :) |
Quote:
Wat voor onderdelen zoek je. Ik rijd niet veel met mijn 32B maar de meeste spullen kan ik wel vinden. |
Quote:
Zagen Gijs, bij Jaap stond het ook rete gaaf, en zwart en wit is altijd een leuke combo. |
Quote:
Jep klopt, maar toch doe je dat niet ff.. als het niet goed gaat kun je de auto weggooien he :redface: Zat er bij het schuifdak van Jaap een mal? :) |
Je bedoelt van, lekker zagen, dakje erop leggen en dan valt het dakje er in ene keer doorheen... ?
Maar gewoon doen, zal wel goed staan lijkt me! |
Quote:
nee, had er zelf 1 gemaakt van karton maar werkte niet echt lekker. dus uiteindelijk gewoon uitgetekend.. mal is op vagfest in de BBQ geeindigd.. |
Quote:
Ja, zoiets ;) Is dan toch erg lastig! Quote:
Oké :thumbup: :rolleyes: |
Hij gaat eraan!!!! :clap:
![]() ![]() ![]() Alleen de bak gaat over, motor niet. Komt op langer termijn iets leukers in :) |
Probeer dit eens bij een Polo :giggle: ;
![]() Hij ligt eronderuit; ![]() ![]() En het belangrijkste van de sloper; de versnellingsbak :) ![]() Iv0 nog bedankt voor je hulp gisterenavond :rock: |
Juist!! Goed bezig Gijs! :cool:
|
No Problemo! :thumbup:
Slopen ben ik best goed in!! Het in elkaar zetten iets minder.. :redface: |
Weer een bulk werk verzet zie ik al. Ben benieuwd hoe hij gaat worden.
|
Zo is ie geworden;
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() :) |
je bent goed bezig geweest :D
de rooie is dus naar de sloop gegaan ? |
Lekker laag zo :D :D
|
Jep, de rooie is naar het oud ijzer gegaan.
Lager kan die inderdaad niet ;) De aanhanger ging trouwens met moeite aan de auto. Lang leve verlagen... |
Vervaldatum APK: 26-05-2009
Defect/vervangen; - Lampje kentekenverlichting. Hij kan er weer een jaartje tegenaan :) |
All times are GMT +1. The time now is 05:07. |