![]() |
De mijne:
![]() ![]() ![]() Interieur, alles helemaal origineel, schone bekleding, en inclusief mono blaupunkt radio en klapraampjes! :D ![]() ![]() ![]() Motor 1500cc ![]() Bandenbak, alles is als nieuw, de krik zit zelfs nog in een lapje originele bekleding! ![]() Afgelopen zaterdag opgehaald, aanstaande zaterdag eerst maar eens alle vloeistoffen en riemen vervangen. Plannen: Lager met mooie velgjes eronder, verder zoveel mogelijk origineel :thumbup: Jan :) |
Mooi hoor !
|
allowa,
hier een paar foto's van mijn jetta en samen met een kever van een vriend van me. :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De mijne nog es spammen :D Foto's uit mijn eerdere posts werkten toch al niet meer, dus dan maar opnieuw erin :thumbup:
Mijn zomerauto: ![]() ![]() ![]() En mijn daily driver :cool: Toch maar besloten hem nog ff te houden. Kan er mijn zin toch niet mee krijgen en heb nog een verlagingsset over :tongue: ![]() ![]() |
mijn Jetta 1
Dit is de mijne !!!
In deze staat heb ik hem gekocht. Ben er nu mee bezig . Eerst ff de td goed aan de gang krijgen en dan verder ermee !! Schroefsetje andere wielen enz... Meer foto's volgen. ![]() Groeten Patrick |
:D :D :D En mijn oude liefde nog maar een keertje: De nrplaaten zijn nog steeds te koop btw. Bieden mag per pm Groet, Marco |
ik heb het echt geprobeerd maar ik MOET gewoon een oude VW hebben om er lekker mee te klooien......
die van mij komt er vrijdag bij ;) http://link.marktplaats.nl/234913144 dees van MP geworden. briljant apparaat, alles puntgaaf, beetje in de buurt van die witte hierboven ergens. damnit, vrijdag ophalen dat ding!! plannen: dakrek, mistlampen, nieuwe 15" ATS cup met 185/45 band en 6km omlaag :thumbup: |
Dakrek is zo 2007 verder klinken je plannen wel goed !
|
Mooie aanwinst Edward! Ziet er super uit, ben benieuwd wat het word :thumbup:
@ marco: 2007 is ook alweer erg retro ;) :D |
fotos van mijne jetta
5 maand geleden aangekocht
orgineel toestand zo is hij nu vw jetta c bj 1983 diesel ![]() ![]() ![]() |
@ Edward, mooie kar man! Lekker poep kleurtje ook, helemaal goed :thumbup:
@ Jettaboy Die van jou is de eerste die ik tegen kwam toen ik op zoek ging naar foto's van verbeterde Jetta's. Toen wist ik zeker dat ik 'm wou hebben :D Jan :) |
Quote:
ben wat dat betreft even off geweest.....update draaien en dakrek laten begrijp ik? :D we zien t allemaal wel. |
Quote:
Waar heb je die rode lijst van je grill vandaan? Of heb je die gewoon rood gespoten en wat voor achterlichten zijn dat. |
mijn dagelijkse jetta
![]() |
![]() Mijn wagentje.. |
|
![]() |
|
All times are GMT +1. The time now is 02:03. |