![]() |
Mooi werk!
|
Quote:
Tnx :thumbup: |
13-9-21
Inmiddels is het september 2021. Na een hoop vertraging bij de spuiter ivm persoonlijke omstandigheden van zijn kant is hij nu toch goed begonnen. Bus is overal tot op het ijzer kaal geweest. Een kleine greep uit de toegestuurde foto’s: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Quote:
als hobby is het toch gewoon leuker :D mooi werk |
Absoluut :D
|
Ziet er goed uit, goed werk heeft tijd nodig :D
|
Bij een spuiter duurt het altijd langer dan verwacht. Was bij mij ook zo.
Zo lang het eindresultaat maar goed is ben je het allang weer vergeten. :) |
Quote:
Achteraf kan ik er om lachen, maar toen niet :D |
Quote:
Deze was helemaal erg, vervolg komt nog ;) |
25-9-21
Eind september 2021 ben ik de motor gaan afbouwen: ![]() ![]() ![]() Uitshimmen ventilator: ![]() Gereviseerde carburateur: ![]() ![]() 123 ontsteking en nieuwe brandstofpomp: ![]() Nieuwe bougiekabels: ![]() ![]() Motor compleet met uitlaat: ![]() First run ging perfect. Altijd een lekker gevoel, blijft toch spannend haha. |
helemaal op een werkbank :D :D wel makkelijk zo :thumbup:
|
Ja ideaal. Mooi dat ie ook meteen liep.
|
Die werkbank was perfect :D
@scully: zeker! |
25-9-21
Ook de tank opgeknapt. Geen roest van binnen :thumbup: ![]() ![]() ![]() ![]() |
7-12-2021
Eens in de één a twee weken krijg ik meestal een update van de spuiter met foto’s. De afgelopen keer is hij met de rechterkant bezig geweest en heeft hier en daar wat kleine laswerkzaamheden moeten verrichten wat hij zeer netjes heeft gedaan. Al met al valt het tot nu toe echt mee. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
20-12-2021
Een kennis van mij komt vaak in Brazilië (heeft ook een bus) en via hem laat ik dan vaak onderdelen meenemen: Nieuwe kabelboom compleet met zekeringkast. Zeer nette dikke kabels, met kabelschoentjes, gelabeld en zelfs inclusief koplampstekkers: ![]() ![]() ![]() ![]() Dashboard handgreep, richtingaanwijzer hendel en glaasjes: ![]() 4 schuifruitjes: ![]() Ook zijn mijn USA style koplampen binnengekomen, deze gewoon in NL besteld: ![]() |
mooie onderdelen! nice ook dat je dit via brazilie gewoon nog nieuw kan bestellen :cool:
|
Dat scheelt echt hoor. En ook makkelijk met zo’n kabelboom, alleen de Portugese handleiding was ff puzzelen :D
|
Quote:
dan weet je in iedergeval dat portugal de volgende vakantie bestemming word :D |
Quote:
:cool: :cool: :cool: |
All times are GMT +1. The time now is 01:59. |