![]() |
Mijn roestige vriend maar weer eens een stukje uitgelaten! :rolleyes:
![]() |
Quote:
Volgens mij heb ik daar enkele jaren terug in proef gereden. Zit toch een Audi TT tankklep op en TT dashboard erin? Eerlijk gezegd zag ie er toen beter uit :D |
Quote:
Deze is vanaf 2002 in mijn bezit en kan me niet voorstellen dat deze ooit de deur uit gaat! En tja.. Mijn eerste liefde van 28, al 15 jaar aan mijn zijde. Ze heeft een op fris beurtje nodig maar ik ken ze die er naar een relatie van 15 jaar slechter uit zien! ;) |
![]() Niet de mijne maar stond bij een kennis in de schuur echt heel mooi :) |
Na een aantal jaren zonder vw, toch maar weer een jetta aangeschaft. Ben bang dat ik in een vroegtijdige midlifecrisis zit.
![]() |
Quote:
Top!, denk airride?? |
|
Quote:
Hey Tonnie-89, wat leuk dat je mijn auto hebt gezien. Staat inderdaad op airride. |
Quote:
Als het zo ver is , zullen we kijken wat de normen zijn dat de wagen moet voldoen en voor alles is wel een oplossing. Maar alvast bedankt voor de info :thumbup: |
Mijn originele mk2 GTI 16v KR :
![]() Grt Yal :thumbup: |
Prachtig die racing green. :thumbup:
Als je die ooit wegdoet... :tongue: |
Quote:
Als je bovenstaande mk2 16v bedoeld , die kleur is Polaris zilver metallic :thumbup: Grt Yal |
Die van mij:
![]() |
Quote:
Super kleur idd, heb er 2 gehad..... Staat er nu weer 1tje op mp als je interesse hebt ;) |
Quote:
Yep had het op de jouwe. Kleur is moeilijk inderdaad. In de club bij ons is er ook een polaris zilvere en een racing green. Bij gelegenheid neem ik ze eens naast mekaar op foto. Kwestie van het verschil te zien. :thumbup: |
Sinds kort eigenaar van een Jetta uit 1985
Het betreft een originele 1.8GL met bijna 60k op de klok. ![]() ![]() ![]() |
Eventjes hoereren
![]() |
![]() |
Mijn nieuwe Mk2 inclusief nieuwe bestickering
![]() ![]() ![]() |
![]() Under construction, klaar in 2018. |
![]() Toen het nog mooi weer was |
Quote:
Iemand toevallig een idee waar deze is gebleven? Kenteken is nog wel actief en in Nederland, alleen apk al enige tijd verlopen.. |
Kortgeleden een shoot van mijn Mk2 gemaakt bij de lokale washbox! :)
![]() Mk2 washbox NS by sven andreae, on Flickr ![]() Mk2 washbox NS by sven andreae, on Flickr ![]() Mk2 washbox NS by sven andreae, on Flickr ![]() Mk2 washbox NS by sven andreae, on Flickr ![]() Mk2 washbox NS by sven andreae, on Flickr ![]() Mk2 washbox NS by sven andreae, on Flickr ![]() Mk2 washbox NS by sven andreae, on Flickr |
Quote:
Haha fantastische sticker! Ik heb m ook al een paar jaar op mn mk4 :D ![]() IMG_8991 by Wouter Ottervanger, on Flickr |
![]() ![]() ![]() |
Bijna klaar. Nog een paar puntjes.
![]() |
Nette wagen :thumbup:
|
Mooi hoor, helemaal oem, nja bijna.. ;)
Mooie bumpertjes ook, althans vanuit deze hoek. Ook origineel? |
Mooi hoor, helemaal oem, nja bijna.. ;)
Mooie bumpertjes ook, althans vanuit deze hoek. Ook origineel? |
Nette wagen. Bumpers zijn zo te zien imitatie, maar origineel zijn ook wel erg lastig te vinden natuurlijk.
|
Quote:
Bedankt. Quote:
Idd bijna :tongue: Thanks, de voorbumper is een imitatie. Maar wel een perfecte pasvorm, en word niet wit/dof. Quote:
Bedankt, de voorbumper is idd imitatie. Heb nog een hele nette voorbumper liggen. Die komt er op den duur nog eens voor. |
Mijn golf 2 vr6
|
Zo dan, dat is een hele puike Mk2 !!!
|
Hele nette wagen :thumbup:
|
Tof ding! Blijft lekker zo'n VR6! Wielranden origineel of imitatie?
|
Dank je wel, durf het niet met zekerheid te zeggen.
|
Lekkere mk2 zeg!
|
All times are GMT +1. The time now is 10:18. |