Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Nieuwe ergernis topic (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=79320)

turbojo2 14-04-2015 19:54

Quote:
Originally Posted by SciroccomTDI
Er heeft trouwens eergisteren alweer iemand tegen mijn auto gepist... precies nadat ik hem gewassen heb :thumbup:

Bij mij is er op me motorkap gescheten nadat ik hem net had gewassen. En dat al na me eerste ritje voor dit seizoen. Voorjaar was het ook iedere keer raak. Wordt er schijtziek van. Meteen maar eraf gehaald in de morgen want alles was nog nat van de dauw. Toch maar even een buks regelen om dat beest uit de boom te knallen(duif).

Nico45 14-04-2015 21:46

Ha ha :D ik moest er wel om lachen doet me denken aan die reclame ik weet niet meer van welk merk dat een vogel word geraakt door een opengaande motorkap :thumbup:

Rick 14-04-2015 21:54

Quote:
Originally Posted by Nico45
Ha ha :D ik moest er wel om lachen doet me denken aan die reclame ik weet niet meer van welk merk dat een vogel word geraakt door een opengaande motorkap :thumbup:

Yanick 15-04-2015 09:16

Quote:
Originally Posted by KennyH
Mijn ergernis: altijd de geleuter in advertenties van auto's tekoop aangeboden!

Als een auto ineens 12 of 13 jaar oud is dan is het blijkbaar normaal dat hij vol zit met "gebruikersschade". Kijk steenslag oke maar deuken in deuren enzovoort vind ik gewoon puur gelul! Moet je beter met je auto omgaan! Dombo's!!

Daar heb je lang niet altijd zelf invloed op denk ik, tenzij je hem nieuw of schadevrij hebt aangeschaft. Het gaat er ook vaak niet om hoe je zelf met je auto omgaat, maar hoe mevrouw Visser die naast jouw auto parkeert met haar deur omgaat.. Daarbij is het toch ook goed dat het in de advertentie staat toch?

Sven-GTI 15-04-2015 13:38

Mijn nieuwe ergernis.

De brandweer heeft geconstateerd dat onze brandveiligheid in de 'kelder' van mijn flat niet voldoende is. Waardoor vanaf heden alleen nog maar fietsen in de kelder gestald mogen worden.

Motoren moeten voortaan buiten :(

NielsDub 15-04-2015 15:47

Gelukkig is t mooi weer Sven...

NielsDub 15-04-2015 15:49

Dan ff mijn nieuwe ergernis bij mijn nieuwe aanwinst, Polo 1.2TSI R Line....
De belachelijke rijhoogte :mad: Iedere suffe Blue Motion die ik zie ligt al lager...

KennyH 15-04-2015 19:58

Quote:
Originally Posted by NielsDub
Dan ff mijn nieuwe ergernis bij mijn nieuwe aanwinst, Polo 1.2TSI R Line....
De belachelijke rijhoogte :mad: Iedere suffe Blue Motion die ik zie ligt al lager...

Moet ook bij blue motion! Is voor de zuinigheid

golfje_295.000 15-04-2015 21:33

Quote:
Originally Posted by Yanick
Daar heb je lang niet altijd zelf invloed op denk ik, tenzij je hem nieuw of schadevrij hebt aangeschaft. Het gaat er ook vaak niet om hoe je zelf met je auto omgaat, maar hoe mevrouw Visser die naast jouw auto parkeert met haar deur omgaat.. Daarbij is het toch ook goed dat het in de advertentie staat toch?

Ik zorg altijd dat mevr visser er niet naast kan parkeren, of hoogstens aan 1 kant, mijn vriendin ergert zich altijd groen en geel omdat ik 8 rondje over parkeerterrein rij voor een goed plekje om vervolgens helemaal achterin t hoekje m'n auto neer te zetten.

golfje_295.000 15-04-2015 21:34

Owja, ergenis: dat er nergens een middendemper en einddemper voor m'n benzine caddy te vinden is, 8v overal, 16v nergens.

NielsDub 15-04-2015 21:56

Quote:
Moet ook bij blue motion! Is voor de zuinigheid

Waarom leggen ze alle auto's dan niet standaard platter?
Zal wel marketingtrucje zijn, boeven .... Daar erger ik me dan ook nog aan!
Gelukkig bestaan er schroefsets :D

Polo1w 16-04-2015 23:00

Ik erger me kapot aan het topic waar een gozer zich afvraagt wat de motorcode van zijn net aangeschafte motor is, aangezien het nr weggekrast is.

Gaan er mensen beginnen met "hoe wou je dit op kenteken krijgen"??
En "20/40% vermogenstoename"

Boehoe, hij gaat van een 1.6carb een 1.8carb maken!!!
Waar heb je het in godsnaam over!
Een gechipte Tdi heeft nog meer vermogenstoename😣

Als daar al mee naar de rdw gaat, dan spoor je echt niet.

Pffffff dat lucht op😂

Erik Baas 16-04-2015 23:18

Quote:
Originally Posted by Polo1w
Ik erger me kapot aan het topic waar een gozer zich afvraagt wat de motorcode van zijn net aangeschafte motor is, aangezien het nr weggekrast is.

Gaan er mensen beginnen met "hoe wou je dit op kenteken krijgen"??
En "20/40% vermogenstoename"

Boehoe, hij gaat van een 1.6carb een 1.8carb maken!!!
Waar heb je het in godsnaam over!
Een gechipte Tdi heeft nog meer vermogenstoename😣

Als daar al mee naar de rdw gaat, dan spoor je echt niet.

Pffffff dat lucht op😂
Nou zeg, die mensen proberen te helpen, hoor! Pfft...

KennyH 17-04-2015 09:57

Proberen te helpen met iets wat de ts niet vraagt! Hmmm okee. :confused:

Vertel hem dan meteen dat hij misschien een nieuwe auto bij de dealer kan aanschaffen. En vertel er ook meteen even bij wat jij voor vanavond te eten krijgt. :screwy:

Gewoon antwoorden waar iemand om vraagt. :thumbup:

Erik Baas 17-04-2015 13:18

Quote:
Proberen te helpen met iets wat de ts niet vraagt!
Er is er maar een die kan bepalen of de opmerkingen nuttig waren, en dat is de ts zelf.

Audi1981 19-04-2015 21:19

Dat enigste hier die z'n sponsorship pagina goed bij houd Dutch Car Detailing is? Heeft niemand iets te melden of acties?

KennyH 21-04-2015 08:35

Willen blijkbaar geen geld verdienen!!

NielsDub 21-04-2015 14:52

Zal ze 's prikkelen: wie doet mij een mooie aanbieding voor een AP schroefset tbv Polo 6R 1.2 TSI? Zie de PB tegemoet :D

ewcaddymk1 21-04-2015 14:59

Quote:
Originally Posted by NielsDub
Zal ze 's prikkelen: wie doet mij een mooie aanbieding voor een AP schroefset tbv Polo 6R 1.2 TSI? Zie de PB tegemoet :D

voor de bleu motion looks???? :D

NielsDub 21-04-2015 18:32

And beyond... :D

KennyH 22-05-2015 17:46

Dat het uppen in de verkooptopics weer is toegestaan. :screwy:

1 keer per week je advertentie omhoog gooien oke. Maar niet elke dag! :chair:

(Up, up, weekend up, ze zijn er nog, hij is er nog, pricedrop, up!!, up! :screwy: )

sixpack 22-05-2015 17:53

Daar is meteen het voordeel van dat het forum, ofwel de forumgangers dat dan weer zelf reguleren ;)

KennyH 22-05-2015 19:51

Word ook echt gereguleerd ja! :shake:

My ass. :screwy:

sixpack 22-05-2015 20:39

Je hebt nu de mogelijkheid om te reageren, Dus wat let je?
en als je er last van hebt kijk je gewoon niet :)

KennyH 22-05-2015 21:38

Ik weet niet echt goed waar je heen wil?

Dit is een ergernis topic en daar post ik dit in. Zoals het hoort dus. :thumbup:

En dan moet ik reageren? :confused:

Ik denk dat ik je niet helemaal begrijp.

En die laatste zin al helemaal niet. Blijkbaar heb jij last er van dat ik me daar aan erger. Dus kan jij dan beter niet in dit topic kijken. ;)

B-ram 23-05-2015 12:00

Haha jouw laatste zin. Geniaal!

SciroccomTDI 30-05-2015 11:54

Ik erger mij aan verstoringen van de infrastructuur door allerlei evenementen. Zo als vandaag: ik wil naar de kapper.. ik start mijn auto en rij naar Heerlen centrum.. wielrennen :(

En dat is nog nix.. maar je zou maar in Landgraaf wonen met Pinkpop bijvoorbeeld..

En dan kun je wel zeggen ja maar, dat is maar "effe" .. ja, maar er zijn tig van die "effes" per jaar.. en je zou maar net tijdens zo een "effe" iets nodig hebben.

KennyH 31-05-2015 11:44

Volledig mee eens!

VWJYI 31-05-2015 13:04

Inhakend op die wielrenners..... Ergernis nr1 pelotons in het heuvelland!!!!

SciroccomTDI 31-05-2015 13:08

Quote:
Originally Posted by VWJYI

... op de toch al meestal erg smalle wegen, die dan toch voor tweerichtingsverkeer bedoeld zijn..

Ebut 31-05-2015 13:51

Quote:
Originally Posted by SciroccomTDI
Ik erger mij aan verstoringen van de infrastructuur door allerlei evenementen. Zo als vandaag: ik wil naar de kapper.. ik start mijn auto en rij naar Heerlen centrum.. wielrennen :(

En dat is nog nix.. maar je zou maar in Landgraaf wonen met Pinkpop bijvoorbeeld..

En dan kun je wel zeggen ja maar, dat is maar "effe" .. ja, maar er zijn tig van die "effes" per jaar.. en je zou maar net tijdens zo een "effe" iets nodig hebben.
Pinkpop zie je een jaar vantevoren aankomen.

En alle wielrenners mogen ze van mij verder stuk voor stuk kapotrijden. Arrogante klootzakken. Daar kunnen ze beter een wegmisbruikerprogramma over maken.

EnVeeZee 31-05-2015 13:52

Quote:
Originally Posted by VWJYI

Ik droom altijd van paintballgeweren als ze mij de weg versperren. Pleur op naar het fietspad of ga in lijn rijden.

Quote:
Originally Posted by Ebut
Alle wielrenners mogen ze van mij verder stuk voor stuk kapotrijden. Arrogante klootzakken

GoPro + youtubekanaal please :D

EnVeeZee 25-06-2015 16:51

Ergernis van de maand:

Net thuis van werk, komt je vriendin met een pruillip vertellen dat er een of ander ruk-kind van vage kennissen je lego t1 camper vakkundig heeft gesloopt, op zijn eigen unieke wijze.

Maak me het fucking geld maar over voor een nieuwe, krijg je een grote plastic zak met 1300+ onderdelen die je m voor z'n volgende verjaardag kan geven. :angryv:

Rick 25-06-2015 23:13

Is best te doen hoor, heb die van mij ook een keer van de kast af gesmeten. De kamerdeur klapte dicht en door de trilling/windvlaag is er een bord omgevallen die de T1 een zet heeft gegeven die is gaan rollen en op de grond terecht is gekomen. Heeft echt bijna een jaar in een plastic bak gelegen. Ben toen vanuit daar begonnen met bouwen. Paar uur later stond die er weer netjes bij. Dit keer op een andere kast. :)

Joentje 26-06-2015 05:09

Mensen die er eeuwenlang over doen om op pb te reageren als ze wat willen "kopen"..

René 26-06-2015 12:33

Quote:
Originally Posted by EnVeeZee
Ergernis van de maand:

Net thuis van werk, komt je vriendin met een pruillip vertellen dat er een of ander ruk-kind van vage kennissen je lego t1 camper vakkundig heeft gesloopt, op zijn eigen unieke wijze.

Maak me het fucking geld maar over voor een nieuwe, krijg je een grote plastic zak met 1300+ onderdelen die je m voor z'n volgende verjaardag kan geven. :angryv:

Dus...eigenlijk ben je boos, omdat een ander met jouw LEGO heeft gespeeld? :D

NielsDub 26-06-2015 15:56

Over speelgoed gesproken: wil je met je nieuwe Traxxas speeltje gaan stoeien, blijkt de meegeleverde lipo accu ruk te zijn...

EnVeeZee 26-06-2015 17:25

Quote:
Originally Posted by René
Dus...eigenlijk ben je boos, omdat een ander met jouw LEGO heeft gespeeld? :D

Lul! Je bent niet de eerste :lmao:

Nieuwe oude ergernis: haatbaarden

golfje_295.000 26-06-2015 21:59

Vrouwen die recht voor zich kijken terwijl ze kruispunt oversteken, waardoor ik bijna een Astra in m'n caddy had zitten.

remie 25-07-2015 16:51

Herfst weer in mijn zomervakantie. Naar buiten lopen richting de parkeerplaats en van een afstand dit aantreffen..

Hij lag er gelukkig naast. Volgende keer andere plek zoeken met dit weer.

All times are GMT +1. The time now is 01:45.