![]() |
![]() Na 2x mk2, 1x mk1 en een paar jaar Alfa 147 weer terug naar de oude liefde. Een 1.8 uit 86 met origineel open dak. Heeft wat liefde nodig maar dat komt goed :) |
![]() Stoelframes moet ik er nog in lassen en dan kan hij gespoten worden. |
Quote:
zou iets tegen het roest moeten zijn volgens de carroserie :) |
Quote:
Laat je de kooi zo of breid je hem nog wat uit? Laat je de achterbankhouder en de montage van de originele voorstoelen zitten of stond het nog op de planning om die te verwijderen? :) Sandtler heeft overigens mooie mogelijkheden als stoelframes, die kunnen erg laag geïnstalleerd en is gewoon top bedacht. |
De kooi is klaar! Je kan het natuurlijk zo gek maken als je zelf wil.
Achterbank ding moet ik nog weg halen met puntlasfrees Originele stoel bevestigingen haal ik weg en las er kokers in. Verder hoeft er weinig uit denk ik.. |
Ik zou op zijn minst adviseren tussen de B-stijlen nog een balk te plaatsen, lieft icm een diagonale... maargoed dat is wellicht mijn denkwijze :P
Als de hele zooi gespoten is en je wil dan alsnog uitbreiden wordt je natuurlijk helemaal niet gelukkig :D |
Meer is altijd beter..
Je weet nooit wanneer 't voldoende is tot dat je hem nodig hebt gehad. |
![]() |
onze golfjes :
'84 1.6 automaat ![]() '90 1.6D automaat ![]() '91 1.3 5bak ![]() |
'88 1.6 memphis 4bak.
toen ik hem kocht: ![]() ![]() zoals ie nu is: ![]() ![]() ![]() :) |
![]() |
![]() |
Mijn Gti Fire and Ice
![]() [/IMG] |
Mijn Mk2 Gti Fire and Ice
![]() [/IMG] |
![]() ![]() ![]() |
De mijne :tongue:
![]() |
Quote:
:rock: :wuv: Dikke wagen! :thumbup: |
Quote:
Rijdt deze in Hilversum rond? |
VW Golf 2 1986
![]() |
VW Golf 2 1986
|
VW Golf 2 1986
![]() |
Simpel en effectief (leuk)!
|
|
Golf GTD Fire and Ice 5 deurs TWINGO dak
![]() Staat in de verkoop! |
Zo zonde altijd zo'n dakje
|
Quote:
Als ik een golf 2 koop zaag ik er gelijk een in, echt heerlijk!! |
Die ramen naast je kunnen ook open. Dat weet je?
|
Quote:
:giggle: |
![]() |
Quote:
Had het zelf ook liever niet gedaan, maar er zat een after market dakje in toen ik hem kocht, deze was zo lek als een mandje. Toen was de keuze een twingo dak of een origineel dak met/zonder schuifdak. Twingo dak kon er zo in, schuifdak moet je voor lassen en opnieuw spuiten. Vandaar dat de keuze snel gemaakt was voor mij. |
|
Quote:
ah ik zie et, nieuwe achtervelgen! :chair: |
herkenbaar molle!
staat er min of meer het zelfde bij, op naar iets mooiers :thumbup: zelfde verhaal hier :redface: ![]() ![]() |
Golf 2 en Azev A, blijf t een super combo vinden :thumbup:
|
Quote:
Zie nu pas dat je geen mistlampjes had.. Inderdaad heerlijk die tijdloze Azev's |
Dit jaar beetje gewerkt aan de mijne.Binnenkant kaal gezet,nieuwe isolatie gelegd.Onderkant ontroest,antiroest gezet en terug Dinitrol gespoten. Carrosserie geschuurd,2 grondlagen en 4 laklagen gerold.Als het weer terug beter wordt,nog goed bijschuren met 2000 nat.Voorlopig tevreden van de lak. Van dit
. Naar dit ![]() ![]() |
Kek kleurtje!
|
Sinds woensdag mijn nieuwe aanwinst na een lange tijd geen vw te hebben gereden.
Toch weer naar de vertrouwde golf. 345000km gereden uit 1986 en voelt toch beter aan als een seat uit 2000. ![]() ![]() |
|
ik ga helaas de andere richting op.
van dit: ![]() naar dit ![]() kleine 130 000 winter en zomer kilometers verder en 2 ongevallen in mijn recht waardoor die er nu niet meer uitziet. maar t blijft een echte werkersauto die, als het van mij afhangt toch, tot zijn 40jaar of 1 000 000km blijft werken |
All times are GMT +1. The time now is 05:02. |