![]() |
Quote:
Thanks, zijn inderdaad goeie opties! IS is geen must maar moet soms in lastige hoeken interieurfoto's maken, kan dus wel eens handig zijn. En polarisatie filter komt er zeker :thumbup: |
ivm het weer was er vandaag een fotoshoot gecancelled die buiten plaats moet vinden dus had ik mooi eens tijd om door de stapel foto's te bladeren. Dan kom je toch een hoop moois tegen:
![]() VW Golf mk4 GTi 20VT - Canon 16-35mm f/2.8 II test by Herm Schreurs, on Flickr ![]() VW Golf mk4 in the spotlight. by Herm Schreurs, on Flickr ![]() VW Golf mk4 GTi 20VT on 19" at the mine in Immerath (DE) by Herm Schreurs, on Flickr ![]() VW Golf mk4 GTi 20VT on 19" near Immerath (DE) by Herm Schreurs, on Flickr ![]() 150529HS Test Canon 7D 023.jpg by Herm Schreurs, on Flickr |
|
Held!!
|
Quote:
:thumbup: |
Herm wat een gave foto's! Vooral die rig-shots zijn heel vet!
|
Quote:
Dankjewel :thumbup: |
Quote:
Als je zonder statief foto's maakt kun je als vuistregel aanhouden dat je sluitertijd niet langer mag zijn dan het aantal mm's waar je op dat moment mee schiet. Dus 17mm = 1/17. Geld trouwens ook voor zoom lenzen. |
S4 Foto's - Kazerne
HI Guys,
Vandaag in de achtertuin van mij eens even wat foto's proberen te schieten van de S4 - Ombouw van een goeie maat van me. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Helaas maakt FB de upload heel 'ruiserig/korrelig' maarja, dat is even niet anders! Feedback is altijd welkom. :thumbup: |
Wat een mooie achtertuin!
|
Quote:
Ja, erg blij mee! haha ! |
Moet foto's ook hoor. En dikke bak.
|
|
oef, dat is nice!
|
Nice Peter!
En mooie foto's van de Audi nog :) |
Wauw die B5, veel beter wordt het niet. Fijne foto's ook!
|
Ik lurk al een tijdje mee in dit topic maar heb volgens mij nog nooit zelf wat gepost.
Voornamelijk omdat ik vond dat m'n foto's nog niet goed genoeg waren, maar ik denk dat dit gevoel altijd wel enigszins blijft haha. Kleine greep uit mn Worthersee foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
wow! wat 'n dikke pics man, heb je tumblr ofzo :D?
|
Quote:
Thanks! Nee heb ik niet, enkel Instagram en Facebook :D |
Mooie foto's zeg!!!
Ik heb nog een vraagje. Ik heb het idee dat ik een beetje 'vastzit' met fotografie. Voor m'n gevoel gaan m'n foto's niet echt vooruit en vind het zelf allemaal maar een beetje middelmatig / slecht. Ik gebruik een Nikon D5100 waarbij ik het meest m'n 35mm 1.8 lens gebruik, daarmee moet ik toch aardig mooie plaatjes kunnen schieten dacht ik zo :D Heeft iemand goede tips, boeken, youtube tutorials etc. ? Ik beschik over adobe Photoshop 6 en Adobe lightroom. (allebei origineel, kon ik via werk/school voor een hele aantrekkelijke prijs krijgen). |
All times are GMT +1. The time now is 03:35. |