Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Nieuwe ergernis topic (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=79320)

ewcaddymk1 30-10-2014 22:07

Quote:
Originally Posted by Tjaap
Schiet niet op. Dan gaan ze oude dametjes beroven

is ook weer waar, blijft lastig dat volk :wow:

Polo1w 02-11-2014 21:48

aanvullend op me probleem me radio werkt ook niet meer en me remlichten ook niet
Reply With Quote Quick reply to this message

Even een stukje gekopieerd uit een topic hier.. Ik kan me aan het me dit, me dat, me zo behoorlijk ergeren. Vind t echt geen porum.
Gebruik dan m'n ofzo, als afkorting.
En ga me maar een spellingzeur noemen, ik maak ook vast genoeg spel en schrijffouten, maar dit is gewoon kansloos.😒

Rick 02-11-2014 22:02

Quote:
Originally Posted by Polo1w
aanvullend op me probleem me radio werkt ook niet meer en me remlichten ook niet

Even een stukje gekopieerd uit een topic hier.. Ik kan me aan het me dit, me dat, me zo behoorlijk ergeren. Vind t echt geen porum.
En ga me maar een spellingzeur noemen, ik maak ook vast genoeg spel en schrijffouten, maar dit is gewoon kansloos.😒

Gast.

Erik Baas 02-11-2014 22:05

Quote:

Me too. Erger nog: "men dit" en "men dat"... brrr!!

Polo1w 02-11-2014 22:10

Quote:
Originally Posted by Erik Baas
Me too. Erger nog: "men dit" en "men dat"... brrr!!

Gelukkig..... Ik ben niet de enige👍

wessel97 02-11-2014 22:19

dat je je daar druk om kunt maken.... :D er zijn toch wel ergere dingen lijkt mij :tongue:

Polo1w 02-11-2014 22:35

Quote:
Originally Posted by wessel97
dat je je daar druk om kunt maken.... :D er zijn toch wel ergere dingen lijkt mij :tongue:

Zekers! Ik ga zo de maandelijkse rekeningellende weer overmaken, daar erger ik me pas echt aan!
Tering, wat gaat t geld er toch enorm snel uit :screwy:
Ik weet dat we qua levensstandaard niet mogen klagen, maar jongejonge, wat een bak geld kost alles.
Je werkt je de ziekte, en aan het eind vd maand mag je blij zijn dat alles weer betaald is.

SciroccomTDI 06-11-2014 13:04

Ik erger mij vaak aan de koplampen van de medeweggebruikers.. en toen zeiden mensen tegen mij: "ja maar, jouw auto is ook behoorlijk laag".

Nou, de lage auto is even kapot, dus ik rij met mijn Audi 100 C1 op standaard hoogte... en dikke *, nog steeds last van veel te felle verlichting van anderen.. :(

Lieuwe 06-11-2014 15:26

Daar irriteer ik me ook vaak aan, slecht afgestelde fel schijnende xenon lampen etc.

Daar mag de politie wat mij betreft wel dikke boetes voor schrijven.

SciroccomTDI 06-11-2014 15:47

In Rusland, waar ik vroeger leefde, treden ze er hard tegen op: het "na-rusten" van een auto met xenon. Tot inbeslagname van voertuig of zelfs het rijbewijs aan toe, heb ik gehoord.

edit:

http://pddmaster.ru/shtrafi/ksenono...at-ili-net.html

Voor degenen, die geen Russisch spreken ( :D ;) ):

Er is eerst uitgelegd, waarom het fout is om te doen. Het hele verhaal, dat het peertje niet bedoeld is voor de reflector en zo voort.
Daarna is toegelicht, dat een bexenonde auto niet aan technische eisen voldoet.
Daarna komt de stelling, dat men het rijbewijs voor 6 maanden tot 1 jaar kwijt kan raken voor zo een overtreding.

Bam.

Hetzelfde geldt dus uiteraard voor de zo geliefde heldere koplampen etc.

Sven-GTI 06-11-2014 15:49

Of mensen die achter je rijden met grootlicht, je kunt dan niet echt naar ze seinen dat het irritant is.

Robbbert 06-11-2014 15:52

Quote:
Originally Posted by Sven-GTI
Of mensen die achter je rijden met grootlicht, je kunt dan niet echt naar ze seinen dat het irritant is.

Dan flash ik een aantal keer met mijn achtermistlicht.

Misha 06-11-2014 17:03

Quote:
Originally Posted by Lieuwe
Daar irriteer ik me ook vaak aan, slecht afgestelde fel schijnende xenon lampen etc.

Daar mag de politie wat mij betreft wel dikke boetes voor schrijven.
:goodpost:

Sven-GTI 06-11-2014 18:17

Quote:
Originally Posted by Robbbert

Ik heb zo'n flame kit gehad, dat hielp op zich ook aardig goed :D Vooral effectief tegen bumperklevers

Yellow_Dino 06-11-2014 18:33

Quote:
Originally Posted by Sven-GTI
Ik heb zo'n flame kit gehad, dat hielp op zich ook aardig goed :D Vooral effectief tegen bumperklevers

Ik had vroeger in de Mini een extra knopje in mijn dashboard.Daar heb ik een extra kabeltje/fiche naar mijn stoplichten mee verbonden,telkens er eentje kwam kleven,effe knopje opzetten en verschieten dat ze dan doen,geweldig gewoon.

Grtz Dino

Erik Baas 06-11-2014 18:46

Quote:
Originally Posted by Yellow_Dino
Ik had vroeger in de Mini een extra knopje in mijn dashboard.Daar heb ik een extra kabeltje/fiche naar mijn stoplichten mee verbonden,telkens er eentje kwam kleven,effe knopje opzetten en verschieten dat ze dan doen,geweldig gewoon.

Even je rempedaal aantikken heeft hetzelfde effect.

Sven-GTI 06-11-2014 18:59

Dit was mijn flamekit :D

Nels 06-11-2014 21:55

f*ck mijn oren

SciroccomTDI 24-11-2014 10:59

automatische biedingen van andere mensen in de laatste 10 seconden van een veiling op ebay...

carbreaker de autosloper 24-11-2014 13:24

sinterklaas feest in t dorp hebben en je rs6 in afzet lint verpakt als kadoo hebben staan ,,grappig..,waarna het alarm 1,5 uur afgaat en jij dan terwijl je in de smink zit eindelijk word gevonden als eigenaar
dan s avons naar huis wil en het ding knetter in de storing zit,,, sirene alarm sluiting ofzo ,,, en gewoon niet aan slaat ....en nu nog steeds niet loopt,,, dank u sinterklaasje

SciroccomTDI 24-11-2014 14:12

moeder, die "voor de grap" eventjes "was mij!! :D " op je auto met de vinger schrijft...
en je dat nu er uit moet gaan polijsten...

Audi1981 01-01-2015 14:15

S'ochtends de resten van een halve vuurwerkwinkel op je auto's vinden ( heb er 4 staan momenteel) :redface:

Flat412 01-01-2015 15:10

Quote:
Originally Posted by Robbbert

Dan moet je die wel hebben natuurlijk :D

Polo1w 01-01-2015 15:37

Ik erger me er aan dat ik gister behoorlijke lasogen had, en na een uurtje op de bank met een koud washandje op m'n ogen, het vuurwerk nog wel kon zien, maar daarna mijn telefoon berichtjes niet eens meer kon lezen😒
Ik haat tig-lassen😎

heinz74 01-01-2015 16:26

Mig Mag gaat ook best hoor..ik heb in het verleden wel eens lopen 'hechten' zonder laskap..
dan verbrand je harder dan in Mallorca zonder zonnebrandcreme..
nu geen last meer van ..altijd een flitskap op..

heinz74 01-01-2015 16:28

ben wel fijn onderuit gegaan in de sneeuw vorige week..resultaat 2 gekneusde ribben..en dat terwijl je snotverkouden bent..lekker hoesten zo..
slaap je goed van..

ewcaddymk1 01-01-2015 16:57

Quote:
Ik erger me er aan dat ik gister behoorlijke lasogen had, en na een uurtje op de bank met een koud washandje op m'n ogen, het vuurwerk nog wel kon zien, maar daarna mijn telefoon berichtjes niet eens meer kon lezen��
Ik haat tig-lassen��

idd leuk alleen 2 dagen eerder gelukkig , even spagetti aan passen voor vr in mk1 ....anderhalve dag niks aan de caddy gedaan :mad: we hebben vakantie

Flat412 01-01-2015 17:52

Nog een ergenis,
Verdwalen in de ikea....

Barn171 01-01-2015 18:21

Tsja, wie gaat er dan ook naar de ikea :tongue:

Sjeesbeest 01-01-2015 18:42

Quote:
Originally Posted by Flat412
Nog een ergenis,
Verdwalen in de ikea....

Waren de verlichte pijltjes uit? Volgende keer gewoon je neus volgen naar de Zweedse gehaktballetjes, dan vind je ook een snelle uitgang. :D

Ergenis: Vuurwerk naar je raam gooien als de katten ervoor zitten. Stelletje kl@@thommels !

Flat412 01-01-2015 19:47

Quote:
Originally Posted by Barn171
Tsja, wie gaat er dan ook naar de ikea :tongue:

Moest een kast hebben voor mijn LP's, en daar hebben ze er 1 waar ze precies in passen :D

Barn171 01-01-2015 21:55

Nahhh, omdat t voor elpees is dan. Hahahha :thumbup:

Oudelut 06-01-2015 23:46

Grrrr, mensen die aannemen dat mk1 = Golf 1... Grrr...

Dokter D 06-01-2015 23:54

Het moment dat je je slaapkamer binnenstap en er geen mooi wijf op bed ligt maar al t beddengoed dat je vanmorgen hebt uitgewassen... :shake: :screwy: :eek:

heinz74 07-01-2015 07:31

Quote:
Originally Posted by Oudelut
Grrrr, mensen die aannemen dat mk1 = Golf 1... Grrr...

kan ik me iets bij voorstellen..vind dat ook verschrikkelijk...Mk1 is voor een Jaguar E type of Rolls Royce ofzo..
niet voor een duitse auto..ik zelf zeg altijd Golf 1 ,Golf 2 ..of Type 1 /2..

Joentje 07-01-2015 11:31

De vag "scene" van tegenwoordig....

Berserker 07-01-2015 11:51

Quote:
Originally Posted by Joentje
De vag "scene" van tegenwoordig....

Hoe is de scene tegenwoordig dan? Ik volg het allemaal niet meer, maar wat zijn volgens jou dan de negatieve veranderingen?

tim_j 08-01-2015 19:49

terroristen :mad:

SciroccomTDI 08-01-2015 20:50

ja.. maar wij moeten tolerant zijn, zei onze Koning... yeah ..

Erik Baas 08-01-2015 21:41

Ik denk niet dat hij het over terroristen had.

All times are GMT +1. The time now is 21:19.