![]() |
![]() :) |
nice ging t wat?
|
Quote:
Ik heb Green onder de polo 9n voor normaal gebruik zeg maar. Ik ben dik tevreden, vele malen beter dan standaard spul. Zoveel mensen, zoveel wensen en daar maken de fabrikanten dankbaar gebruik van! |
Quote:
Jep, ging aardig goed. Alles is heel gebleven, en zoals altijd zijn er wat verbeterpuntjes uit gekomen ;) |
Quote:
Dat is toch de funktie van een trackday ? ;) |
Heb vandaag even de nieuwe test track bereden hier in Emmen.
![]() ![]() ![]() |
Om weer op de remmen terug te komen, ik denk toch dat ik ga voor yellowstuf remblokken. De CL-remblokken zijn me toch iets te prijzig :D
Maar waar bestellen jullie die? Ik zie ze namelijk voor de meest uiteenlopende prijzen te koop staan... |
Stroeve Motorsport kan alle EBC en Ferodo remblokken leveren.
|
Jup....ik heb m`n EBC Yellowstuff blokken ook bij Stroeve besteld. Top service en levering!
|
Kan de mijne alleen niet zo snel vinden op zijn site..
Misschien even bellen dan maar.. |
Zijn die prijzen daar trouwens per schijf of de hele voorkant? Dus een complete set voor de voorkant?
|
Gerjan even een belletje doen. Kijkt ie gelijk na voor je!
|
Morgen ff kijkje nemen @ TT circuit bij de vijverberg trofee
|
29e weer vrij rijden op de tt baan assen
|
Misschien wat aan de late kant om te vermelden, maar ik heb m'n remblokken toen op http://www.ebcbrakeshop.co.uk besteld. Prima service :)
|
Gaan er nog meer mensen donderdag 29 augustus Vrijrijden op Assen?
Ik begreep dat Lieuwe ook ging, gaan er nog meer mensen? |
ik helaas niet...moet werken! Ga jij de baan op Jeroen?
|
Is wel de planning. Ligt eraan hoe alles vandaag verloopt met oliekoeler en rolkooi..
|
Oliekoeler? Is die nodig dan? :)
|
Na de laatste keer Ring wel..
Maar ik ben er helaas niet bij morgen. Ik krijg De stoelen er niet op tijd in. |
Wij komen weer met een clupje ik dit keer niet eerst de golf klaar maken
|
Zijn er mensen die ervaring hebben met fender flares op een Golf 2?
Ben daar nu voor aan het kijken.. Heb m'n RS wielen verkocht, ben ook nog opzoek naar een setje "racy" velgen.. 15" 4x100 8J. Semi's in 195/50/15 kan ik zo regelen dus liefst zonder banden. ;) |
Racy wielen? Compomotive vind ik persoonlijk erg toffe wielen voor onder een Golfje.
|
5 okt weer vrijrijden op de tt baan assen
|
Gisteren op Circuit Zolder gereden.. Om 13:00 uur op een droge baan, om 15:00 op een natte baan... :rolleyes:
Was weer leuk om een middagje gas te geven :) |
Ook nog ff lekker gedrift.. :D
|
Haha dus dat overkomt jou ook al op een natte baan....ze willen wel dwars hè :D
Mooi opgevangen! |
Dit gebeurde mij gisteren op de openbare weg met +/- 120km/u. Ik hield 'm gelukkig onder controle en kon het vrij goed opvangen. Maar het was wel even schrikken :D
Ik reed namelijk niet in m'n eigen auto, en wist niet dat deze auto niet zo hard door die betreffende bocht kon :D |
Van Twitter: "GRATIS naar de #Formido #Finaleraces kijk op http://www.formido.nl/ffr voor meer info!"
![]() |
Vandaag vijverbergtrofee TT circuit Assen :thumbup:
|
Vandaag ff een dagje Nordschleife gedaan,
![]() ![]() Meer foto's; http://www.facebook.com/media/set/?...=1&l=095e19784d |
Quote:
Was ff leuk! Reed weer mooi spul mee! Zal binnenkort ff foto`s posten |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Heey die e46 m3 is van een maatje van mij
|
Quote:
Ats dtc superligth 8x15 et20,volgens mij de racewielen in 15 inch En erg mooi ook nog |
Quote:
Klopt, zijn inderdaad gave wielen: ![]() Vandaag wordt er trouwens weer gereden op TT Assen: http://www.ttraceworld.nl/vrij-rijden-circuit.html |
oke en wat kost zo iets rene.
|
Was weer leuk daje tt circuit idd!
|
Quote:
Zo`n dag als dit kost €250,- en dan rij je van 13:00 tot 17:00. Was inderdaad een lekker dagje! Waaide wel flink hard, maar dat zijn we hier in het hoogste noorden wel gewend :D Zelf nog even een aantal rondes mee mogen rijden met Jos van JB Autoservice in de Golf 5 TDI....manmanman wat gaat dat hard! Heerlijk! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
.
|
All times are GMT +1. The time now is 20:00. |