![]() |
Quote:
Het gerucht gaat, dat ze klaar zouden moeten zijn.... :eek: |
hoho ze liggen pas 1.5 jaar bij mij...
goed werk kost nu eenmaal tijd :rolleyes: :D |
![]() |
oehw!!! bling bling :D
|
:thanks:
|
ZOOOOW wat ziet dat er prachtig uit ....
Waarom heeft het zolang geduurt dan? welke banden ga je erop zetten? |
185/45 (zie een aantal reacties terug)...
|
En ze liggen inmiddels thuis :cool:
Nu nog even de bandjes erop... |
:kenny:
|
Naafkapjes binnen....
Ventielen zijn er ook.... Morgen de bandjes erom! :D |
Die blinken wel heel erg mooi.
Ben benieuwd naar de foto`s onder de auto. |
Quote:
Ik ook..... |
Damn, zie de wielen pics nu pas, die Pimp, mooi werk hoor!
|
Wat een glim... Super om te zien!
Snel foto`s dat je er eronder heb..!! |
Blijf me elke keer weer verbazen hoe mooi verdichten is zeg...
Ik had diezelfde ventielen in de RH's onder mn TT...werkt goed...maar vergeet niet het hulpstukje in je dash te leggen...:D |
Die wielen zien er prachtig uit.
Gaan vast en zeker erg mooi onder jou cabriolet staan. Goed poetsen straks he! |
Snel even een paar foto's geschoten, binnenkort maar een een paar fatsoenlijke maken...
Had weinig zin om in de regen buiten foto's te gaan maken :D Auto zou voor het mooie nog heel iets moeten zakken, maar dan kom ik de garage niet meer in vrees ik.... @chris: die ligt idd al in m'n dahsboard kastje :tongue: Peter & Stijn, bedankt voor de hulp!! |
nais!
|
Smaakvol!
Ziet er zeer netjes uit ... |
Erg mooi zo!
|
Graag gedaan Chris! Ziet er erg erg mooi uit (zonnebril required).
|
Vandaag wat foto's gemaakt in het zonnetje...
|
staan erg mooi die velgen! :thumbup:
|
bling bling :D
enne, is dat nieuw een cabbo ipv cabbie? :D |
wieltjes glimmen super onder je dakloze !
gr. Martijn |
nice one Chris :thumbup:
|
Sweet!
|
Shiny! :cool:
|
gast, dat staat hem erg goed!
|
Ben er ook erg blij mee. Smoelt lekker, al zeg ik het zelf. Deze blijven voorlopig wel even :D
|
Zo, eindelijk weer een update. Schokbrekers aan de achterzijde waren al niet zo heel geweldig meer, en waarschijnlijk op de terugweg van VAGFest op de belgische wegen ergerns in een gat gedoken. Linksachter is het er niet beter op geworden.
Oftewel, tijd voor een schroefset. Heb een set van AP besteld. Kan de cabrio aan de voorzijde ook wat zakken, daar staat 'ie eigenlijk nog wat te hoog, is dat ook opgelost binnenkort... |
@ M.I.V.W :D:D
![]() |
ATS-en alweer weg???
|
Het is en blijft een coole cabrio!
|
Quote:
Ik denk het niet, gok dat dat z'n "verbouw"velgen zijn :D |
Bestaat dat ook al?! :tongue:
|
Zo Christiaan, fotoshoot in de achtertuin van de praxis gemaakt? :thumbup:
|
Quote:
Nee zeker niet! Maar door de verbouw werkzaamheden staat de cabrio al even buiten. En om dan de ATS'en eronder te laten zitten, is niet zo'n goed plan. Krijg ik ruzie met de pimp... Op VAGFest vorige maand ;) ![]() @ Beetlefreak :tongue: Was eigenlijk niet de planning om met de cabby naar MIVW te rijden, maar het was te mooi weer om het niet te doen. |
We zijn inmiddels verhuisd, en de cabby "woont" inmiddels ook in z'n nieuwe huis :D
Eindelijk een eigen, verwarmde ruimte. (staat inmiddels al wel voller :D) ![]() Mooie tijd om tussen het verbouwen door te ontspannen, en aan de cabby te sleutelen. De planning is om er weer mee naar de Worthersee te gaan. Vorig jaar heeft 'ie vanaf maart t/m september buiten gestaan. Het dak was al niet zo fris meer, maar is dus nu helemaal kansloos. Tijd voor een nieuwe dus. Daarvoor nu aan het rondkijken, waar op te letten, en wat het gaan kosten. Vorige week wel inmiddels een AP schroefset geplaatst. Kan 'ie eindelijk nog iets lager :D ![]() |
je bent zelfs al verhuisd? zet je binnenkort een keer de koffie klaar?
|
All times are GMT +1. The time now is 09:21. |