Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Nieuwe ergernis topic (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=79320)

jetta mk1 '82 27-02-2011 16:48

Quote:
Originally Posted by Roy 1.6
Mensen die degene waaronder ze posten quoten......

da's zeker vervelend :D

De Pul 27-02-2011 16:48

Quote:
Originally Posted by jetta mk1 '82
da's zeker vervelend :D

absoluut :mad:

breadfan83 27-02-2011 16:54

Turken die al 36 jaar in Nederland wonen, als derde in de rij staan voor een afgesloten straat achter auto's gevuld met blanke Nederlanders, en het dan alsnog op racisme houden als ook zij niet door mogen.

Ik word zowat van schijtziek van dat soort volk. Die vrouw aan het hek liet onze auto zeker niet door omdat ze naast Turkse vrouwen ook gewoon een mannenhater is? :screwy:

jetta mk1 '82 27-02-2011 16:57

ze zal wel een chris hater zijn denk ik, maar idd erg kansloos...

breadfan83 27-02-2011 16:59

Quote:
Originally Posted by jetta mk1 '82
ze zal een een chris hater zijn denk ik, maar idd erg kansloos...

Dat sowieso, maar daar kijk ik al niet eens meer van op.

Maar wil je Nederlander zijn, ga het dan niet op je afkomst gooien als het jou wèl goed uitkomt. Als de straat is afgesloten is ie afgesloten, en niet alleen voor Turken!

En ja, ik ga gewoon lekker door met quoten, vind ik veeeeel makkelijker! :D

Misha 27-02-2011 17:00

Dat als er een grapje gemaakt is nog 16 andere mensen hetzelfde grapje maken ..

De Pul 27-02-2011 17:05

Quote:
Originally Posted by Misha
Dat als er een grapje gemaakt is nog 16 andere mensen hetzelfde grapje maken ..

ook zo vervelend idd.

:tongue:

Misha 27-02-2011 17:09

Quote:
Originally Posted by De Pul
ook zo vervelend idd.

:tongue:
Wat doe je eraan he :giggle:

De Pul 27-02-2011 17:15

Quote:
Wat doe je eraan he :giggle:

:drill: :headshot: zoiets?

:D

Domi 27-02-2011 17:19

Quote:

Tja,

Roy 1.6 27-02-2011 20:10

@keneth_polo
Is die website van pimp my ride ofzo :tongue:

Kenneth_polo 28-02-2011 10:49

Quote:
Originally Posted by Roy 1.6
@keneth_polo
Is die website van pimp my ride ofzo :tongue:

ja of de afdankertjes van de grote beurt :tongue:

Rick 01-03-2011 15:10

Een product van €160,- op Marktplaats heb staan en er vervolgens vrolijk €75,- wordt geboden, kansloze rukker!

breadfan83 01-03-2011 15:56

Quote:
Originally Posted by Rick_Leusden.
Een product van €160,- op Marktplaats heb staan en er vervolgens vrolijk €75,- wordt geboden, kansloze rukker!

Dat had ik met de Golf.

Wat is de vraagprijs?
-M'n vraagprijs is 950 euro.
Wat is de uiterste prijs?
-Als ie snel weg is, 750, maar lager dan dat ga ik echt niet meer.
Wat vind je van 500 euro?

:screwy:

PimVW 01-03-2011 16:11

Hier nog 1 met HTN's op MP voor 1100 euro, wordt er 600 euro geboden :screwy: Stuur dan altyd fyn terug dat ik ze niet per 2 verkoop, zoek t uit hé :thumbup:

golfvr6 02-03-2011 15:25

Is vervelend ,maar soms kom je als koper zo aan leuke handel

Rick 02-03-2011 16:52

Ja, maar er staat geen mafkees op m'n voorhoofd!
De vraagprijs is 160 euro, ga dan niet 85 euro onder de vraagprijs bieden, ga dan naar eBay...

jetta mk1 '82 02-03-2011 17:34

Quote:
Originally Posted by PimVW
Hier nog 1 met HTN's op MP voor 1100 euro, wordt er 600 euro geboden :screwy: Stuur dan altyd fyn terug dat ik ze niet per 2 verkoop, zoek t uit hé :thumbup:

haha dat had ik pas ook op marktplaats, heb de zelfde reactie terug gestuurd ;)

ronaroot 02-03-2011 18:45

Ik herken het helemaal, meestal als ik zo'n reactie krijg van "voor 250,- kom ik ze vandaag halen" (terwijl de vraagprijs dan het dubbele is)
Geef ik het antwoord:

Prima ik zie je wel komen, mijn adres is:

Jij bent een idiootstraat nr. 36
6464 XD ikdachthetnietdorp

Meestal hoor je dan niks meer terug :D

"vroeger" was het gewoon om 50,- gulden van een setje velgen (als voorbeeld) te krijgen, nu meent iedereen dat het normaal is om 50,- Euro van een setje velgen te krijgen :screwy:
dat is dus g*dverdomme wel even dik het dubbele :(

Roy 1.6 03-03-2011 04:09

Gewoon niet laten bieden op MP, als ze het willen bellen ze maar.

sanderz 03-03-2011 09:39

mensen die tdi/gti's hebben en ander snel spul die met 60 de snelweg op rijden en ik erachter zit met me 3bak aut jetta die de invoegstrook nodig heeft om snelheid te maken en dat die mensen op het laatste moment ineens vol op het gas gaan en jij maar hopen dat je nog een beetje snelheid krijgt om in te voegen. :rolleyes:

Dasher 03-03-2011 09:43

Is toch hetzelfde als hier op het forum.

Je bied velgen aan voor € 175,- en dan pm's met; Voor € 100,- kom ik ze halen want ze zullen wel in de weg liggen.

Heb het al een paar keer gedaan bij dit soort volk--> pm terug met kom ze maar halen, en als ze op de stoep staan--> Ik heb me bedacht, prettige reis terug. :giggle:

1982kameiX1 03-03-2011 15:48

Ik had laatst mijn vaal roze polo op "speurders" staan voor 950. daar kon natuurlijk wel wat vanaf.. maar oke.. krijg ik een email:

"Ik moet hem nog naar de poetser brengen dus ik bied 500."

heb ik terug gestuurd. je kan hem ook zelf poetsen. voor 750 mag je hem ophalen. :D

vent helemaal geirriteerd. veel teveel geld voor een roze polo.. hahahaha

Misha 03-03-2011 16:37

Quote:
Originally Posted by sanderz
mensen die tdi/gti's hebben en ander snel spul die met 60 de snelweg op rijden en ik erachter zit met me 3bak aut jetta die de invoegstrook nodig heeft om snelheid te maken en dat die mensen op het laatste moment ineens vol op het gas gaan en jij maar hopen dat je nog een beetje snelheid krijgt om in te voegen. :rolleyes:

Wel een goeie.. gaat ik ook een keer proberen :D

breadfan83 03-03-2011 17:02

Quote:

Reken maar, dat als ik daarna de kans krijg er voorbij te komen dat ik dat doe en ze langs de kant zet.

't Schijnt echt taboe te zijn hier in dit land om verdomme eens dat gaspedaal in te trappen. Stelletje vreselijk trage opoes achter 't stuur allemaal.

Roy 1.6 03-03-2011 17:14

Mag je wel een keer achter mij aanrijden op de invoegstrook hoor ;)

Wij-be 03-03-2011 17:34

erger me indderdaart elke dag ook dood aan de trage mensen hier rijden ze op een 100 weg 85 maar bij de 70 stukken wel stug 85 blijven rijden

stufenheckfahrer 03-03-2011 21:28

Quote:

Heb jij wel eens van het begrip anticiperen gehoord?

Je wéét dat je de hele vluchtstrook nodig gaat hebben, en toch sluit je jezelf op achter iemand anders. En daarna is het zijn schuld dat jij niet in staat bent deugdelijk auto te rijden :screwy:
Ik rij met een TDI die best vlot is, ik rij met een kever die niet heel vlot is (zelfs met caravan erachter), en al jouw problemen heb ik niet. Hoe kan dat?
Vooruit denken heeft er iets mee te maken, en bumperkleven met minder vermogen dan je voorligger is niet vooruit denken.

Misha 03-03-2011 21:41

Geen appels met anticiperen vergelijken :D

sanderz 03-03-2011 22:25

Quote:
Originally Posted by stufenheckfahrer

Je wéét dat je de hele vluchtstrook nodig gaat hebben, en toch sluit je jezelf op achter iemand anders. En daarna is het zijn schuld dat jij niet in staat bent deugdelijk auto te rijden :screwy:
Ik rij met een TDI die best vlot is, ik rij met een kever die niet heel vlot is (zelfs met caravan erachter), en al jouw problemen heb ik niet. Hoe kan dat?
Vooruit denken heeft er iets mee te maken, en bumperkleven met minder vermogen dan je voorligger is niet vooruit denken.

volgens mij snap je niet helemaal, ik heb niet heel de vluchtstrook nodig want daar mag je niet op rijden ;) . ik heb het over mensen die tot aan het puntstuk 60 rijden en dan pas gas beginnen te geven, en mijn auto is niks mee btw. maar je snapt toch wel dat dat irritant is en anders ben jij zo'n irritante tdi rijder ;)

breadfan83 04-03-2011 01:20

Quote:

Je hoort je snelheid gewoon aan te passen op het verkeer dat op de baan rijdt waarop je gaat invoegen.

Fijn dat diegene vóór je een snelle auto rijdt en geen last heeft van het feit dat ie met woonerf-snelheid de oprit oprijdt, om op de laatste tien meter op te trekken. Maar zou fijn zijn als ie dan een beetje rekening houdt met die hele stoet auto's achter hem die dat misschien niet kunnen.

Schijnt dat het normaal is dat automobilisten stuk voor stuk denken alleen op de weg te zijn, of dat die twintig auto's achter die zondagsrijder hun rijgedrag moeten aanpassen aan die ene persoon.

Maar goed, ik zal in toekomst ook afremmen bij iedere auto die ik ga inhalen op de snelweg, want het zou maar eens zo kunnen zijn dat ie naar links gaat zonder richting aan te geven, en daar kan ik me best op aanpassen... vind jij. ;)

Op de rijlessen is me anders geleerd, maar goed. Verkeersregels zijn ook niet echt regels, meer... richtlijnen. :screwy:

breadfan83 04-03-2011 01:20

Quote:
Geen appels met anticiperen vergelijken :D

HannoverEdition 04-03-2011 08:04

mensen die in de invissible modus staan hier op het forum :mad:

Zollie 04-03-2011 08:30

Quote:
Originally Posted by HannoverEdition
mensen die in de invissible modus staan hier op het forum :mad:

Mensen die zich ergeren aan dingen waarvan ik het kwade niet kan inzien ;)

maar eh... wat is daar erg aan? dat je niet kan zien of iemand op dat moment online is of niet?? I don't get it.. :confused:

monark 04-03-2011 08:31

stiekume gluurders zijn het :D

HannoverEdition 04-03-2011 08:56

Quote:
Originally Posted by Zollie
Mensen die zich ergeren aan dingen waarvan ik het kwade niet kan inzien ;)

maar eh... wat is daar erg aan? dat je niet kan zien of iemand op dat moment online is of niet?? I don't get it.. :confused:

Ik ERGER mij er gewoon aan,en wou het ff kwijt in het ERGERnistopic :D

zoals Pieter zegt,stiekeme gluurders zijn het :tongue:

Zollie 04-03-2011 09:00

Quote:
Originally Posted by HannoverEdition
Ik ERGER mij er gewoon aan,en wou het ff kwijt in het ERGERnistopic :D

zoals Pieter zegt,stiekeme gluurders zijn het :tongue:

Hoe weet je dan dat ze er zijn? :)

FalleNk810i 04-03-2011 09:33

Quote:

HannoverEdition 04-03-2011 10:26

Quote:

als er gepost word :D

Marcski 04-03-2011 10:44

Quote:

:goodpost:

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Je hoort je snelheid gewoon aan te passen op het verkeer dat op de baan rijdt waarop je gaat invoegen.

precies. JIJ, onahankelijk wie er voor je zit.
Of dat nou een dikke gti is zit die ervoor kiest langzaam op gang te komen op de invoegstrook of een zwaarbeladen vrachtwagen, dat moet voor je eigen weggedrag niet uitmaken. Dus netjes afstand houden zodat je daarna wel snelheid kan maken

All times are GMT +1. The time now is 03:33.