![]() |
Quote:
mag ook natuurlijk, maar in dat setje van de praxis zit ook zo'n kleintje en die past precies in de vriesdoppen, en andere holtes natuurlijk ;) ![]() ![]() |
Bling!
|
Quote:
Dat ziet er SUPER uit zeg :thumbup: :thumbup: :thumbup: |
|
|
Netjes Niels :)
|
thnx rené
|
Nice!
|
Staat er goed bij zeg :thumbup:
|
thnx mannen
|
Ziet er leuk uit hoor!
Je bak is ook mooi geworden, ben alleen wel bang dat ie naar een korte periode al weer de oude is. Dat aluminium is altijd zo kloten om mooi te houden. Maar wel respect hoe je het allemaal aan pakt :thumbup: |
Zet hem in de blanke tectyl, dan blijft hij zo mooi!
|
Heb je die motorsteunrubber ook vervangen toevallig?
Hij zit er verkeerd om in, er staat als het goed is een pijltje op. |
Hate to say it, maar dat rubber zit idd verkeerd om.
En aluminium kun je netjes houden door er een laagje hittebestendige blanke lak over te spuiten. Hittebestendig "vergeeld" nml niet. Blanke tectyl trekt veel stof aan! |
Ziet er allemaal netjes uit. 1 Puntje van kritiek en dat zie ik niet alleen bij jou, maar ik zie het wel vaker langskomen, je motor heb je weer zeer netjes gemaakt maar dan gebruik je weer die oude verroeste schroeven :screwy: .....
Jammer, maar voor de rest ziet het er zeer netjes uit. :thumbup: Groet Ron |
Het blijft wel plakkerig idd, die blanke tectyl!
|
Quote:
hallo ron dat zijn geen roetige schroeven wat je ziet maar koper vet bijna alle schroeven nieuw alleen die van de bak niet maar daar is nog niks aangedaan komt in de loop der tijd nog wel |
Ah ok dat kan ook, zag eruit als roest, maar dan pak je het goed aan :thumbup: Succes.
Groetjes Ron |
idd ron, zoals willem al zei, zie je kopervet
en ook heb ik een aantal bouten weer gebruikt, maar heb heel veel bouten en moeren vervangen ook heb ik inmiddels voor de koelslangen allemaal nieuwe klemmen liggen |
ik kwam laatst ergens een foto tegen van een intercooler die met beide aansluitingen uit het gat aan de bijrijderskant stak,volgens mij was het een ic van een opel zafira of astra g diesel.dat zat als gegoten,alleen vond ik de aansluitingen wat klein,maar meer dan voldoende voor jou.
|
oke thnx, dan zal ik daar eens na op zoek gaan
|
Motorsteunrubber nog omgewisselt?
Ziet er super uit dat blok zo. Za; vast heerlijk rijden straks! |
|
ziet er weer goed uit..
|
baksteun in elkaar gezet en klaar voor montage
![]() ![]() m'n nieuwe radiateur ![]() ook vandaag m'n nieuwe luchtfilter incl bak en aanzuigslang opgehaald ![]() ik heb voor deze gekozen omdat deze mooi compact is en gesloten is (dus geen open filter die alle warme lucht van de motor ook aanzuigt). de 80mm aanzuigbuis komt straks mooi onder het carrosserie uit waar ik nog een lucht schacht wil plaatsen (die nog gemaakt moet worden) en zo komt het er straks ongeveer uit te zien (vanavond er even steuntjes voor maken) ![]() |
Quote:
dat probleem is inmiddels opgelost ben wel benieuwd hoe het straks rijd |
Mooi hoor allemaal :)
Maar die stickers... :shake: |
Quote:
Ben ook geen voorstander van die stickers. ;) |
welke stickers ..
|
Quote:
Deze stickers! :thumbup: |
het is nog niet zeker of ze een plekje krijgen op de auto hoor jongens
maar kon ze niet laten liggen :D |
Je kan de stickers ook op je Golf plakken......staat ook wel :D
|
hoe staat hij er nu bij niels...
|
Quote:
droog en op 4 wielen :tongue: :D |
Quote:
en nu met DIESEL motor :D :D :D |
zojuist mijn g60 staaltjes verkocht
nu maar op zoek naar een leuk vervangend setje |
Quote:
en nu BBS RM of RS er onder :thumbup: :thumbup: :) :cool: :drive: :own: |
heb je dan nog een goedkoop setje voor me?
|
|
All times are GMT +1. The time now is 14:18. |