![]() |
Quote:
oranje :rock: |
Quote:
:gay: maar nu ik toch je aandacht heb,wat zijn de maten van jouw r32 rims? en hoeveel ruimte heb je tov het spatbord? |
Quote:
zoiets als onder die blauwe jetta van bernd(vwspeed) is idd ook niet gek... maar dan ook met een soort van striping anders staat het zo koninginnedagachtig:d |
Quote:
dacht meer aan henk wassenaar eigenlijk :) dikke RAL kleur erop :cool: |
Quote:
is volgens mij zo goed als dezelfde kleur? of die matrode kleur van die porsche's die onder die matgroene a6 op air liggen :) |
Ligt dit ding nou nog niet plat? :D
|
:goodpost:
|
Quote:
paars :P ![]() ![]() en hopen dat ze die ringen snel sturen... |
Quote:
17x7,5j et 35 voor zitten 205/40 en achter 215/40 liep met deze hoogte een beetje aan :rolleyes: maar als je 195/40 neemt dan kan je redelijk laag hoor ![]() ![]() |
ik heb er 205/40 bandjes voor liggen,zal wel gaan dus....randjes anders iets bewerken.
kleurtje is ook bepaald,ben benieuwd wat jullie er straks van vinden,het is nl best wel heftig:Dmaar wel hot op het moment:rolleyes: |
gaat wel dik worden denk ik ;) We zullen zien hehe
|
heb um trouwens ook weer als nieuw weggehaald bij de poetser,moet eigenlijk nog een keer knap gerestyled worden,en dan gelijk bumpers opnieuw in de lak:rolleyes:
maar weer verder sparen.... |
|
:rolleyes:
|
nog steeds geen ringen:mad: :mad: :mad:
zit momenteel dus met een hoge passat met lekke voordempers,een schroefset zonder stelringen en last but not least,heb ik de nieuwe ringen a 90€ 1 maand geleden al betaald..... :chair::chair: net een nieuwe set besteld,word g%dverd&mme tijd dat die slee plat gaat!! edit;de wielen worden trouwens gewoon weer zilver....ik laat de hippiekleurtjes-hype fijn aan me voorbij gaan..... |
Quote:
goed zo:thumbup: trouwens,90 euri voor alleen die ringen? tegenwoordig heb je voor het dubbele al een complete schroefset :screwy: maar heb je nu gewoon een complete set besteld? dan waren de ringen voor niks :( |
ja,achteraf gezien was het gewoon erg dom.....
maargoed,die ringen zullen er voor de volgende zomer wel eens zijn toch?;) dan heb ik dus nog een set liggen op reserve haha |
altijd handig, want na de pekel zitten ze waarschijnlijk weer vast op een daily ;)
|
hoeft toch niet omlaag of omhoog bij mij....
voor de keuring omhoogdraaien heb ik ook nog nooit gedaan;)handig als je maat z'n apk heeft:D |
Tijd dat dat ding gaat zakken Gerben! Maarja, als je niet verder kunt kun je niet verder. Is niet anders. :)
Quote:
Had op de site van KW gekeken voor die ringen voor mijn setje. Prijs van (volgens mij) 23 euro, en zover ik kon oordelen was dat per stuk. Dit was voor de 80mm versie. Was 't de 100mm versie geweest, was de prijs dikke 40 euro per ring geweest. De prijzen van zo'n delen staan inderdaad niet helemaal goed in verhouding met een complete set, maarja. |
idd,staat in geen enkele verhouding....
waarschijnlijk hopen ze je daarmee een nieuwe set in je maag te splitsen:D |
wat een gekloot zeg :\ Hopen dat ze snel opsturen met geld retour natuurlijk!
En hippy kleurtjes zijn de bomb... :P |
Quote:
Nieuwe gelijke set kost nieuw bijna 900 euro nog, dus dan koop ik toch liever vier nieuwe ringetjes voor acht tientjes. :D Maar dan zou een nieuw setje ringen voor die low budget setjes dus zo'n twee tientjes per vier moeten kosten... |
Quote:
dat bedoelde ik eigenlijk ook;) @robbert,wanneer doen we jouw wielen dan? :D |
Hahaha ze moesten grijs blijven toch :kenny:
Maar we kunnen ze wel doen als de auto een andere kleur is :dance: (haha kan je nog lang wachten :rolleyes: ) maar wel ff op de hoogte houden over die ringen heh |
ringen komen morgen binnen,nieuwe set volgende week....:shake:
het is ook gewoon van de pot gerukt af en toe:D |
Dan word je weer eens bedankt zo :( Je mag niet klagen je hebt ze strax eindelijk binnen en dan kan die omlaag. Of ben je stiekem een beetje aan de zee gewent?
|
heb ze binnen:D:D:D:D:D
jaja,het zal nog eens gaan gebeuren.... nog even een vrij uurtje zien te vinden;) @boy,:confused:bedankt voor wat? |
Dat ze eerst niet weten hoe en wat over de stelringen. Nou heb je ze 'ineens' in huis
|
Yay hoop het snel te zien natuurlijk heh! Weetje trouwens al of je volgende week zondag ook komt?
|
Quote:
ahh,okee;)is idd zo vaag als een bezem,maargoed heb nu iig waar voor m'n geld. @robbert,komt goed,wat is er zondag loos?doe anders maar effe via msn;) |
Zaterdag hoe laat bij je wezen trouwens?
|
Quote:
hoelaat wil je? ;) ik bel je nog wel even vrijdag:thumbup: gaaf he,airride! ![]() :tongue: :tongue: :tongue: final result;in de loods met veel te veel licht;) ![]() ![]() voor en achter nog 6 cm draad over:D maar vind um zo erg mooi staan,had um eerst lager maar dat stond zo sloper-achtig.... in de zijschermen zitten sinds 1.5 week trouwens wolfsburg emblemen ipv knippers. |
helll yeahhhhhh :thumbup:
|
Ik hoor t wel vrijdag :thumbup: kan ik eindelijk de luxe sloep eens irl bekijken :D Ziet er stoer uit zo :thumbup:
|
Van harte met de verlaagde passat:D ziet er stukken betert uit
|
Mooi Gerben doet hem goed !
|
Man wat een opknapbeurt voor zo'n auto! Staat 'm echt goed, mooie hoogte zo :thumbup:
|
thanx everyone:):)
ben er zelf ook wel verguld mee,van zompige boot naar stuiter-slee.... hij is wel redelijk stug,gelukkig ben ik daar niet vies van:D |
Lekker bezig... Mooie rijdhoogte dit! Niet te:D
|
All times are GMT +1. The time now is 12:38. |