![]() |
Quote:
Dacht even dat ie geparkeerd stond :screwy: Iemand een idee waardoor die gecrasht is? |
:d
|
Niet de enige die daar zijn auto in de soep heeft gereden. :)
|
Wat voor weer geeft ie op tot het weekend?
|
Quote:
Is ook niet gek als ik zie hoe ze daar als debielen met volgas de straat op en neer rijden met meer turbo dan verstand. :screwy: :D |
Quote:
(heb wat leuke filmpjes gemaakt) ;) |
Faachersee, gebeurd het daar nu allemaal??
|
Quote:
Ben benieuwd. Zorg maar dat je zelf de auto ergens ver weg parkeert. ;) Volgens mij kwam er trouwens net ook een foto voorbij van dat plekje waar je vorig jaar gestaan hebt. |
Ik heb heel wat te doen, zit nu op meer dan 1000 foto's maar moet er wel natuurlijk even een paar van weg halen. Maar mensen wat is het echt ongelofelijk dik hier.
Gr Ronnie |
Quote:
Ik denk al, wat is het nog licht hier zo 's avonds, maar dat is Ronnie die helemaal vanuit Oostenrijk loopt te stralen. :D Have fun kerel! :thumbup: |
Quote:
Ah, ik wist niet dat je een vrouw was :tongue: :D :thumbup: |
Foto's..van een fucking goed weekje, we hebben alleen vandaag een beetje regen gehad.
Maar voor de rest mega goed De bende van elende De Koekwous, Don Giovanni Er waren ook lekkere zon aanbidders wat een lekker chicks man... Dit waren ze weer..Upload snelheid hier is niet mega snel. Gr Ronnie en de bende van elende |
![]() hee toch gespot achterin de hoek |
Zeker gespot, alleen hoorde je me niet. :)
Auto zag er goed uit met de velgen EN remmen! |
heb samen met de kleine man een snelste rondje see neergezet.. tegen een goudkleurige golf 2 3.1 t.... ging wel hard..pff
|
Quote:
al een maand of 2,alleen die siliconen jeuken soms best wel een beetje :mad: :tongue: |
Haha
|
Quote:
merci :thumbup: |
Quote:
|
zag net een filmpje voorbij komen.. dat ding liep goed ja.. maar geen tractie en te korte bak.. maar 650pk had ie zeker niet..
|
Foto richard van de car.???
|
I LOVE IT HERE !!!!!!
|
Is het weer echt zo slecht als de weervoorspellingen doen vermoeden?
|
Deel 7, 8, 9 en 10 van de Wörthersee foto's staan online!!!
http://www.vwclubparkstad.nl/photos.html Preview: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mijn pics;
De rest is te vinden op http://www.isaw.nl/gallery/?JGALL_D...thersee%202010/ Dit is een selectie van 830 foto's :screwy: |
Quote:
Daar is over een paar weken de European Bike week.... Maar misschien moet je daar ook de weken voor de meeting zijn? Dit is trouwens wel echt een goede foto! (vooral de reclamebordtekst doet het hem) |
Nog een paar uurtje, dan ga ik de boys van de Dubclub opzoeken.
Zijn er nog foto's gemaakt van de dubclub die hier nog niet geshowt zijn? Kan ik die mooi meenemen! Ps. Nogmaals vraagje mbt het weer. Wat geeft ie aan voor komende dagen? |
Weeronline raadplegen misschien?
|
Super kerel! Is wat gedetailleerder (en optimistischer!) dan andere weersberichten.
|
Kleine update: Ferdies is inmiddels aangehouden met zijn golf en mag er niet meer mee rijden. Daar bovenop nog een lekkere boete gekregen... Meer mensen die zoveel gezeur meemaken?
Dan moeten we het met deze foto doen gok ik, meer zullen er niet gauw komen als hij bij het hotel moet blijven staan... Zonde :) |
Quote:
Eerste keer W'see? :D |
stond hij te laag of was het echt een rijgedrag boete?
|
Hij was te laag ja
|
Is algemeen bekend en word overal ook gezegd. Heb alleen een boete gehad voor 47 km te hard.
|
Quote:
Das pas een jaar of 8,en er wordt op alle forums ruim voor gewaarschuwd :) Ow,en laat ze je niet zien rijden voor de 2e keer dan heb je pas echt een probleem! :D |
Jup. Die auto's staan in velden en zijn in beslag genomen
|
Dus als je lage auto's wilt zien zonder airride moet je naar velden ? :D
|
ja of een week voor het evenement komen dan is er minder razza te been
|
hmm dus de grond kapot schuren met airride mag wel, en met schroefset net boven de grond rijden mag niet? wat een hypocriet stelletje agenten.
vind sowieso dat ze voor zo'n event wel een oogje dicht mogen knijpen. (ik snap wel dat airride moeilijk te beboeten valt hoor want dan blaas je gewoon ff lucht bij als oom agent langs komt.) |
Quote:
ik denk dat ze hun ogen daar al genoeg dichtknijpen hoor als ze dat niet deden was het daar al lang gedaan, is daar genoeg zatte bedoening hoor de laatste dagen |
All times are GMT +1. The time now is 14:37. |