![]() |
En nog wat foto's gevonden op internet van Racewars:
![]() ![]() |
Mooie Corrado heb je!Het ziet er allemaal erg strak uit!! Goed bezig :thumbup:
|
Quote:
Bedankt voor je reactie! :) |
super auto gewoon :thumbup: Is dat eigenlijk originele VW kleur ?
|
Ziet er echt allemaal super uit op de foto's :thumbup:
het kan alleen lager :tongue: |
Quote:
Dankje Gino! Word tijd dat je weer eens langskomt :tongue: Nee het is geen orginele vw kleur! |
knappe bak, dit jaar weer aanwezig in Echt?
grtz Ivo |
Quote:
Dankje Ivo! Als je me weer wilt uitnodigen, ben ik zeker van de partij :thumbup: Is er al een datum bekend? |
ik heb idd al een datum gekregen dus gaat zeker weer door dit jaar :thumbup:
als ik het aantal wagens geregeld krijg wordt het wat meer vag-minded |
Quote:
Kijk klinkt al weer goed. Vorig jaar was erg gezellig :) Kun je me de datum even pm'en dan kan ik deze al vrij houden :thumbup: |
misschien dit jaar wel aanwezig
want als het ik de datum weet dan kan ik misschien eens kijken of ik geen dubbel meeting heb. je bent er wel op tijd bij dit jaar. wel leuk dat je alleen vag minded gaat doen. grtz eddy |
Quote:
Gewoon meekomen Edwin! Maken we er weer een gezellige dag van met de groep :thumbup: |
:thumbup: Mooie wagen zag je rijden in sittard
gr mark |
Quote:
Dankje! Waar en hoelaat heb je me zien rijden dan? Heb jouw niet gezien namelijk :tongue: |
Vandaag weer even aan de Corrado bezig geweest.
Heb een orgineel beige middenconsole weten te bemachtigen. Dus deze maar even gemonteerd. |
Quote:
jammer van die gaten aan de zijkant(telefoonhouder?) en de pookhoes is wat te licht, verder staat het natuurlijk super :thumbup: |
Ja klopt inderdaad.
Alleen op de foto komt het veel meer naar voren. In het echt is er bijna geen kleurverschil te zien, en het zijn maar hele kleine gaatjes. Nu nog op zoek naar een orginele beige hoedenplank, dan heb ik het interieur ver af! |
Ziet weer netjes uit, idd jammer van de gaatjes. Nu nog zoeken naar beige deurbakken :thumbup:
|
Quote:
Thanks Nigel! Haha verrassing, beige deurbakken heb ik ook al bemachtigd! :D Komen er binnekort nog een keertje in in samenwerking met een leuk composetje. Nu dus de hoedeplank nog! |
Quote:
donderdag bij de stoplichten je sloeg linksaf Ik reed in een bus van het werk kicken banden busje Dus geen vw anders was het je wel opgevallen haha gr mark |
Heey kerel.
Zag er leuk uit het interieur vandaag:D Deurbakken zijn ook netjes alleen nog even die kapjes ergens uitvissen. Inlaatje mag mijn kant op heb zo goed als een leuke ........... gekocht haha:) |
Vandaag dan eindelijk de naafkapjes binnen gekregen :thumbup:
|
Netjes. :thumbup:
Misschien alleen nog effe een oplossing vinden voor die slotbout... die valt een beetje uit de toon, zo in 't zwart, naast die drie bling bling boutjes. |
Quote:
Oplossing is al gevonden, en ga ik deze week ff in de winkel kopen :thumbup: |
Eey man
eindelijk de dopjes erin :D wel stukken beter nu ;) greetz Tom |
Quote:
Ja ze zijn eindelijk binnen :thumbup: Thanks! |
Dat ziet een stuk beter uit :thumbup:
|
Quote:
Dankje kerel! :) |
een hele verbetering kerel :thumbup:
morge weer verder aan die van mij he :D compressor is geregeld en komt morgen rond 7 uur aan in limbricht :cool: |
Quote:
Ja vind het zelf ook een stuk beter :D Morgen kom ik je inderdaad weer helpen aan joune, we bellen/smsen vanavond wel even over hoelaat :thumbup: |
Quote:
komt goed komt goed :D |
Vandaag samen met Mike--1991 naar Next Level Tuningday geweest.
|
Inderdaad zien staan. Maar ik vond 't de entree niet waard om de auto binnen te zetten..
|
Had na 't werk ook nog even willen langskomen, maar 't was een beetje uitgelopen, en om half negen had het geen zin meer. :tongue:
Stond redelijk vol daar zo te zien! |
Quote:
Meeting was inderdaad niet veel haha! :tongue: Toevallig nog foto's gemaakt? |
Nope, camera fijn in de kofferbak laten liggen :tongue:
|
Quote:
Dat kan ook natuurlijk haha :tongue: |
Net nog een foto'tje op internet gevonden:
|
Vandaag samen met een hele groep naar Simplicity Meeting Day geweest in Kotem(B).
Met de corrado een prijs mee naar huis genomen: Top 10 Show en Shine! :cool: Foto's: Prijsuitreiking: |
Al 2 foto's op internet gevonden:
![]() ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 01:26. |