![]() |
Verkoper van de bussen afdeling op m'n werk doet ook mee. Rijdt in een Opel Omega 2L 16v automaat. Was nog blauw, maar werd roze gespoten. :)
Volgend jaar doe ik ook mee met m'n 35i VAN ;) |
Gert-Jan, nogmaals petje af :) Erg veel lef voor
nodig om zo lekker laag mee te doen aan de run :D Ben benieuwd hoe je hem verder af gaat bouwen. Komt vast helemaal goed! Tot 19 juli! |
Quote:
ze waren of met een blauwe 205,of met een paarse e36 cabrio met vleugeldeuren en dat soort shit. |
Quote:
Jij nog bedankt voor de stickert :D |
Gertjan, Gertjan, Gertjan nog meer goeie punten aan de Passat !
We dachten gewoon dat we ze al hadden, maar het valt tegen .... ik heb het bewijs op foto vast gelegd en die ga ik demonstreren onderaan deze pagina: ![]() Die torrie draait gewoon even in het MFA 2 motor programma 1:26,3 wat ik berekend heb met een ingewikkelde formule : Z=A:WIZ Waarin Z= zuunigheid A= Afstand WIZ= wat ie zuipt Kortom kunnen we best wel tot de conclusie komen dat naast met een onwijs vette Passat mee doen aan de Carbagerun, dan het ook gewoon zuinig uitkan :D |
Daar kan Yoan met zijn golf blue motion project al bijna niet tegen op :)
|
Om ook in het Oostblok ons damesbrommer forum te representen:
![]() ![]() Een verlaagde damesbrommer op het dak :rock: |
Gaaf brommertje! :eek:
|
big meeting puch right? waar is de pitbike gebleven :cool:
|
pitbike staat nog bij Gertjan, die knopen we der vant weekend op
en nu een nog ruigere foto: ![]() Maandag gaat het feest beginnen, en ik heb er zin in :rock: |
gave brommert!:)
|
Zondag present op MIVW, met pitbike :rock:
|
goed bezig gertje!!
|
Zo, wij hebben verlaagd het oostblok getrotseerd, en geen centje pijn gehad :rock:
Hij heeft zich heel goed gedragen, geen slagje verkeerd gelopen en het is echt een heerlijke auto om lange afstanden mee te rijden. ![]() ![]() ![]() De lip is nu aan de rechterkant helemaal doorgesleten, maar we hebben van een sloop Passat langs een Oostenrijks benzinestation een knappe lip afgetrokken :D ![]() Deze hebben we hard nodig gehad! ![]() ![]() ![]() ![]() |
cool hoor gj, nu nog een keer al dat plastic netjes zwart maken, zou goed staan ;)
|
Mooi man!!
|
Een paar foto's van Rutger gekregen en van wat anderen:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() (op de poolse snelweg, zie die lip ook :D) |
mooi dat de passt het zonder problemen gered heeft!!
|
netjes tog ;) hoeveel km's zijn er gereden :cool:
|
Gaaf hoor! :D
|
Mooi werk, zo'n rit uitrijden met zo'n auto :thumbup:
|
We hebben ongeveer 5000 km in 2 weken gemaakt denk ik, en ik ben er ook erg trots op dat we het gehaald hebben :D
|
geen probleem top auto :thumbup: :D
|
Na een 4500km Carbage run, en dan door de slechte stukken oostblok en al heeft de Carterpan dan toch z'n beste tijd gehad ben ik bang :D
![]() |
erg gaaf! Lijkt me ook super om aan mee te doen.
Aan het vervangen van de carterpan neem ik aan dat je de Passat nog een tijdje wilt houden? (H) |
|
All times are GMT +1. The time now is 23:12. |