![]() |
Quote:
wat gaat er veranderen dan?of is daar nog helemaal niks over bekend? |
vandaag al binnen gekregen: de zwarte kniebalk :thumbup:
en ook maar meteen gemonteerd. ![]() |
Quote:
ik was vanmiddag bij de apk boer, en de auto voor me had een steekproef.. maar die keurmeester had nog nergens van gehoord... en het was wel een pietje precies, want meneer ging de smeerput opmeten en die bleek 2 cm te ondiep :screwy: |
Quote:
het zijn inderdaad maar geruchten. en bij de rdw veranderen de regels bijna elke week... geen knoop aan vast te touwen dus. |
mooie passat frank :D ga je 2 mei ook na papendal ?
|
Over dat smeerput verhaal dat klopt qua hoogte. Dat is per dit jaar ingevoerd een nieuwe hoogte. Dit omdat de mens tegenwoordig langer wordt.
@ knedel hij wordt steeds mooier!. Zie hem binnekort wel weer op een meeting. |
Quote:
spookverhalen.. |
Quote:
Omdat........??????? |
draai het om, waar staat concreet dat het op 1 mei gaat veranderen????
zelfs rdw-medewerkers weten van niks |
Quote:
nee, dan zit ik lekker in de zon (hoop ik) naar het bergrennen te kijken in eschdorf! :thumbup: maar hij gaat vast nog wel mee naar well denk ik. vandaag dus apk gehad. en afgekeurt... barst in bijrijders spiegel...wist niet dat dat afkeur was maar goed. en de remlicht schakelaar heeft het begeven om een of andere rede. geen remlicht dus... dat was ut. morgen even herkeuren en klaar :thumbup: co waqs wel mooi 0.0% stationair en 4gas meting 0,3/0,4% :D :woowoo: wat nou waterstof en electrische auto's? gewoon de wereld met vr6 laten rijden! :rock: |
0,0XX ?? Wat waren de andere decimalen? Mijn polo op motorcarbs stond eerst ook op een CO van 0,08 , maar toen stond de boel echt veel en veels te arm.
Wel netjes dat je de boel zo snel klaar hebt. Nu genieten van de cruisemobiel zeker? |
Quote:
dat is weer eens een persoon die wat MOET zoeken, anders kan hij niet thuis komen En vindt de passat erg mooi geworden. Nu Huib overhalen omdat ook met zijn scirocco een vr6 er in te hangen |
Quote:
weet ik niet ik was er niet bij ;) de frau zegt nu zelfs bij de 4gas meting 0,03 / 4 te hebben afgelezen :confused: en inderdaad heerlijk cruisen ja :thumbup: snel is het in iedergeval niet :D edit: net even met de keurmeester gebeld en inderdaad 0.03% co met de 4gas meting :wow: |
Ik neem aan dat je onder 0,5% moet blijven met een VR6, dan is 0,03 wel erg ' arm ' .
Maar misschien hoort het wel zo bij een VR6? |
Quote:
ik heb geen idee... het loopt in ieder geval niet alsof ie arm staat. loopt normaal verders. misschien heb ik wel een hele goede uitlaat :D vandaag is ie overigens apk goed gekeurd! :thumbup: bron: www.rdw.nl: Voertuig Kenteken GP-DT-76 Voertuigsoort personenauto Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming PASSAT CL VARIANT Vervaldatum APK 23-04-2011 Motor Brandstof Benzine Aantal cilinders 6 Cilinderinhoud 2792 cm3 Vermogen 128 kW Massa leeg voertuig 1.367 kg :thumbup: |
hey die knedel, mooi passatje geworden! zal wel lekker rijden nu!:D
ik ga ook met mijn pa naar eschdorf mischien tref ik je daar wel ik ga het hele weekend:thumbup: gr finger |
Quote:
vet! waar gaan jullie slapen? wij zitten op camping bissen :thumbup: komt er gezellig bij staan kost geen drol daar :) |
vandaag niewe hoepels voor de VR gehaald :) (Michizzel, bedankt! ;) )
ABT gulliedeckels 7½j x17 ET30 met Nangkank NS2 185/35/17 :thumbup: foto`s: ![]() ![]() ![]() ![]() en inderdaad ik mag wel weer eens gaan poetsen :D groet frank |
Cool! Grille raakt m'n snaar niet echt moet ik zeggen.. :tongue:
|
hele verbetering tegenover die andere velgen :) zou persoonlijk alleen een stock grilletje plaasten..
|
ik heb nu 2 originele grillen liggen en daar wil ik dan een embleemloze grill met originele koplampen van maken.
ik heb ook nog 2 nette schermen liggen zodat deze er afkunnen. maja, moet nog... Quote:
wtf is een stock grilletje?? :) foto? |
Stock als in origineel neem ik aan... > originele grille :)
|
dat is idd wat ik bedoelde :tongue:
|
Quote:
ik al googelen op stock grill, kwam al op niets uit :D |
Mooie combi hoor met die ABT's :thumbup:
|
ABT zijn mij te veel ' wieldopperig '. Doet mijn hart niet sneller slaan. Vind onder een 35i een setje Borbet A wielen altijd gaaf staan!
|
die velgen staan er zeer ruig onder frank:thumbup:
|
ik ben er ook erg blij mee. de maten vallen een stuk beter dan de porsche`s.
en ja, smaken verschillen natuurlijk. borbet A vind ik mooi onder een golf/jetta mk2 of een bmw E30. ik kan nu zakken met dat ding, niet normaal:D. maar het is natuurlijk gewoon een daily dus il laat um op deze hoogte. de passie gaat wel mee naar volksdub. |
Mooie velgen, maar niet voor deze auto vind ik..
|
staat er leuk bij frank leuke daily en het belangrijkste is dat je er zelf happy mee bent.....
Groeten van de bosracer |
wat een metamorfose man.
he je die vr6 usa uit nijkerk gehaald ? |
Quote:
ja lache toch:D us komt uit eindhoven. ennuh bosracer leuk je gesproken te hebben! |
aa ok er stond namelijk in nijkerk een precies zelfde us vr6 ook met creme lederen int te koop.
ook uit 94 :D |
bij deze is het 'stock' grilletje geplaatst :D
en nu hou ik het ook zo! heeft een vele rustigere uitsraling zo ;) ![]() |
staat een stuk netter :thumbup:
|
originele trim staat inderdaad wat neutraler/rustiger.
|
veel mooier idd...
|
Quote:
vin ik ook. ik denk dat de passie zo wel af is. ik wil alleen nog de voorschermen vervangen en dan is het best een leuke daily zo dacht ik :thumbup: |
Erg nette 35i! Vind de originele grill ook een hele verbetering en die velgen zien er dik uit zo onder de passat!
|
Quote:
thnx :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 23:08. |