![]() |
schijnbaar toch wel,met een gaaf resultaat:thumbup:
denk trouwens dat donkere koplampen nog helemaal niet zo gek zouden staan in deze auto.... |
Quote:
nee zo jij het schreef gaat het niet lukken zit dag werk in tot nu toe , en nog niet klaar ;) |
Hoe schreef ik 't dan.. dit is precies wat ik bedoel, de blauwe edition stof voor de wangen etc is volgens mij nagenoeg hetzelfde als het blauw van een pacific interieur, dus enkel het zitvlak en de rugleuning hoeft in het pacific-patroontje.. zoals nu dus bij jou ;)
|
dus niet het geval helaas , kleur is veel blauwer van de edition
dus FF over trekken is er niet bij zit nu een 2 Pacific stoelen in 1 Recaro en nog is het me niet naar de zin :D |
Nou ik ben benieuwd.. als het netjes lukt en je wilt ze kwijt dan laat maar wat horen :D
|
Quote:
Staat er inderdaad erg netjes bij . |
Quote:
Guess not... gister heeft iemand een stekkertje gesnoeid voor me, maar dit blijkt een ronde stekker met ronde pin-bezetting. Nu dus op zoek naar een corrado of gaat dat ook niet passen? Heel gaaf idee zo met die recaro's :thumbup: Zeer knappe kar! |
Quote:
ik heb er stekkers op zitten van een passat 35i die passen wel je hoeft meer 3 van de 4 punten te gebruiken trouwens (van een corrado is het zelfde trouwens ) :thumbup: vandaag maar weer ff met de recaro's bezig , hoop dat ik ze er vandaag ik kan zetten :D |
Idd, Passat B3 en corrado stekkers zijn hetzelfde. Ik had ze van een corrado toen met een Rallye-front in mijn MK2 G60.
|
verwar niet Passat 3B en B3, dat zijn wel verschillende types namelijk :D
|
Quote:
35i is B3 deze dus ![]() dit is de 3B :thumbup: |
Alberto, je maakt geen verkoop topic aan?
|
Even een PB'tje richting jou Alberto.
Was verder geinteresseerd naar een vraagprijs met/zonder wielen etc. vandaar. |
de Recaro's zitten nu een weekje in de Jetta , en zitten prima
beter dan doe gewoone stoelen , beter voor de rug te minste |
Pacificaro's :rock:
|
Quote:
Home made :thumbup: |
nette meubeltjes ;) !!
gr. Martijn |
Quote:
Prach-tig! :eek: |
Quote:
:thumbup: zit ook prachtig ... :D |
mooie stoeltjes ! keertje wat anders :D
|
Quote:
super netjes :thumbup: |
Mooi alberto! Echt een superinterieurtje zo :thumbup:
|
Tjezus Alberto, Ziet er echt super uit !!!!!!
Zou haast denken dat het gewoon origineel is. |
erg netjes Alberto!
Ziet er heel goed uit in je Jetta! |
Vandaag even in het echt gezien, mooie Jetta en die stoelen zien er super uit !
|
hele dikke jetta en als ik een witte zou hebben, is dit mijn voorbeeld...........
En gt achterlicht al iets mee gedaan? Groeten wesley |
Quote:
:thumbup: goed thuis gekomen Jan . ben ff voor je uit gereden omdat je anders over een binnen door weg kwam daar kwam de jetta echt over de grond :D daar stuurd de tomtom je langs , korste weg vandaar dat ik snel achter je aan kwam :thumbup: Quote:
ligt in de kast Wesly , komt vast nog wel eens goed te pas :thumbup: |
Haha bedankt nog Alberto, Tomtom zag het inderdaad liever anders maar het leek me toch beter om dan maar achter jou aan te rijden...
|
je nieuw salon ziet er heerlijk uit !! :thumbup:
|
Ach ja ,wat heeft een topauto eigenlijk nodig ?, een verlaging ,een set dikke wielen en een setje recaro's :rock:
Maakt het toch allemaal wel een beetje af :thumbup: |
Quote:
witte kleur :D :thumbup: |
Quote:
x2. |
Quote:
:D |
auto is verkocht ...mag op slot
|
Joh? Kwam je er gistermiddag nog in tegen! Is hij al weg?
|
Hij heeft hem nog ;)
Datum aanvang tenaamstelling 27-07-2009 |
staat nog op de op rit , maar gaat morgen weg
morgen nog paar dingen aan veranderen , en dan is de witte verleden tijd :D |
Wel de Pacificaro's eruit toch? :eek:
|
Quote:
Je haalt misha bijna in met verkoop :D |
Shit ja vergeten, 't is een wedstrijd.. misschien moet ik de mijne ook maar weer te koop zetten dan :rolleyes:
Ben overigens wel benieuwd voor welke prijs hij is weggegaan, aangezien er altijd commentaar is op mijn prijzen. |
All times are GMT +1. The time now is 23:40. |