![]() |
vanavond m'n adapter terug gekregen en nogmaals gepast
en met succes :D :D voorzijde (komt straks nog 5mm verder naar binnen toe) ![]() ![]() achter ![]() ![]() |
Mooi hoor! Gaat heel dik staan :thumbup:
|
thnx rene :D
|
dik man, top dat het past!
|
Super! :thumbup:
|
Goed nieuws! :thumbup:
|
Leuk..:thumbup:
Nog grote plannen aan de auto? |
Quote:
vorige 8 pagina's niet gelezen? ;) top dat het zo wel past :thumbup: |
thnx allemaal
ben er zelf ook zeer blij mee dat het toch gelukt is @ vwinfo, naast de dingen die in dit topic staan niet zo veel (nog wel een paar dingen wat ik graag wil, maar dat hou ik nog mooi even voor me :D |
Quote:
deze winter wil ik ook nog wat aan de audio doen en misschien de ramen laten blinderen (rondom) |
Ga je ook nog voor de OEM xenonunits van de Bora?
|
Heb je nou de Helios wielen verkocht...???
Is een hele dikke MKIV dit. gr, Lars |
Quote:
Had het laatst gelezen..Was het alweer vergeten :screwy: Zou nou even beter opletten:) |
Quote:
yup, is wel de bedoeling ;) (het oude type) |
Quote:
nee lars, ik hou ze en ze komen er volgend jaar gewoon onder :cool: :cool: |
een paar nieuwe foto's
![]() ![]() ![]() ![]() |
damn, wat dik :thumbup:
|
En nu die motor van Roy overnemen. :D
|
Quote:
dat dacht ik :cool: :D |
Quote:
wat voor motor??? |
Dat ziet echt zo super mooi uit. Nooit verkopen, gewoon monteren.
Echt waar dit vind ik echt de dikste velgen voor onder een MK4. Gr Ronnie |
Quote:
G60 turbo. ;) |
ziet er goed uit, wat een berg werk!
Alleen een mfd erin en een automatisch dimmende binnenspiegel en regensensor inbouwen. De nieuwere types binnenspiegels kun je aan/uit zetten en hebben sfeerverlichting. grtn yal |
Quote:
jammer, anders was het wel wat voor me passat geweest. Ltr, lars |
zeer mooi niels
echt vet |
thnx allemaal,
volgend jaar komt er een andere voorruit in dus (zoals al in de planning was) dan waarschijnlijk ook een zwarte dimmende binnenspiegel met regensensor |
Quote:
Ik heb maar een 1600 benz hoor :D |
weer een update
vandaag eindelijk na 6 weken m'n achterbumper binnen gekregen :D direct maar even gepast en past perfect (had ook niet anders verwacht :mrgreen: ) heb alles net weer gedemonteerd en naar de spuiter gebracht, als alles mee zit eind van de week klaar de foto's ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ziet er goed uit sluit inderdaad erg mooi aan hé teminste op de foto`s.
Ben benieuwd hoe die uit ziet in kleur. Gr Ronnie |
zeer mooi niels
eindelijk maar toch gr willem |
Quote:
thnx in het echt ook hoor :tongue: anders ik wel, maar dat weet ik hopelijk eind van de week ;) |
Quote:
dank u willem idd, eindelijk toch nog gekomen. heb het net naar ricardo gebracht en eind van de week alst goed is klaar als je zin hebt mag je me wel helpen met skirts plakken :D |
dikke bumpert:thumbup:
oogt gelijk heel anders... |
Jaaah..!! Daar krijgt ze een lekker kontje van..!!
Bumpers in kleur Helios eronder gooien en picca`s schieten.. :D |
Quote:
thnx dat dacht ik zelf ook :D |
Quote:
bumper en skirts komen er zsm op en dan komen er ook nieuwe foto's maar helaas zonder de helios, wordt echt niet eerder dan volgend jaar na de winter ;) :D |
Volgens mij mag je je naam wel eens gaan veranderen Niels.
Je hebt al meer aan deze type 4 gedaan dan in totaal aan alle 3 de mkI's ;) |
Dit word heel mooi denk ik in kleur!
|
Quote:
ik heb er idd meer aan gedaan miquel maar de voorliefde ligt toch bij een golf 1 ;) :cool: :cool: en wil er zodra ik de mogelijkheid heb een golf 1 project bij hebben (restauratie project) |
Quote:
ik denk (en hoop) het ook :D het wordt als het goed is morgen vroeg allemaal gespoten en dan even een dagje uit laten harden en dan hopelijk vrijdag middag de bumper al monteren. skirts doe ik van het weekend wel (kit moet dan ook drogen, dus moet de auto een dagje stilstaan) |
All times are GMT +1. The time now is 09:07. |