![]() |
zeer netjes zeg! :thumbup:
|
super man!
wat kost nou dat omkeuren naar vr vandaag de dag? |
heey bedankt allemaal!
omkeuren naar 6 cil koste mij iets van 45 euro ofzo, en een half uurtje werk. |
zo deze ook maar weer eens onder het stof vandaan halen!
auto is van de week uit de stalling gekomen, en vandaag is ie afgemeld dus we mogen weer rijden :) dit weekend naar duitsland, paar leuke plaatjes schieten daar. ook komen binnekort de camberplates eronder, en worden dit jaar een aantal dingen veranderd. |
ben erg benieuwd!
|
zo vandaag de auto effe gewassen en wat foto'tjes gemaakt :thumbup:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() thnx for watching :) |
Netjes man! :thumbup:
|
heel mooie edition :thumbup:
|
Oef..... jou mk2 mag er ook zeer zeker zijn :thumbup: :cool:
|
supr :thumbup:
|
nice....
|
Echt een schitterende auto .. alleen zou ik een originele demper monteren (althans de eindstukjes)
|
zo tijdje geen updates gehad, maar we hebben weer eens wat gedaan :thumbup:
begon me een beetje te irriteren aan de audio in de auto, dus we hebben effe wat upgrades gedaan. eerst de mtx monoblock amp vervangen door een 4 kanaler van precision powers en de mtx composet in de voordeuren vervangen voor een audio systems xion 130 compo ![]() dat alles aangesloten met een connection fsk175 kabel set. alles word aangestuurd vanaf een alpine 9880r hu sub is trouwens een kicker comp 07c124 ( word tzt nog vervangen ) dit alles klinkt al een heeeeel stuk beter :cool: moet nog effe fatsoenlijk worden afgesteld en weggewerkt worden maar moet eerst effe een hemeltje erin hangen ( rij nou alweer dik een jaar zonder hemel :mad: ) binnekorkt even de banden vervangen denk dat ik voor bridgestone ga deze keer in 165-45 15, sportcontacten zijn zo goed als op haha. binnekort meer! |
hallo allemaal,
vandaag eindelijk eens me camberplates erop gezet, het was effe wat uitzoek werk maar het is allemaal gelukt. heb ze op 1 graad gezet. morgen komen ook me oranje knipperlicht units binnen en zal ik eens wat foto's schieten. |
Echt een mooie mk2 :thumbup:
|
super, benieuwd naar de update's en foto's :cool:
|
In 1 woord WOW! :thumbup:
Vindt 'm geweldig zo! |
Quote:
Mooie wagen! Maar denk je niet dat 165 een beetje smal is met VR6-power ? |
bedankt allemaal!
165 is wel wat smal maar denk dat het geen probleem moet zijn, zoveel vermogen is het ook niet ( vr6 is ook maar 170 pk, teminste nu nog ;) ) |
ok hier wat foto's peeps
sorry hijs niet gewassen haha ( en crap foto's ) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() binnekort maar eens die gele mistlampen eruit trekken, en een paar cl achterlichten proberen. dat was em weer |
just some pics :)
![]() ![]() ![]() |
weer eentje gered zo te zien netjes gedaan hoor
|
165 brede band is natuurlijk veel te smal dat je dat aandurft ik zou gewoon 195 monteren is origineel
|
staat er super bij :cool:
|
Echt top! staat er helemaal 100 punten bij :thumbup: :thumbup: :thumbup:
|
Erg mooi, precies zoals een Edition One hoort te zijn..................!
|
Gewoon een geweldig mooie wagen, niks anders van te zeggen. :)
De VR ligt er ook erg netjes bij, gewoon vakwerk. Respect! |
heel nette golf :thumbup: hoe zijn jou ervaringen met de pu motersteunen? Heb ze ook besteld samen met een maat van me. Die heeft ze gelijk gemonteerd maar het trilde echt super veel. Toen rechts achter vervangen voor de originele en was een stuk btr.
groeten tim |
ik was bang voor heftige trillingen met die harde steunen, maar het valt me 100% mee, heb totaal geen last van trillingen van de motor. ( en in een golf 2 trilt toch altijd wel wat haha )
ik heb wel de rode versie |
oke gelukkig. ik heb zwarte besteld maar zijn wel even stug. Me maat heb ook de rode versie in een mk3 2.0 16v . boven de 3 toeren kon je niks meer zien in de binnen spiegel. Je hebt er wel serieus werk van gemaakt :D een heel mooie golf. Bevalt het lichte vliegwiel ook?
gr tim |
Mooie auto! Alles goed aangepakt :thumbup: Kost wat maar dan heb je ook wat....
|
Mooie wagen en bekende garage ;)
Zie je wel eens rijden of ermee bezig zijn bij Nico. |
Staat wel netjes die 165 maar onder een vr6 heb ik ook mijn twijfels...
Verder top mk2 :thumbup: |
Tis 185 ;) maar dan nog vr6 is maar 170pk dus valt allemaal wel mee
Komen paar leuke updates aan :) |
Hele mooie Edition :thumbup:
De 185ers staan er heel mooi onder! Reed zelf ook op 185ers met een 200pk G60...ging prima. |
Quote:
ik sluit me er helemaal bij aan! goed bezig! |
nu ben ik effetjes heel erg nieuwsgierig :$
welke voorste motorbalk heb jij gebruikt ?? |
g60 ;)
|
die is toch zelfde als van un 16v ?? of heb ik iets gemist :dunno:
|
ik heb ze niet naast elkaar gehad, maar schijnt dat de plaatsing van de steun op de balk iets anders zit ( uit me hoofd zit die bij een normale balk uit het midden geplaatst en bij een g60 exact in het midden? )
|
All times are GMT +1. The time now is 08:59. |