![]() |
Quote:
Een plankje om je frietsaus van de Mac Donalds of van een andere Fast Food keten op te zetten . . . het blijft per slot van rekening een amerikaanse iets . . . Fast Food gaat het idd wel worden . . . G60 en een racer . . . ;) Serieus : Officieel is het is een veiligheidsbar, bij een aanrijding komen je knietjes dus eerst in aanraking hiermee, ipv je dashboard. Hier in europa gebruiken de meeste van ons het echter puur optisch . . . |
Ik kan niet zeggen dat ik het mooier vind dan de EU bakkies.. maar goed dat is persoonlijk.
't is relatief zeldzaam en US dus iedereen wil het hebben tegenwoordig! Puik bezig verder! |
Een kniebalk is inmiddels niet meer zo apart, maar altijd wat aparter dan standaard EU.
Daarnaast wil ik geen middenconsole meer ivm racer-look, de EU oplossing voor dashboards zonder middenconsole vind ik niet mooi. Vandaar dat een US-kniebalk een goede oplossing is. Gisteren wat verder gewerkt aan de golf. Eerst ontdaan van een dikke laag stof, toen verder. Ramen in de portieren vervangen voor de oorspronkelijke omdat die in de nieuwe deuren er een kenteken in gegraveerd hadden. De carbonspiegels zijn inmiddels ook gemonteerd. Heb de auto even kort getest, alles lijkt nu weer prima te werken dus is hij klaar voor een APK keuring. Wat foto's van de huidige stand van zaken: ![]() ![]() ![]() |
Ziet er goed uit Arend, de spiegels zijn gaaf :eek:
Ik hoop dat je hem in 1x door de keuring krijgt dan kan ik de wagen eens goed bekijken in Wörthersee :thumbup: |
Quote:
Komt wel bij Der See hoor :thumbup: Anders is hij al vanaf november voor niks aan t buitenspelen |
Ben wat details passend bij het thema aan het verzamelen. Wat absoluut nog ontbrak was een passend stuur, deze is inmiddels onderweg:
![]() |
Vandaag een OMP veerpootbrug om achterin te monteren gekocht.
![]() ![]() Deze week wordt de auto gekeurd, daarna kan het opbouwen beginnen. |
hele vette spiegels en een heel vet stuur! ben benieuwd naar het eind resultaat...
|
ziet er goed uit zeg... ;)
|
Vandaag was echt (een) goede vrijdag :cool: :
![]() Gisterenavond de auto opgehaald om vandaag voor de APK weg te brengen. Dat geeft leuke discussies na zo'n rit als de kilometerteller, remlichten e.a. dingen het niet doen. "Jij had toch die kabel aangesloten??" vs "Jij zou het toch afmaken?" enz... Gisterenavond nog even apk-stress dus, maar vandaag weggebracht en zonder problemen teruggekregen met verse keuring. Weer een punt van aandacht minder, nu kan het interieur opgebouwd worden. Hoewel het in Nederland barst van (onzinnige) regelgeving af en toe vind ik het toch wel bijzonder en prettig dat een auto met een dergelijk interieur zonder problemen gekeurd kan worden. ![]() |
top hoor... kunnen we eindelijk gaan opbouwen... hoor t wel als je tijd hebt
|
Netjes! een zorg minder.
|
Vandaag de hele dag aan de auto gewerkt, heb het nu wel gehad :sly:
Na wat photoshops besloten dat, naast de wielen, de contrastkleur rood wordt voor een aantal details. Vandaag begonnen met de lederen deurpanelen. De chromen strips in het rood gezet: ![]() ![]() De originele VW grille die wel goed past ook gelijk gedaan: ![]() ![]() Een alu-rolkooi past niet in dat geheel, die heb ik de afgelopen week matzwart gespoten. Vandaag gemonteerd. Tevens de met alcantara beklede B-stijl kapjes ( zonder gaten voor de gordels ) gemonteerd. ![]() Overzicht met deurpanelen en carbon handgreep: ![]() Grille met rode rand, zwarte rolkooi, kuipstoelen :cool: ![]() Nog een detail aangepakt, een stootstrip met afgebroken ophangpunt vervangen: ![]() ![]() Dat was wel weer even genoeg voor vandaag :tongue: |
super update zo... zou de knippers wel aanpassen voor t mooie
|
Gaat de goede kant op hier!
|
Quote:
nee knippers oranje laten :thumbup: |
Quote:
zou ze nog eerder helder dan in oranje nemen :wow: Echt een ontwerpfoutje van vw :D Maar voor t mooie smoke oid. |
Oranje is inderdaad geen porum zo met deze stijl. Verder dat interieur is wel puik!! :thumbup:
|
Ik zou ze ook smoke doen, dat staat mooi in combinatie met GTi tails!
|
super dikke wagen, ga em zeker bekijken!
|
Ik stem voor oranje knippers :)
Leuke auto wordt het :thumbup: |
Thnx voor de comments, al zijn knipperlichtkeuzes op dit moment nog geen prioriteit hoor :tongue:
|
Toch voor rood gegaan, juiste keus Arend :thumbup:
|
Binnenkant ziet er al echt mooi uit.
Al vind ik persoonlijk een MOMO team stuurtje meer hebben, maar ik begijp dat je juist voor de race look wil gaan. Kooi is écht vet. Dat zit er bij mij ook nog in de planning! Ook matzart... |
ziet er weer super uit man ! echt netjes zo je interieur :D
|
Het dashboard inmiddels ook voorzien van een rode strip.
Ook het schakelmechanisme kaal gemaakt en waar mogelijk zwart gespoten. ![]() De carbon afdekkapjes voor op de deuren zijn inmiddels ook binnen: ![]() Daarnaast wat afstelwerk, aankopen bij een rallysportzaak gedaan en Porsche grepen in de juiste kleur gespoten. Messing op een zwarte auto vind ik geen mooie combi, dus die zijn zwart gespoten. |
lekker racy allemaal.
|
Ziet er goed uit! Ben benieuwd naar het totaal plaatje met je wielen eronder.
Wanneer gaan jullie trouwens naar oostenrijk! Hoop hem daar te kunnen zien. Wij gaan namelijk van 10 tot 17mei |
Quote:
dat is lekker vroeg... Wij zijn er vanaf zaterdag 16 mei. |
Misschien zien we hem dan op zaterdag, ja wij wilden een keer een week van tevoren gaan hoorde daar zulke goede verhalen over.
|
Stuur maar even een PB voordat jullie vertrekken, dan zal ik laten weten waar we die zaterdag te vinden zijn.
Keek vorig jaar er naar uit om je toen net aangekochte rallye te bewonderen, en hoorde pas bij terugkomst waarom die er niet bij was. Ga er van uit dat dit jaar wel moet lukken ;) |
Wij zouden die zaterdag dat jullie aankomen toch wel tegenkomen.
Ik hoop echt dat de rallye klaar is. Er word hard aangewerkt in iedergeval. |
Passend gemaakt en gemonteerd:
![]() |
Het stuur is inmiddels ook binnen, hier op de foto's had ik de claxon nog niet gemonteerd:
![]() ![]() De bevestigingspunten voor de gordels aan de zijkant zijn bevestigd en gespoten. Heb ze dusdanig bevestigd dat ze bij verkoop evt. weer verwijderd kunnen worden en de ondergrond weer bijgewerkt kan worden zonder dat je dat zult blijven zien. ![]() Vanavond wordt de auto weggebracht naar een mede-forummer en komende week worden de distributieriem, spanrollen, stuurbekrachtigingsriem, v-riemen, waterpomp etc. vervangen. Daarmee is het groot onderhoud dan wel afgerond :cool: |
stuur ziet er goed uit. Mooi met dat rode stiksel.
|
erg gaaf allemaal de combi van rood zwart en met carbon !!
wat voor merk stuur is dat btw ?? Gr. |
Idd erg gaaf zo!
|
behoorlijk vetjes allemaal...!!!
Lars |
Quote:
Volgens mij deze |
Het stuur is van OMP type Corsica.
De auto staat sinds eergisteren voor het vervangen van o.a. de distributieriem, waterpomp, riemen etc. bij een kennis. Die had gisteren al van alles los en heeft vandaag de onderdelen besteld/gehaald. Dat schiet goed op. De spoorstangen zouden volgens de APK-garage te vastgeroest zitten om af te stellen, kwam met geen mogelijkheid beweging in enz. Kreeg gisteren een telefoontje dat ze na 20 min. werk al los waren... Scheelt dus weer 2 spoorstangen die de garage probeerde te verkopen. Vandaag ook de velgen naar de bandenboer gebracht die morgen rondom 215/35 gaat monteren. De vaart zit er goed in dus, wellicht komend weekend wat foto's van de Worthersee-look aan de buitenkant, dan heb ik alleen binnenin nog iets werk. :cool: |
All times are GMT +1. The time now is 11:33. |