![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Ik blijf het een gave golf vinden die jh-vd-49!Is die niet te koop:D
|
Quote:
Dikke jetta :thumbup: :D vooral die velgen haha, alleen hoort deze foto in een andere post te staan de allermooiste vento's ;) |
Bij Timmet is alles te koop... :D
|
Quote:
@ tommy Ik probeer je een PB te sturen maar dat heb je uitgeschakeld blijkbaar. Is mijn wagen namelijk. @ Joentje: want ??? :confused: |
@:T!m
Ik heb mijn inbox vol ofzo :confused: Mijn gewone email is tombathoorn@hotmail.com :thumbup: Mvg, Tommy |
![]() |
Quote:
Dit is zeker mijn smaak en hoe een type3 voor mij hoort te zijn :thumbup: |
![]() |
Wooow!
|
Haha, kijk die achterband :)
|
Quote:
is tussen de bruine versie en flip-flop toestand kleur verkocht geweest en dan is em nog eens verkocht geweest en een paar maand later was dit het effect. zonde van de 2 vorige eigenaars , ookal was ik niet voor de flipflop toestand, de aanpassingen die de tweede eigenaar gedaan had waren wel top afgewerkt Quote:
ik zoek echt al zooooooooooooooooooo lang naar die velgen :wow: :wow: :wow: |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
zo kan de mijne hier ook tussen.
gr roelof. |
Quote:
MJAMMIEEEEEE! lekker duister zo... |
Even dit topic wat nieuw leven inblazen.
Alvast excuus voor de mooie vento's die er soms ook tussen staan :redface: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() img]http://farm3.static.flickr.com/2735/4150992060_a7a6d02612.jpg[/img] ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
TEEEEEEEEErrring wat een vette bakken.....
|
ff tissue halen... brb!
|
haha
altijd leuk om te zien:D steen slag bra op een verroeste moterkap |
Quote:
Tuurlijk Roelof, Mooie wagen !! |
![]() ![]() |
Weliswaar een PhotoShop, maar toch. 'T zal oorspronkelijk wel een Mk4 zijn, maar laten we eerlijk zijn... dat is eigenlijk ook een Mk3. De Amerikanen noemen die Mk4 cabrio dan ook niet voor niets de Mk3,5 :)
![]() Staat 'm goed, die Jetta neus! |
Golf 3 met een R36 blok met gt42RS turbo :)
![]() ![]() ![]() ![]() |
Superdikke bak, maar die velgen..... jammer!
|
Quote:
Tja, het schijnen overigens wel Lamborgini Murcielago velgen te zijn. Dus zal wel wat gekost hebben :D Hij wisselt nogal vaak kijk maar: Toen het nog een TDItje was ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Beetje wielhoer zeg maar :D |
:D Zeg dat wel. Vorige wielen zagen er allemaal wel goed uit, trouwens.
|
Filmke met het oude vr6 blokje :)
Beetje slechte kwaliteit van Wörthersee http://www.youtube.com/watch?v=cZY3...feature=related |
Klaus zou vorig jaar op MIVW zijn maar op het laatste moment ging hij stuk,zit nu een r36 turbo in.
|
Echt n vette 3! Dat carbon :eek:
|
Quote:
|
Quote:
Cool he!!! :D |
Ben ik dan de enige die carbon schijtlelijk vind ... ?!
Tuurlijk wel peppie in verband met gewichtsbesparing en performance enzo; maar qua looks niet geslaagd als je het mij vraagt... |
All times are GMT +1. The time now is 09:35. |