![]() |
mooi ding! maar wel errug aan de prijs vind ik persoonlijk!
|
Hatsee, eindelijk helemaal kaal:
|
goed bezig word weer als nieuw! wat een klote werk he! dat spul der af steken borstelen.
|
Quote:
Hele project ziet er goed uit.....alleen zijn dat geen koelsleuven....maar sleuven waar de kachel zn verse lucht vandaan haalt... ;) |
Quote:
interieur-lucht-verversings-sleuven dus... ik zou denk ik ook gaan voor koelsleuven. :rolleyes: |
Quote:
behoorlijk ben blij dat t er eindelijk af is! Quote:
thanks, en inderdaad die sleuven ;) |
Ziet er goed uit allemaal Frank. En ik zie dat je geen half werk levert.
Keep up the good work :thumbup: |
Quote:
ik doe me best :D, thanks! Vandaag de sleuven in de motorkap afgemaakt en gelijk de boel eens op de auto gelegd om te kijken of het allemaal een beetje past: ik moet zeggen het past allemaal vrij aardig! hier en daar moet er wel wat aangepast worden maar dat gaat goed komen :) |
Tof!
Het begint al bijna weer op een auto te lijken. |
Leuk project, ik volg het met plezier.
Ben erg benieuwd naar het eindresultaat |
Nog meer staal weg?
kiekeboe: gelukkig past deze er precies in: :thumbup: |
zeker netjes! maar hoe ga je de tank nou afdichten tussen de caroserie en de tank?? ivm de rijwind!
|
Thanks, en er komt een soort van deurrubber om het staal heen
|
aah kijk is dus al overna gedacht! ;-] succes verder!
|
Netjes kerel, Mag ik vragen waar je de tank heb laten maken..
|
die kun je zo kopen, ruud maakt er ook zo 1 in zijn fridolin. waar ze tekoop zijn weet ik zo ff niet meer. maar daar kan knarf mk1 je vast wel een antwoord op geven.
|
Heb 'm bij Summit racing vandaan, zijn echt niet duur en met die goedkope dollar destijds helemaal cheap
http://store.summitracing.com/egnse...4839036&NeXID=5 dit is een 12 gallons uitvoering |
12 gallons is best fors...
|
45 liter ja hoezo?
|
nee gewoon lijkt me vrij groot, magoed ik tank 30 liter LPG max... ;)
|
vet projectje,bekent met rat-attack.de?
|
Quote:
zo hoef ik minder vaak te tanken als ik een ritje naar de nurburgring maak ;) Quote:
thanks, nee nog niet, maar zitten wel dikke (qua motor dan :rolleyes: ) auto's tussen! |
Zo, even een beetje rustig geweest hier, maar we vorderen weer;
Ik moest een gat in de carrosserie voor de vulslang van de tank maken, gelijk de tankinhoud-meter in de tank gebouwd en even gekeken of het allemaal een beetje paste Verder nog een hoop nieuw plaatwerk opgehaald afgelopen weekend, dus het lassen kan beginnen :cool: |
ziet er erg mooi uit hoor..
|
Nice!
|
mooi tankdopje, top
|
thanks! was er zelf ook content mee :D
|
hey gaat weer mooi zie ik al wel! en ga je de deur die je bij mij hebt opgehaald ook zo bewerken ;-] succes verder met je las werk! als je vragen hebt hoe je iets pas moet maken kwa plaatwerk vraag maar gerust. ik heb vanmiddag nog ff een dorpel in een mk1 gezet. die grijze die bij ons op de brug stond.
|
@ Pewi: Kun jij zo goed lassen dan? Ik moet nog steeds mijn 2 A-stijltjes vervangen hebben. Durf er niet zo goed aan te beginnen :D
@Frank: Ik heb het al eens eerder gezegd, maar je bent goed bezig! Ga zo door, ik vind het een erg leuk projectje om te volgen en haal hier regelmatig motivatie om aan mijn eigen auto verder te knutselen. |
tank klepje en vulslang ziet er netjes uit !
gr. Martijn |
Quote:
Jup die deur krijgt ook bezoek van de haakse slijper :D ;) Zal zien hoe t gaat met het laswerk, maar als ik vragen heb weet ik je te vinden :thumbup: heb jij trouwens niet een topic van je project? Quote:
thanks en het doet me goed te horen dat anderen er hun motivatie vandaan halen! dat motiveert mij weer :D |
ik kan wel een redelijk stukkie lassen ja ;-] ! nee heb nergens een topic van mijn project. ben niet zo heel handig met computers en er dan ook nog is foto s op zetten!??? ik zal van de week wel is ff proberen! als het me lukt is het een tweede!! @ audilimburg stuur me maar is een paar foto s van wat je vervangen wilt hebben!
|
Eindelijk weer een beetje tijd gehad,
heb het blok er ingehangen om te kijken of een en ander wel past: carbs: gaat net, alleen de oliepeilstok iets inkorten: Van 2 baksteunen moet er 1 gemaakt worden: nu het blok met de bak er toch inzat kon ik gelijk de doorgang voor de shifter maken: tot de volgende knoop :thumbup: |
ziet er allemaal erg goed uit!!
|
ziet er top uit! :thumbup:
|
Mooi hoor :thumbup:
|
Geil frank!
Kom binnenkort even bij je in de schuur kijken! |
Wauw, ziet er goed uit! :thumbup:
Leuk dat je voor een smallblokje gaat, weer eens wat anders. Leuk project om te volgen. :) |
Als je die baksteun in elkaar gaat braaien moet je wel ff goed zorgen dat je blok en bak er netjes in hangen, ik heb het een beetje snel op het oog gedaan maar toen hing het zooitje er toch een beetje scheef in :D
|
Wat een gave carb's. Echt mooi :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 13:55. |