![]() |
Om op het Polo Forum te kijken moet je inderdaad ingelogd/aangemeld zijn. Mocht je toevallig ook op E38-forum zitten -> http://www.edition38.com/forums/index.php?showtopic=256452 wat ik daar voor de eigenaar bijhoudt.
Even voor de duidelijkheid, de laatste 2 foto's gepost door Richard zijn van een Duitse 6N met VR6 en Golf V voorbumper, niet van de 1.8 bi-turbo op throttle-bodies! :thumbup: |
Heb me nu al 5 keer proberen aan te melden maar kryg steeds: U mag dit board niet gebruiken.
Heb ook al 2 keer gemaild maar nog geen reactie gekregen. Wou op dat forum ook wel s kyken nl. |
Quote:
Naar wie heb je gemailed dan? Bij mij in ieder geval niets binnengekomen (voorzitter VW Polo Club -> jarno@vwpolo.nl) Maar hoogstwaarschijnlijk probeer jij je aan te melden met een Gmail-adres? Die zijn bij ons geblokt, reden: bijna driekwart van alle spam op ons forum kwam vanaf accounts met een Gmail-adres, toen besloten die te blokken. Registreer je eens met een ander/non-Gmail mailadres, dan kom je er wel op :thumbup: |
Heb Gmail klopt. Zal t nog s proberen met n ander mailadres.
Bedankt voor de tip! Gr Pim |
Quote:
Graag gedaan :thumbup: |
@ Jarno, is het mogelijk om op het polo forum een soort van Guest account aan te maken, zodat alle volksforummers ook kunnen kijken...
Denk niet dat iedereen zin heeft om zich aan te melden... En iets van alleen kijken, niet posten..... |
Quote:
Nee, zit er helaas niet in. En trouwens, jij en ik moeten ons toch ook gewoon overal netjes aanmelden? ;) Maar we dwalen off-topic hier, feuteu's van dikke 6N t/m 9N3 zijn het onderwerp :D |
Quote:
op veel fora,s zie je gewoon plaatjes topics en letters.. dus aanmelden is niet noodzakelijk ;) via de poloclub zie je helemaal niks als je een buitenstaandar bent, da,s soms wel onprettig!! dus je bent verplicht een forum member te worden.. |
|
super misha!!!!
BOTS :thumbup: :) |
Op m'n flickr staan er meer he.. die link staat op cleaned :)
|
netta auto maar die voorlichte vink persoonlijk geen zicht
|
Supertje dik!!!
|
polo club
![]() Aangenaam. |
we like it,beautiful
[url= http://www.polob2c.com]lacoste polo [/]url |
![]() ![]() |
Heeft deze polo geen last van aanloop ?
|
Die van mij:
![]() ![]() ![]() |
Net ding Spenkie! Knap laag ook! :thumbup:
Nooit gezeik gehad met de blauwe vrienden vanwege je US platen? (PS. Mooie Polo naast je op die laatste foto :D ) |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Héél mooi zeg pffff!!!!
|
Quote:
dik zeg :cool: |
de mijne :D
![]() ![]() |
hier wat picts van mijn polo 6N :giggle:
nieuwe achterlichtjes :D ![]() op de oprit ![]() mijn VW stickertje <3 ![]() voorkant ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Mati van HIGH Society :
![]() ![]() ![]() |
Dikke 6N2 GTI :thumbup:
Hoe heb je dat rode randje fatsoenlijk in de grill gekregen.. Quote:
|
Quote:
dankje :) Maar heb de gril er uit gehaald afgeplakt en gespoten. demk er wel om als je het ook doet dat je eerst de rand effe in de kunstofprimer spuit en dan pas de kluer erop ;) |
Mijn polo 9n, zoals hij er nu bij staat.
![]() |
Quote:
Thanks voor de tip, mss ook wel leuk voor mijn GTItje.... :D |
het staat super vind ik en et is zo klaar ;)
|
![]() |
![]() |
![]() |
de mijnu :D
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Quote:
Dit is echt een helemooie ! :cool: Wat voor velgen zijn dat ? Ben namelijk een beetje nieuwschierig :D En wat voor merk schroefset? Groetjes :thumbup: |
hier ff mijn polo-update
![]() en met me nieuwe wieletjes :) ![]() @ d.a.m.n. 1 meet ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 15:00. |