![]() |
een echte vikkie de viking gaat ook gewoon door ;)
|
Quote:
:) |
Quote:
Hoe zou dat toch komen... :tongue: Beterschap....... :thumbup: |
Quote:
Hierbij. De link waar ge hem kunt downloaden: Download 2500 x 1674 En een achtergrond formaat: Download 1280 x 1024 |
Mijn dank is groot :D
|
nou....... heb me helemaal kapot geklikt met het uploaden.... alle tweehonderd zoveel foto's van Gerk staan er ook bij
|
Quote:
Jaap ook de foto's die jij hebt geschoten? |
Quote:
:D :thumbup: |
Quote:
Graag gedaan man! :thumbup: |
|
Quote:
je kunt bijna niet zien dat we de avond daarvoor een feestje hebben gehad :D |
Quote:
Feestje, ik wist niks meer de volgende ochtend :), even later wel toen ik wat droge brokjes (iemand noemde het polijstpasta) in de bosjes legde :) |
Quote:
Hehe :puke: zonde van de investering |
Quote:
met de nadruk op bijna :thumbup: ik heb je trouwens niet gezien zondag na de middag... waar lag je? :D moet toegeven ben niet lang geweest. |
rond welk uur? ben regelmatig gaan verliggen zodat het niet opviel ;)
nee heb lang bij de poort gestaan daarna rondgelopen voor de prijsuitreiking |
http://www.volksforum.com/albums/fi...py_original.jpg
heb je hier een grotere versie van om te gebruiken als achtergrond? :own: |
Quote:
Vocht zat er niet meer bij ;), wel nog wat BBQ resten. |
Heb mijn bijdrage ook geleverd in het bijbehorend fotoalbum hier op het forum.
Heb nu nog rare vingers van het geklik dat ik er mee had. Ben zelf niet bij de meeting geweest, omdat ik zelf zondagmiddag moest werken. Maar mn broer is er wel geweest, dus heb een selectie gemaakt. Als ik de foto's door mn broer gemaakt mag geloven, stond er heel wat leuk spul. Zelf vond ik uit de door mn broer gemaakte foto's de volgende apparaten mooi: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Het zijn nogal wat golfjes mk1's, mja vind ze ook gewoon geweldig :D |
meer foto's op www.vwrelax.nl
|
iemand een foto van die nieuwe Ibiza,... zou zweren dat ik er pics van had gezien, maar kan ze nu niet meer vinden
|
Quote:
deze: |
Quote:
Deze, maar die had ik niet helemaal goed in beeld :D ![]() |
nee jaap die cabrio is van arosaboy hier op het forum
|
En dat kenteken eindigt op R? Dus niet de nieuwe kentekenreeks! Apart :S?!
|
Quote:
@ Sebas... Hoe staat het met mijn prijs??? :D Ik kan wel een jerrycan benzine gebruiken... ;) |
Quote:
Ik zag op de terugweg naar huis de eerst Groente-Fruit en Tuinafvalbak met 120 voorbij komen :tongue: ![]() |
Quote:
denk niet dat je er ver mee komt met die diesel van je :D |
![]() hoop de volgende keer toch echt mijn nieuwe velgen binnen te hebben, want zo is het echt geen porum :redface: :D Maar ja,aan de andere kant, ik wacht ook nog maar 3 maanden, op de lenso;s :D |
Quote:
Is een demo van PAH, hebben nog de oude platen reek. Mijn oud model ibiza heeft een nieuwer kenteken. Ik had de jongste auto met de minste km's op meeting. 3 Dagen en 470km op klok. Zo'n GFT kenteken ben ik ook al tegen gekomen, die moet je hebben op een groene Renault Clico :D |
Quote:
oh dus je was het toch? zag in de verte een tjechisch kenteken vertrekken maar heb je het hele weekend niet gesproken. |
![]() mooi Gerk ....kan het orgineel even op de mail ? |
Quote:
Was er een paar uurtjes(12.00 - 14.30 uur). Was voor het weekend heen en weer gereden om bij mijn ouders op bezoek te gaan. Gelijk even DUB05 erin in meegenomen. Het is alleen allemaal "zo" lang geleden, dat het niet meevalt om mensen te herkennen en belangrijker AAN te spreken. Wel nog even met Alain gesproken en later gehoord dat jullie maandagavond knutselavond hadden. Volgende keer als ik in NL ben kom ik 's Maandagavonds even langs. :thumbup: Gr, Ronald |
gezellig!
|
deze is voor Stijn, had namelijk meer pics gehad van Sebas
![]() |
powerrrrrrrrrrrrrrrrr :D :thumbup: :rock: :drive:
|
van wie was die limited
grtz |
Kennis van Peter
|
All times are GMT +1. The time now is 03:37. |