![]() |
Quote:
Mijn vrouw vind die reactie's van jouw ook belachelijk :D:D en zit nu ook vreselijk te lachen :D:D maar laat ''je vriend'' ook ff een accountje aanmaken dan,hoeft hij niet meer mee te lezen ;) Ik weet wel een forumnaam voor hem,............................ Quote:
juist Chris je was me een slag voor :tongue: :thumbup: |
Haha...en nee,hij wil geen account,want hij geeft geen moer om VW :D
|
Pfoe, ik heb spijt dat ik heb gereageerd in dit topic... 't is een beetje triest over en weer treiteren :shake:
Anyway, ik ga iets nuttigers doen. Have fun! :thumbup: |
Quote:
:goodpost: |
Quote:
:goodpost: , vroeger waren we allemaal nog met auto's bezig in de schuur ,tegenwoordig kunnen de meesten alleen nog maar onzinnige dingen typen op t toetsenbord,................jammer hoor :shake: |
Idd, graag beetje verdraagzaamheid zou geen kwaad kunnen, hoeven jullie nu echt H e l e m a a l NIETS aan je auto te doen ? :D
|
Tot pagina 7 was het een prima topic,tot Dr.Golf zich er weer mee bemoeide. :mad:
Maar ja,ik reageer er vanaf nu niet meer op. Maar goed,morgen dus uitlijndag en zaterdag naar de VR6 :) Ben benieuwd... |
Nou, als jullie dan even tel. uitwisselen of het via pb uitvechten dan is het hier in dit topic wel klaar...
|
:thumbup:
|
Vandaag naar Almere Stad geweest.
Terwijl mijn Golfje buiten wachtte... ![]() Werdt er binnen hard aan de VR6 gewerkt. ![]() Zo fijn om 'm weer te zien :) |
Koop die Vr6 gewoon terug Mariƫlle!! :D
|
Als jij het geld daarvoor naar mij overmaakt :D
dan wil ik dat best doen :thumbup: |
Quote:
Hij staat al bijna een jaar te koop op MP ;),en jij kan hem altijd voor minder terugkopen als waar jij hem voor verkocht hebt destijds toch :D:D |
Quote:
Hij staat al bijna een jaar te koop, toen mareille de eigenaar was zaten er al een hoop onkosten aan, er moest nog een ketting revisie gedaan worden. ik ben wel benieuwd wat er nou eigenlijk allemmaal aan mankeerd, wat er al aan gedaan is en (mischien wel het belangrijkste) voor wat voor prijs die nou werkelijk de deur uit mag bij de huidige eigenaar. zo te lezen heeft ie er niet zoveel plezier van en zijn er vast wel mensen( :tongue: ) die er wel plezier aan willen beleven. @madison: kan jij een duidelijk antwoord hierop geven??? |
Hij is eindelijk verder gegaan om 'm van 4 naar 5 gaats om te bouwen.
Voor de rest is er nog niks aan gedaan...op een klasse 3 alarm na. Hij kreeg een bod van 3000 Euro,maar vondt dat te weinig. Ik ben daar eigenlijk verder niet op in gegaan. Hij vertelde dat ie blauwe rook geeft uit de uitlaat, ook heeft ie een paaltje geraakt,rechts voor op de bumper. |
ik had nog niet gelezen, ik dacht: wat nou, heeft ze die terug gekocht :P
maar nu lees ik dat je op bezoek was :P zou je m niet terug willen? |
Quote:
Niks liever...maar de centjes he :( |
Quote:
En reken dan ook nog eens de kettingrevisie erbij ,kleprubbers,of misschien zelfs wel zuigerveren ivm het blauwe roken in de uitlaat ...........trek dan ook meteen de kop er maar af , vanwege de koppakking , dus tel er maar zo'n 2000 euro bij de kooprijs op.......... :shake: |
Quote:
Daar kun je best es gelijk in hebben ja. Ik heb aan m'n eigen Golf genoeg werk ;) En die heeft me ook al genoeg gekost zoals sommigen weten. |
gewoon kopen, dr in rijden hoeft niet, je hebt um toch.. je grote liefde...
opknappen drvan komt later wel :P |
Quote:
Haha,m'n grote liefde staat hier voor de deur, en rijdt er zo mee naar m'n werk :tongue: |
kortom:
als de huidige eigenaar 3000 euro kan beuren, moet ie dat eigenlijk meteen doen :thumbup: anders wordt de auto nog veel duurder.... :confused: ik zou er zelf nog niet de helft voor geven wanneer er nog eens 2000 bij moest aan onderhoud..... niks voor mij dus, jammer :shake: |
Quote:
|
Eerst moet deze Golf "af" (een Golf is nooit echt af :D )
maar we zien wel hoe het loopt. |
De Vr6 is mooi, maar ik zou er ook niet aan beginnen. als die al blauw rookt.. jammer, helaas, pindakaas, hopende dat het de kleprubbers zijn, en er dan achterkomen dat dat het niet is. :screwy: dat is zuur.
Bij elkaar iets veel werk, en iets te veel duiten :rolleyes: en helemaal voor wat de verkoper wil vangen. |
maar zoals marielle zegt: een golf is nooit echt af :D
|
Ik mag komen kijken wanneer ik wil.
Zo blijf ik ook een beetje op de hoogte zonder dat ik de kosten en het werk heb :) Er is gezegd dat ik wel mag rijden als ie is opgeknapt, maar ja,dat moet ik nog zien. Zal nog wel ff duren ook! |
Quote:
:thumbup: gebed zonder einde...... :screwy: tuurlijk is er altijd werk aan een auto van 20 jaar oud maar als de kosten de pan uit reizen kan je je nog eens bedenken of het de moeite waard is :shake: |
Het zou een superproject zijn voor iemand die geld teveel heeft :D ;)
of ik moet zaterdag die 36.000.000 winnen bij de Lotto? :rolleyes: als dat zo is krijgen jullie ook wel wat hoor :D |
Quote:
Daar houden we je aan hoor :thumbup: |
iedereen duimen voor zaterdag, de lotto voor Madison
|
Haha!Nou,die 36.000.000 is zeker welkom!
Heb sinds vanmorgen het volgende probleem... links-voor loopt op 1 of andere manier aan. Het geluid is alsof je achter elkaar door kleine plasjes water rijdt. Erg irritant,en hij loopt aan op de band bij drempels/kuiltjes in de weg. Geen idee wat dit zou kunnen zijn. misschien een lekke schokbreker? Ik kan ze aan beide zijden niet ver indrukken. Het stuur blijft overigens rustig,en wijkt niet af. |
ALS het de schokbreker is,heb ik garantie!
|
Quote:
ik heb nog 2 sets voor schokbrekers liggen alleen niet verlaagd. indrukken wordt tegen gehouden door de veren |
Heb de krik er even onder gezet,het is niet het wiellager,
het wiel zit muurvast,nergens speling. Bij de Kwikfit konden ze me ook niet helpen :shake: "te laag" werdt er gezegd,terwijl ik verder overal op de brug kan, desnoods met planken ervoor. Ben nu nog ff niks verder dus... Tijdens een proefrit was er niks vreemds gehoord/gevoeld. Logisch,daarvoor moet je wel wat harder rijden. Niet alleen ff rotonde over en weer terug... Ik reed een stukje 80 km per uur en hoorde een soort hoge fluittoon opkomen,die hoger werdt naarmate ik harder ging rijden. Toen ik de koppeling intrapte werdt dat minder. |
lagers in de bak gok ik.
|
Koppelingslagertje , zit achter de groene dop aan de bakzijde .
Die willen nog wel eens stukgaan en lawaai geven . Word tijd dat je naar friesland verhuist Marielle :D , hier zijn wel zat mensen die je kunnen helpen met deze dingen ;) Want bij een kwikfit word je vaak ook niet veel wijzer :tongue: |
Haha!
Nee,Kwikfit is niks idd,die doen niet zoveel aan zulke auto's. Vooral niet omdat ze daar de brug nieteens op mogen. Of ik moet er een rit naar Friesland voor over hebben :tongue: Maar komt wel goed met het Golfje :) Stukje bij beetje wordt ie kompleter :rolleyes: |
Ik begrijp er geen moer van,
maar het tikken van de kleppen is ineens veel minder/bijna weg! :confused: |
Quote:
En behoorde je tot 1 van de 22 winnaars van de lotto hoofdprijs? :) Dmv zo'n blikje toevoeging in je olie te gooien wordt het tikken van de klepstoters ook een stuk minder. :cool: drukgroeplager is wel een rot klusje, kan je beter tegelijk met koppelingsplaten doen of zo laten, je kan een hele tijd door rijden met een rammelend drukgroeplager...... ;) ik heb 1,5 jaar geleden bij mijn Gti de koppeling vervangen, ik heb 5 uur op straat gelegen hier voor de deur :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 18:28. |