![]() |
Quote:
Je heb et maar druk met die ploaties Niels! |
Quote:
jij bent goed bezig :) |
Quote:
Ken je wel stellen... maar het draait weer voor ffies... was ff zwaar balen en zoeken naar een goede oplossing. Maar het werkt! :D Nu rustig kijken naar een goede uitbreiding voor AirMighty.com! :biggrin: ;) Maar al wel een hoop leuke-goede reacties op de pics gekregen, dus daar doen we het voor!! |
wie mooi wil zijn moet pijn lijden zelfde als die kever van me!!
|
Quote:
Ik heb je inderdaad ook nog nooit zo hard zien lopen !! :D |
Ries en hard lopen zeker als een gek naar de feest tent gegaan hahaha
|
hehehehehe ......
maar je ken zeggen wat je wilt,zijn (en ook jouw ;)) sigaartjes zijn wel droog gebleven !!! |
Zo, na een paar dagen flink ziek te zijn geweest na budel is MR. VA weer online :)
Staan weer 35 nieuwe foto's op www.volksaddiction.nl !!! Thnx to clemens & Vanessa en Bob en sabine Hier enkele leuke, de rest op de site : ![]() |
Leon, heb er hier ook nog een stuk of wat liggen van de VA-AreA cars :D,
maar die staan ook al in ons Album op Veedub.nu Stuur ze binnenkort ff :) |
nice... wout heeft z'n coole sticker weer terug
|
|
Quote:
Je bedoelt deze zeker Pim? doorlinken gaat niet vanaf VeeDub :) |
Hey Jasper (Ovaal) mijn zwager heeft je zondag zien rijden in de buurt van Utrecht, kan dat? Hij zag namelijk een 'hele stoere zandkleurige kever met zo'n ovalen achterruit met ski's achterop en koffers op het dak' (zijn woorden)!
|
Plakken, plakken en plakken....
Flyeren, flyeren en flyeren.... ![]() That's the spirit! :biggrin: Veel gedaan op Budel, ben benieuwd wat het resultaat zal zijn op de eerst volgende Aircooled Cruise Night!?! |
Hey bietulfrysk/wouter76, ik probeer ook foto's te uploaden op veedub, lukt niet echt...
JeeWee |
och och , knoeier :D
|
@ beetlefrysk: ja tankewol jonge foar it skiljen, ik haw it al wer foarelkoar hjer!
Weet iemand hoe je foto's kunt resizen in Adobe fotoshop op basis van bestandsgroote? JeeWee |
Ik breng je wel eens en schijfje met PSP 7, dat gaat helemaal makkelijk! :)
|
Gave foto's allemaal. En als de flyers hun doel bereiken... dan word het een drukke boel op de ACN!
|
Zo dan eindelijk staan mijn foto's van Budel ook online........
Check http://www.vwwestland.nl |
leuke foto's vooral die van mijn voorgevel... fijn!!! haha
|
Fijne voorgevel bedoel je?
(sorry ik kon het NIET laten) |
Ow, ben jij dat :D:D
|
Oww, deze voorgevel... ff voor de duidelijkheid:
...toch?!? En Danielle, nog bedankt voor het aanbod van die extra webspace laatst, top!! :biggrin: |
En die van my staan er nu dan eindelijk ook op:
http://www.powow.com/vwsplitty/budel04/index.html Groetjes, Alex. |
Quote:
Zo even die foto gezien, maar die vloer is daar nog aardig schoon, waren jullie de eerst vrijdag ochtend? :D tot 6 juli |
dit was zterdagavond rond 1 uur 's nachts in de kleine feesttent. Ik ga geen bier morsen natuurlijk, daarom ziet het er nog zo schoon uit..haha
|
Mooi foto's dennis!!! Echt super gaaf gewoon, vooral die ene waar je mij ziet rijden in jou spiegel, echt gaaf! |
Ja ja zeker leuke foto's zo ook een van Leon's kever in mijn spiegel... altijd leuk een beetje aparte foto's
|
Opmerking: Inmiddels het meest bekeken en beantwoorde meetings verslag!!
Net zo gezellig als de meeting zelf :D |
Budel 2004 Tussen de regen in
Beetje laat maar nog even deze pic.
De spijl pick up is goeddddd. |
Beter laat dan nooit!! :D
|
Quote:
Jaaaa psies Ennnn dinsdag weer op pad???? Ga de pick up maar in de gaten houden :frown: :frown: |
Dinsdag, JAAAAAAAA t'is bijna zover!
Hoezo de pickup in de gaten houden? |
Quote:
Wat ik zeg, hou hem in de gaten??? hahahahahahaha |
Uitpluizen dat ding dus :D
|
Iets nieuws????
De huif heb ik al op de foto's gezien, die is sowieso al errug kicken!! |
Quote:
Je gaat het zien Even geduld hoor |
Quote:
Nu maak je mij ook een klein beetje nieuwsgierig... de huif ziet er idd al goed uit, zit er nu soms een zeil overheen?!? |
Ik heb geen geduld, ben veel te nieuwschierig!!!!
Is het hier al op te zien????? |
All times are GMT +1. The time now is 16:35. |