![]() |
Quote:
Neem maar mee joh, komt zeker van pas! Ik heb al een BBQ van 65 bij 95 ongeveer. Kunnen we die van jou gebruiken om wat groente op te bakken, champignons, ui, courgette :cool: |
Staanplaats is 3 euro, waarom moet ik dan nog een euro voor de camper betalen :confused: Het gaat niet over voor een euro natuurlijk. Maar dat ding is kleiner dan de gemiddelde caravan.
|
Quote:
Ik heb geen idee! Dit is wat ik opgekregen heb, heb het nog nagevraagd of het correct is. Als je het er niet mee eens bent, of als je vragen hebt bel schoonmoeder maar op! Kan je alle tekst en uitleg geven. |
Ach ja, zo is het op de meeste campings, vraag me alleen af waarom dat zo is. Maar prijzen zijn iig niet al te hoog! :woowoo:
|
Gjin lijen om dy extra euro wol :D
Maar ja, die BBQ lijkt me wel vet, en heb officieel nog een Trunk, dus count me in? :cool: |
Okay..
Dat valt allemaal reuze mee... Benji, jij weet dat beter.. is het handig om die electra erbij te nemen? aangezien er een koelkast enzo in die campers hangen.. :D |
Wanneer je de koelkast wilt gebruiken zou ik het wel doen. Ik hoef het niet persé, ik bekijk het dan wel ff. Je moet wel even kijken of je dan een verlengsnoer bij je hebt!
|
Ik ga denk ik alleen naar de meeting en niet naar het vleesbakken.
Is zowieso al een druk weekend, 12 oktober is namelijk MPF in Marum ;) |
Quote:
Geen probleem! Mocht je van gedachten veranderen, doe dat dan voor de 17e! |
Is het nu in Heerenveen of? verander dan even de topictitel... Nu denk ik steeds, misschien even kijken... Maar dan is er niks. :P
|
meeting is in heerenveen op zondag 14 oktober
BBQ is in gersloot op zaterdag 13 oktober ivm de opkomst van uit duitsland en belgie is de BBQ gepland door johan :thumbup: |
Nog even een skop in de richting...
|
zijn er nog mensen die willen BBQen ?
of willen slapen bij johan ....( op de camping dan :D ) |
Wanneer ben je officieel een TS'er?
Ben ik een TS'er? |
Quote:
Tuurlijk ben jij een TS'er ,jij hebt één van DE jetta's ! Of kom jij dan ook even langs? Kun je mooi met Dimi oprijden :thumbup: |
Quote:
denk al waar blijf je ? |
Quote:
:confused: Nu niet overdrijven he, er is nog heel veel werk aan. Ik heb eens gekeken in mijn agenda en voorlopig kan ik eigenlijk nog niets officieel bevestigen. Aangezien dat vóór morgen moet, is dat misschien een probleem? Nu een plaatsje voor een éénpersoonstent is er altijd wel, of is de camping zo klein? En als ik dan toch zou komen, dan breng ik wel mijn eigen vlees e.d. wel mee. Dus ik schrijf me onder voorbehoud in, maar voorlopig moet je voor mij nog niets voorzien. Vanaf 1 oktober heb ik mijn nieuw werkrooster en kan ik meer zeggen. |
Quote:
kleine uitzondering moet kunnen denk ik :D |
Quote:
Zal geen probeem zijn hoor :thumbup: |
Komt niet zo precies, maar er moet wel een lijn getrokken worden. Wil best een paar dagen eraan vastplakken!
|
Grappig, die camping is 2 km van mijn huis, ik woon namelijk in het dorp er naast
2: jetta mania, ik heb nog bij het zusje van sietske in de klas gezeten mary als ik het goed heb. en dan heb jij ook een neef die friso heet als ik t goed heb? |
Quote:
Jup, Mary is mijn schoonzusje. Friso is mijn neefje idd! :) |
1. Dimitri, Ann & Charlotte - BBQ + overnachting
2. Bernd & Anne - BBQ + overnachting 3. Berend & Ytske - BBQ 4. Gerben - BBQ + overnachting 5. Wytze - BBQ 6. Johan en Sietske - BBQ + overnachting 7. Oane - BBQ 8. Eibert - BBQ 9. Alberto, Rika en Hylco -BBQ + overnachting 10. Marco - BBQ 11. Benjamin & Anita - BBQ + overnachting 12. Marcel & Carolien - BBQ + overnachting Mensen, ik tel 21 mensen voor de BBQ, 15 voor de overnachting op de camping, leuk ploegje dacht ik zo! Komen nog een paar duitsers bij, maar zal helaas zoals het nu lijkt niet zoveel zijn als dat ik gehoopt had. Hoop Stinne ook nog aan de lijst toe te kunnen voegen. Meer aanmeldingen? Of houden we het hierbij? |
Kosten voor de bbq zijn nog niet 100 punten definitief, maar zullen rond de € 17,50 p.p. uitkomen, nu dat het aantal mensen zo goed als vastligt kan ik aan het rekenen slaan.
Voor de goede orde, 17,50 lijkt misschien een hoop geld, maar het is incl. drankjes, oftewel ALL-IN! Er komt goed vlees, geen goedkoop spul. Mogelijk bij de slager, of zien wat ik bij de groothandel kan krijgen. Mijn broertje is kok, dus heb goede hulp! En dit bedrag is incl. een grote verlichte tent! Waar we allemaal in kunnen! |
Quote:
Damn, jij bent goed bezig :woowoo: |
Ebut meld! Met tent! :woowoo:
1. Dimitri, Ann & Charlotte - BBQ + overnachting 2. Bernd & Anne - BBQ + overnachting 3. Berend & Ytske - BBQ 4. Gerben - BBQ + overnachting 5. Wytze - BBQ 6. Johan en Sietske - BBQ + overnachting 7. Oane - BBQ 8. Eibert - BBQ + overnachting 9. Alberto, Rika en Hylco -BBQ + overnachting 10. Marco - BBQ 11. Benjamin & Anita - BBQ + overnachting 12. Marcel & Carolien - BBQ + overnachting :rock: |
En Antje en Daniel? Die kwamen toch ook zeker BBQen en misschien overnachten? Jij had met ze gesproken toch, Johan?
|
Ik bbq ook wel ff mee.. ;)
|
Quote:
BBQ inderdaad, Daniel had vrij gekregen van zijn baas. Overnachten was nog niet zeker i.v.m. Antje haar knibbel. Lennart is evenals Antje en Daniel toegevoegd aan de lijst der lijsten! 1. Dimitri, Ann & Charlotte - BBQ + overnachting 2. Bernd & Anne - BBQ + overnachting 3. Berend & Ytske - BBQ 4. Gerben - BBQ + overnachting 5. Wytze - BBQ 6. Johan en Sietske - BBQ + overnachting 7. Oane - BBQ 8. Eibert - BBQ + overnachting 9. Alberto, Rika en Hylco -BBQ + overnachting 10. Marco - BBQ 11. Benjamin & Anita - BBQ + overnachting 12. Marcel & Carolien - BBQ + overnachting 13. Antje en Daniel - BBQ 14. Lennart - BBQ |
Heu johan, joke gaat ook mee en we blijven als het nog kan ook slapen in een tentje:woowoo:
1. Dimitri, Ann & Charlotte - BBQ + overnachting 2. Bernd & Anne - BBQ + overnachting 3. Berend & Ytske - BBQ 4. Gerben - BBQ + overnachting 5. Wytze - BBQ 6. Johan en Sietske - BBQ + overnachting 7. Oane & Joke - BBQ + overnachting 8. Eibert - BBQ + overnachting 9. Alberto, Rika en Hylco -BBQ + overnachting 10. Marco - BBQ 11. Benjamin & Anita - BBQ + overnachting 12. Marcel & Carolien - BBQ + overnachting 13. Antje en Daniel - BBQ 14. Lennart - BBQ[/QUOTE] |
Klasse Oane en Joke!!!!
|
1. Dimitri, Ann & Charlotte - BBQ + overnachting
2. Bernd & Anne - BBQ + overnachting 3. Berend & Ytske - BBQ 4. Gerben - BBQ + overnachting 5. Wytze - BBQ 6. Johan en Sietske - BBQ + overnachting 7. Oane & Joke - BBQ + overnachting 8. Eibert - BBQ + overnachting 9. Alberto, Rika en Hylco -BBQ + overnachting 10. Marco - BBQ 11. Benjamin & Anita - BBQ + overnachting 12. Marcel & Carolien - BBQ + overnachting 13. Antje en Daniel - BBQ 14. Lennart - BBQ Welkom op de lijst Oane en Joke:D!! |
en voor die mensen die die avond nog op stap willen, er rijd een taxibus langs de camping richting heerenveen.. 5 euro voor een retour geloof ik, bus gaat om 1 uur en 2 uur (wel van te voren even oenema bellen)
|
Nog even dit onder de aandacht brengen.
De trekkershut (4 personen) is nog beschikbaar, € 35,- ongeacht het aantal personen, max 4 dus. Er zijn nog 2 slaapkamers (2 personen) beschikbaar, € 25,- per nacht. Eigen beddegoed/slaapzak meeenemen. Houd in gedachten dat de 13e de vakantie begint, je zal je erover verbazen dat mensen in dit seizoen de caravan en de tent gewoon op een camping neerzetten. Reserveer dus tijdig! Anders doet mijn schoonmoeder dit wel voor een ander en is het niet meer beschikbaar voor ons! |
Quote:
Das die borrelbus zeker? |
Quote:
Jup :cool: |
Nou, dat hoeft van mij niet echt... volgens mij kunnen we het gezellig genoeg maken op de camping zelf.
Maar hoe en wat met de betaling Johan, moeten we gewoon daar aan schoonmoeke betalen? |
Quote:
Camping betalen aan schoonmoeke, BBQ aan mij. Beide dienen betaald te worden bij aankomst op de camping! |
Kan t ook via de bank, de BBQ voor 2?
|
Quote:
Heu johan reserveer maar 1 kamer voor ons ;) , bij nader inzien 14 oktober in een tentje :screwy: is het bijna winter :redface: |
All times are GMT +1. The time now is 07:45. |