![]() |
Oke dan :thumbup: meteen een iets scherper nokkenasje er in levert met een goeie afgestelde Cab aardige pk winst op :screwy:
|
of van hydrostoter naar sleeptuimelaar met grotere kleppen etc 120pk haalbaar :D
|
![]() ![]() ![]() die is ook binnen :D |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kleppen weer geslepen en morgen de klepveren er weer in plaatsen :D Nieuwe kleprubbers zitten der ook al weer in! |
mooi project! deze ga ik volgen, ook omdat ik ook bezig ben met een 1300 op solexen ;) en jij iets grondiger werkt als mij..
|
:thumbup: :D
|
![]() ![]() ![]() < Vandaag m´n nieuwe hoepels ontvangen! Meteen ff gekeken wat het me gaat kosten om ze weer mooi te laten polijsten en spuiten :D Prijs viel mij niet tegen! Dus daar maak ik later ff een afspraak mee :D |
Nieuwe krukaskeerring gemonteerd
![]() deze ook vernieuwd ![]() En hier de nieuwe krukaslagerschalen en drijfstanglagerschalen ![]() ![]() ![]() en de oliepomp weer gemonteerd ![]() |
serieus bezig zeg :thumbup:
gr. Martijn |
Mooi project! lekker retro ook!
|
zojuist ff bij bolku een 269 graden nokkenasje besteld :D Wat een service heeft die man ook! Zelfs op zondag nog aan t werk :thumbup:
|
De vorige keer wouden m'n stiefpa en ik de orginele nokkenas weer monteren tot we er achter kwamen dat 1 moertje niet vast wou :( Bleek het tapeindje op breken te staan...
![]() dus 10 nieuwe tapeindjes besteld bij de dealer en die vandaag opgehaald! Omdat ik toch bij de dealer was heb ik gelijk de pakkingen besteld voor de flens aan de bakzijden en de flens aan de riemzijde! vanavond de 10 tapeindjes vervangen en de orginele nokkenas weer gemonteerd omdat het mij wel verstandig leek om het blokje eerst in de orginele staat wat in te rijden ![]() ![]() ![]() En ik heb vanavond de krukaskeerring in de flens voor de riemzijde gemonteerd na het schoonmaken van de flens ![]() |
Beide krukasflens pakkingen vandaag opgehaald en de boel meteen maar gemonteerd na een hap eten gehad te hebben :D
![]() ![]() Nu ga ik zo nog ff de carterpan van een nieuw laklaagje voorzien :P |
![]() ![]() Boutjes worden nog ff vernieuwd! |
Vandaag de bij Bolku bestelde 269 graden nokkenas ontvangen!
Heel veel dank gaat uit naar Bolku voor de snelle service :D De Catcams 269 nokkenas ![]() De oude MH 204 nokkenas vs de Catcams 269 nokkenas ![]() En de Catcams nokstok weer gemonteerd ![]() ![]() |
Zo zeg jij weet de lekkere onderdelen wel te vinden.
Echt helemaal top om te zien! Ga zo door |
Erg leuk om te zien dit. Ziet er allemaal netjes uit.
Ben benieuwd naar het eind resultaat. |
Quote:
Gewoon goed zoeken :D Quote:
Anders ik wel :D ben ook erg benieuwd hoe die straks loopt! |
HAAL DA DING VAN JE DAK, verder mooi project
|
Quote:
:thumbup: Alleen in noodgevallen zoals materiaal halen van de bouwmarkt nog in gebruik :D |
|
hey das een bekende steilheck :D leuk ding alleen zou ik der wel andere spiegels op doen ;)
![]() :thumbup: |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() vandaag de polo ff een beetje gewassen :D |
![]() ![]() zo alles weer lekker terug naar orgineel & basic :D Gisteravond alles weer terug geschroeft wat er orgineel ook in zat ben al die oldschool troep beu :P en heb meteen m'n radio der uit gedaan omdat die toch nooit aan staat.... |
vandaag ff een mooi ritje met de polo gehad :D
Heb even een Vw Motorsport inlaat opgehaald in Boxmeer en ben vanaf Boxmeer naar Ede gegaan om het kopje+pretstokje en carbs+VwM inlaatje te droppen bij Spottuning voor een kopbewerking en kleppen polijsten en de carbs voor de zekerheid ff na te laten kijken! |
Intussen ook nog een leuke (en zeldzame?) set velgen op de kop getikt namelijk een setje Allycat Olympic´s :D :D :D :D
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en een leuk breed randje... ![]() Heb ze gekocht via MP zonder dat ik wist wat het exact voor velgen waren :D Tot dat Bas ze in Hoogeveen kwam afleveren voor me :thumbup: en ik er dus achter kwam dat het allycat velgjes waren! En na lang zoeken kwam ik der achter welk type allycat dit nou was, omdat ik per toeval deze afbeelding tegen kwam waar ze opstonden! ![]() |
Dat zijn mooie aparte velgen, die zie je niet vaak! Suc6 met het opknappen
|
goed bezig man :D blokje helemaal netjes, ziet der echt top uit!
ik zou zeggen hou vol en ga zo door :) |
Quote:
thnx! :thumbup: |
Quote:
Quote:
Zie ook linksboven in de laatste foto mijn (nu nog gele) Vw Motorsport inlaat! |
MH Kopje
![]() ![]() ![]() ![]() tapeinden geplaatst en speciaal voor de inlaat, m8 moeren met sleutelmaat 11 ![]() ![]() ![]() Compleet met Solex c40 ADDHE, Vw Motorsport inlaat en Bilas luchtfilterbak :P |
Had van m´n daily blokje (ff nog) de koppakking stuk dus weer ff gefixt en loopt weer als een zonnetje :D
![]() en de boel weer netjes schoongemaakt :D ![]() ![]() |
MH Kopje
![]() ![]() ![]() ![]() tapeinden geplaatst en speciaal voor de inlaat, m8 moeren met sleutelmaat 11 ![]() ![]() ![]() Compleet met Solex c40 ADDHE, Vw Motorsport inlaat en Bilas luchtfilterbak :P |
|
Pakje van Remola autosport is binnen :D snelle service dus! en t spul ziet er goed uit! en de gaskabels zijn voorzien van een nylon kern met daarin weer de stalen gaskabel!
![]() ![]() ![]() ![]() |
Vandaag het kopje + carbs etc weer opgehaald bij Serge van Spottuning :D
![]() ![]() ![]() ![]() |
Ziet er goed uit kerel!
|
Dat ziet er even mooi uit man..
|
thnx :thumbup: Alleen haal ik die gele meuk nog wel ff van t Vw motorsport inlaatje! Ben ik nu al druk mee bezig :D
|
All times are GMT +1. The time now is 07:50. |