![]() |
en een zulu lip van tupperware
|
Quote:
Als hij dat verlagingsset weg doet wil ik het wel over nemen(alleen voor de voorveren:D). Of mocht iemand nog veren hebben liggen voor een 60mm verlaging voor :thumbup: , laat het even weten. |
die set blijft lekker zitten :)
en ja die auto wordt verder aangepast in de loop van de tijd. andere velgen,spiegels, mss lip er onder uit,en de booskijker weg. veerpootbrug achter etc beetje geluid er in |
Met geluid zou ik als ik hem was een Genesis sound-system kopen. Is een beetje moeilijk aan te komen maar er zit echt super geluid in. Heb het zelf nu een maandje ofzo en ik ben er echt super tevreden mee, goede bass en hoge tonen echt een topsetje;).
|
het geluid word van audio system klinkt ook super en hard en blijft mooi strak klinken
|
Ok, wat ik heb komt uit een Polo Genesis G40 dus origineel maar jij bouwt het in je achterbak ofzo?
|
sub en versterker komen in de achter bak en voor in de deur komt een compo zet
|
Tis maar een tekening maar als je dit in het echt kon maken :woowoo: :woowoo:
![]() |
die is geeeeniaaaaaaaalll!!!
motorkap wordt alleen een lastige mod.. Er is een stuk af op deze digimod. tov de originele kap. De grille zal dan ook verder door moeten lopen.. Is een stuk mooier dan een booskijker! |
Wielen gaan ook niet passen, helemaal aan de achterkant krijg je zo breed echt niet onder een steilheck.
|
Quote:
Het kan wel, moet je net als ze bij die amerikanen vaak doen, de achterbodem eruit...............smallere as, wielen naar binnen, wielkasten maken ét voila.........brede sloffen. Maar zou natuurlijk wel een hels karwei zijn :cool: |
Ziet er wel gaaf uit zo!
|
Quote:
Als je 't zo bekijkt; alles kan. :D |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dit is sinds kort de mijne :D .Hij lijkt op de foto's niet zo laag,maar hij is het wel,zoals je op de laatste foto kunt zien :gives: Voorlopig blijft hij zoals hij is. Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's :slap: .Zodra ik wat fatsoenlijke foto's heb,zal ik ze even posten. |
nette polo kerel :thumbup: :rock:
|
De ex van jorp,blijft een leuke polo.
|
Damn mooie polo man.
|
Quote:
Heb je al spijt :stupidme: ?Ik ben in ieder geval nog steeds erg content met de polo :limey: |
Dit is mijn Polo;
![]() ![]() |
heb je geen kleurenfoto?
|
dit was mijn eerste polo
![]() ![]() helaas is deze gestorven onder de achterkant van een renault 5 :( |
[QUOTE=gtd-gt]
![]() Fock, das een net ding zeg :eek: |
Und
|
Hier mijn Polo broers.
Hoop dat ze ook ooit echt heel mooi zullen worden. ![]() ![]() Gr Arno |
lukt wel, dan moet je zelf nieuwe wielkassen maken aan de binnenkant..helemaal custom made:P
als je geld hebt tenminte..ghehe |
wel als je zelf ff custom made wielkasten / kuipen gaat maken aan de binnenkant..en de grill zelf gaat maken:P en motorkap...kost geld, maar dan heb je ook wat
|
Quote:
|
ben je met jezelf aan het praten? :):)
|
Quote:
Haha Ja lekker duidelijk zo :D |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
wauw. dat zijn leuke plaatjes!! Vooral het verschil tussen accelereren en remmen bij de blauwe coupe!!
Gaat wel lekker dwars. |
mijn oude polo!
ontzettend veel lol mee gehad en nog altijd een beetje spijt dat ik hem heb weggedaan ![]() ![]() hij zou er nu wel heel anders uitzien zonder bumperz enz maar was toch een leuke auto vind ik |
Mijn bakkie
Hij wordt zijdeglans groen deze winter :cool: |
neej, geen champagnegrijs meer??
Blijft een coole bak! Die steilheck is lekker nineties! Leuke bak, zijn dat compomotive velgjes of classic mini velgen? |
Quote:
Mja, als ik hem in de originele kleur wil houden zal hij opnieuw gespoten moeten worden. Die mogelijkheid heb ik niet echt, heb geen spuitcabine ter beschikking. Vandaar de wat groffere optie om de zaak te rollen. Velgen zijn Opel staaltjes, 6,5J et38 met uitgedraaid naafgat. Er liggen 165/40-16 bandjes omheen getrokken. Past net allemaal :D |
de velgen op de steilheck zijn smith revolution velgen in de maat 13 inch 7j
|
hmm, mooie velgen! Had de auto uitgeklopte wielkasten achter? Of was hij niet zo ver verlaagd?
|
hij was ongeveer 8 cm verlaagd met een weitec set die in hardheid verstelbaar is en die wielkasten waren omgerold maar dan liep hij nog een beetje aan 7j is opzich redelijk breed voor zo'n auto
|
Zo ook maar eens nieuwe pics van mijn polo'tje
![]() ![]() ![]() gr Joey |
Mooie wagen :thumbup:
Achterbumper nog even rechthangen ;) |
All times are GMT +1. The time now is 16:54. |