![]() |
:D 8,5 X 19 BBS CH MOTORSPORT |
Hier de mijne.
|
![]() ![]() ![]() Hier nog wat fototjes van me 19 duimers :D |
Ik mag tegenwoordig ook mee doen;
![]() ![]() ![]() |
mijn ex-Rado
|
hier de mijne met RM in 8 en 8.5j. gepolijst randen en vergulde boutjes!
|
Super die cabrio!
|
te grote banden :screwy:
|
thnx Rene ;)
@ Erik, haha, ach, valt best mee 195/45/15. ik hou niet zo van die fietsbandjes ;) |
Quote:
|
Quote:
nee dat word je niet, dacht dat je het over voor had! achter is 205/45 ;) ;) misschien wel iets TE ja, maar kocht het setje zo... 2 maanden later weer weggedaan ;) |
Quote:
Ook een beetje te klein 15" op een 3 om de wielkasten te kunnen vullen,dan rijdt je meteen met je karterpan 1 cm van de grond als ik zo eens op de foto's kijk.Is dit nu met de 16ers beter of zou er eigenlijk 17 onder moeten? |
|
Niks geks hoor, zie je wel vaker BBS onder kever
|
Quote:
karterpan heb ik geen problemen mee, eerder de dorpels, en draagarmen. met 16inch gaat wel beter, maar 17inch is het beste denk ik! dan hoef je um niet zo ver te verlagen voor je gevulde wielkasten heb!! |
He Gijs, ik zie het nu pas!!! Ziet er mooi uit joh! Laat je het zo of?
En je hebt hem nu rondom nog meer verlaagd ofniet? |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Holy fuck, die BBS wielbouten mot ik ook. Niet in het rood maar gewoon zilver met zwarte letters en die laatste benz is geniaal.
|
Super foto`s Erik!
|
![]() |
;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wat een mooie wielen staan er in dit topic zeg.
Hier die van mij, ze zijn net helemaal klaar: ![]() ![]() |
Quote:
Hehe, en ik zie nu pas dat jij gereageerd hebt :redface: De RM's liggen nu uit elkaar. Worden netjes gemaakt en dan komen er 195/45 banden om (op de foto zitten er 195/50's om en is de auto nog niet ingezakt; komt vers van de krik af :)) Achter heb ik hem inderdaad iets van 3 a 4cm lager gezet. Het comfort was al ver te zoeken en dat is nu nog erger geworden (2cm schroefdraad over..) |
De mijne
![]() en de huidige status :D [IMG] ![]() [/IMG] |
![]() |
![]() |
Vette wielen tjaap, nog nooit gezien.
|
Vage wielen ja! ken het eendelige model wel, maar dit heb ik ook nog nooit gezien...
home-made? |
geen idee. portugees op de tex had ze van de sloop
|
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Heilige wielen :D
|
Quote:
Zo,dat heb je netjes gedaan! :thumbup: |
@ mark2fpolo
deze wil ik wel eens onder een auto zien! |
mijn oude setje RM's in 8j en 8.5j!
![]() en mijn nieuwe setje, RSjes op de foto is het 8j en 9j. maar de 8j's zijn weg, en worden 9.5j! sorry voor de grote foto http://img529.imageshack.us/img529/4751/bbs002dk5.jpg en hier onder de auto, nog 8j en 9j. ![]() |
Mijn nieuwe wielen voor onder mijn daily
BBS E50 7x16" Binnenkort ga ik ze glasparelstralen twijfel alleen nog over de harten polijsten of in bbs goud lakken wat vinden jullie? Misschien enkele voorbeelden? ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Volgens mij kan je niet zoveel met de harten vanwege de samenstelling van het materiaal. Kan ernaast zitten hoor, maar ik heb E30's gehad en dat materiaal (veel magnesium) zag er niet erg polijstbaar uit.
|
Quote:
ok wist niet dat magnesium niet polijstbaar was, danku |
All times are GMT +1. The time now is 05:27. |