![]() |
Ik heb eens een erg kromme velg bij wheeltrim laten doen, was perfect! Kosten waren ergens tussen de 80 en 100 euro, dat was het wel waard!
|
![]() wat voor velgen zijn dit en wat zijn de maten? |
ik heb een vraag bestaan er adaptors van 15mm van 5x100 naar 5x114.3
|
hee bertil!!
ik heb even een vraagje! jij doet ook naven omboren toch?? hoe gaat het in ze werk?? alles los aanleveren?? voorsta naven en trommels??? en wat kost het als ik vragen mag?? doe maar even via pb hoor!! als het kan??!! het gaat om een vento met steek 4x100 en die wil ik laten boren naar 5x100!! ik hoop van je te horen!! groetjes joey |
geen probleem
Quote:
je bedoelt dit [IMG] ![]() [/IMG] [IMG] ![]() [/IMG] |
ze kunnen wel gemaakt worden
Quote:
kan ze wel voor je maken ,maar dan moet je alle bouten meeleveren en de velgen die er op gemonteerd gaan worden! zodat je de maximale draadlengte kunt gebruiken bertil |
gister gedaan
![]() [/IMG] [IMG] ![]() [/IMG] |
verbreedt staal
stalen velgen verbreden is ook mogelijk nu
evt incl poedercoat |
strak werk
![]() [/IMG] Quote:
mooi werk richard |
Quote:
Beide heel mooi werk, kan niet wachten tot ik ze kan Ophalen. |
Pfff ..strak zeg..... :thumbup:
|
als de blaadjes weer aan de bomen hangen
Quote:
volgend voorjaar weer jelle kun je ze nog eerst even in de huiskamer zetten en lekker genieten |
Ooit is een keer mijn velgen laten doen door Bertil en nu pas een foto :shame: :shame:
![]() Sorry voor de wat mindere kwaliteit foto :D Maar resultaat mag duidelijk zijn toch :thumbup: |
Doe je ook aan velgen uitdraaien heb een set velgen met een naafdiameter van 54.1 en die moeten naar vw diameter 57.1 en zo ja wat zijn de kosten mag ook via pm
|
Quote:
kom elke x in velgen topic :D verkeerde linkje |
Bertil, ik had nog een vraagje over steek adapters.
Zou je 15mm steekadapters kunnen maken van 4x100 naar 5x112? Prijs mag via PM =D |
Oude doos
![]() ![]() ![]() ![]() |
Hee bertil......
Nou had ik een tijdje terug aan jou gevraagd voor omboren van naven. Van 4x100 naar 5x100 is mogenlijk. Maar is van 5x100 naar 5x110 ook mogenlijk?? Dit in de naven van een golf 3 vr6?? Ik hoor graag van je!! Groetjes jo. |
omboren
Quote:
jazeker is dat mogelijk vind het persoonlijk ook veel beter om in de naven een extra steekcirkel te boren. en het is veel goedkoper :) |
Quote:
Helemaal top!! Dan kom ik dat met de tijd even laten doen!! ;-) Maar ik ben nog wel op zoek naar de vr6 en de wielen heb ik al!! Haha beetje verkeerd om maar de velgen voor een zeeeeeer gunstige prijs kunnen krijgen!! Alvast bedankt!! En tot spoedig!! Groetjes joey. |
Hallo wat kost het om 4 velgen 1 j te verbreden 13 inch
Ik hoor graag grtz |
![]() [/IMG] ![]() |
Een setje bbs velgranden afdraaien kost dat nog steeds 100 euro?
Heb een setje liggen dat niet zo netjes meer is.. |
zijn dat mijn exips?
:jacks:dan my is very happy! |
Quote:
zou maar zo kunnen,richard heeft ze me gebracht zijn onderweg naar friesland nu |
Quote:
klopt,zijn mijne :thumbup: erg mooi geworden,thanx man :) :) :) |
Quote:
deze moet je polijsten is zeker de moeite waard |
Quote:
ga ik zeker doen :thumbup: |
Ik heb nog een setje 17" bbs bugatti randen liggen. Dus van een twee delige velg waarbij het hart te verwijderen is. Het hart heb ik nu verwijderd en de randen grotendeels ontlakt.
Echter zijn de randen toch minder dan ik gedacht had, dus deze mogen afgedraaid worden. Gaarne een PM wanneer daar tijd voor is en wat dat zou moeten kosten. Ik kan ze zelf naar Enschede brengen aangezien ik zelf in Almelo woon. |
prijzen en tel staan erbij..je kan toch gewoon bellen?
|
Hee bertil je mijn pm nog gehad?? Groetjes!!
En voor de rest..... VAKWERK!! . |
Wat kost het omboren van vier velgen van 4x108 naar 4x100?
|
Is het mogelijk om velgen met de maat 5x108 naar 4x100 omteboren? Velgen hebben een vlak hart!
|
velg rand Brock B6
ik heb nog 2 Brock B6 velgen staan met knap vervelende velg rand schade, helaas zachtjes met gladheid en een bocht tegen stoeprand gegleden en dit konden de velg randen niet hebben.
nu vrees ik dat het met alleen afdraaiën waarschijnlijk niet te redden is om de happen er uit te krijgen heeft u ook mogelijkheden om de velg randen in de buurt eventueel te kunnen laten oplassen mocht dit noodzakelijk blijken? ik kan uiteraard bij u langskomen om de schade te laten aanschouwen, ik kom zelf uit borne (nabij Enschede dus). daar kan/wil ik ze eventueel zelf ook wel heen brengen mocht dat praktischer zijn. Misschien dat iemand anders toevallig een adres weet eventueel voor het oploassen van velg randen in de regio twente/overijssel? |
Hey bertil, heb je die harten en randen zelf gedraait? Ziet er goed uit!
|
Zo te zien niet JeeWee want binnenkant randen zijn smerig dus er hebben banden om gezeten ;)
|
gedraaid of gemaakt zit een verschil in gerard
|
All times are GMT +1. The time now is 00:17. |