![]() |
Prachtwagen :tongue:
![]() ![]() ![]() ![]() Opel Commodore GS/E 6 cil in lijn automaat uit '77. Staat te koop, en is van een kameraad van ons. Zodoende zie je Clawfingers gebakje ook staan ;) |
deze ascona deed gisteren mee op "das drag day"
en die reed serieuze tijden, lag een 2400 in op lachgas. let ook eens op het erg smalle BBS voorwieltje.. |
vette auto's ey:D
vooral die eerste |
Oude Opels zijn het mooiste van de jaren 70 vooral de Opel Ascona B ik heb vroeger ook wat Opeltjes gereden de Kadett C , Ascona B , Rekord D , Opel Manta B
|
Quote:
Heeft ie gewoon een buitenrand als binnenrand gebruikt zeker ? Onder het motto van: zo weinig mogelijk lucht- en rolweerstand krijgen :tongue: |
deze stond op het treffen in Duren...
Opel c Kadet, met 3,5 6cilinder uit een omega met turbo.... supervelgen 3 delige ronal kleeblats????? |
![]() ![]() ![]() ff nieuw leven inblazen, was nog niet langs geweest? |
Moddervet! Alleen al die velgen, origineel maar dan breed?
|
Quote:
Ascona/Manta 400 velgen gok ik |
vadsig apparaat jazekia!
|
|
Prachtige auto's gezien in dit topic, ouwe Opels zijn cool...
|
en waarom heeft niemand de Monza genoemd..?????
|
Ouwe ******s = dik :rock:
Nieuwe ******s = :brad: 'Nough said Ciao Ad |
|
Ai na het lezen van de hele topic
vrees ik dat ik nog eens een zwakte begin te krijgen voor opel mijn vader heeft gelukkig nu een passat van 99' maar hebben thuis nog een a manta van 73' staa op lpg met een 1.9 carbt motor erin die word eerdaags mat zwart gespoten gaat men broertje in rond toeren heb zelf ook een winter in deze opel rond gereden wil wel lekker dwars gaan zon manta als ie eenmaal gaat hehe maar vind die a manta met die volvo 2.0 (standaard) 16v motor met eaton compressor en turbo en breedbouw pakket toch zeer aantrekkelijk hehe ben een fan van dwas gaan met een auto voormij de mooiste manier om een bocht te nemen |
![]() ![]() ![]() |
|
Quote:
|
zijn dat geen HTN rennsport velgen? wegen nog geen 4kg per velg als ik me niet vergis
![]() http://www.htn-felgen.de/html/body_htn_rennsport.html |
Quote:
Man wat zijn die velgen stoer (nagenoeg alle van HTN)! Alleen worden ze voor leuke prijzen verkocht en zie je ze niet zo veel. :( |
Quote:
idd hele dikke velgen met ook hele dikke prijzen helaas leken mij namelijk ook wel puike wieltjes voor onder de polo namelijk......... op mp heeft een setje gestaan met iets polijst werk aan de foto's te zien voor 950,- :screwy: |
waarom niet, voor een set RM's word het ook gevraagd tegenwoordig
|
als ik een opel zou kopen ging ik echt voor een opel kadet coupe super mooie autos. en dan de rallye soort geel met zwart. ;)
|
Neem aan dat de basis dan wit is? ;)
|
GT/E is de Wit Gele variant... heb ik ook gereden... maar ja die achterbak roestte helaas harder als wij konden lassen
|
de GT/E C1 (knipperlichten onder) was zwart/geel en de C2 wit/geel. Maar de GT/E C2 was ook te bestellen in "normale" kleuren zoals oranje etc.
Hier die van mij (standaard 1600 aut) met een 2liter 8v ![]() ![]() ![]() En waarom ik op het volksforum rond hang? Heb niks tegen vw (kan er niks aan doen :D) , en een golf1,2 of 3 wordt mijn volgende wagen en ik doe hier dus alvast wat ideeën op. Voor de Kadett C geilers heb ik hier nog een leuk linkje http://www.zwovierer.de/Homepage/index.htm |
zeer mooie kaddet
|
Leuke.Opel,maar.waarom.geen.blauwe.platen?
|
Leuke.Opel,maar.waarom.geen.blauwe.platen?
__________________ Mijn.excuses.voor.de.puntjes,.m'n.spatiebalk.is.do od ![]() |
is volgens mij mogelijk tot bouwjaar '76 als ik me niet vergis. De mijne is van '78
|
Er.is.zoveel.mogelijk;)
Officieel.is.het.tot.voor.1.januari.'78,maar.je.ka n.ze.gewoon.laten.maken. Je.hebt.tenslotte.4.cijfers.en.2.letters |
leuk.man.die.puntjes. Hoe kom je aan de spatie in do_od?
Snel ff een ander toetsenbord halen (of is 't een laptop?) Die opels zijn prachtig! Eigenlijk veel leuker dan een VW, je kan er zo een lijn6 in lepelen, hebben achterwielaandrijving en hebben een prachtige 70ér jaren styling. |
Ja,het.enige.jammere.is.alleen.dat.het.Opels.zijn: P
En.ik.heb.nog.geen.zin.gehad.om.een.nieuw.toetsenb ord.te.scoren,ik.vind.dit.ook.wel.prima.werken. Hij.is.kapot.gegaan.na.een.wetenschappelijk.onderz oek. Oftewel,blijft.mn.toetsenbord.het.doen.nadat.ik.er .een.glas.melk.overheen.heb.gegooid. Niet.dus :D Wel.raar,heb.er.al.zeker.3.biertjes.overheen.gegoo id.maar.daar.had.ie.geen.last.van. |
![]() |
Ook ik als echte vwfreak vind de oude opels het mooist.
Virend van me is bezig met een kadett-b te restaureren. |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
lijkt photoshop, maar wel verschrikkelijk gaaf.
|
All times are GMT +1. The time now is 02:12. |