![]() |
Errug gaaf filmpie Oskar.... :D
Je auto ook nog steeds trouwens :cool: |
ik baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal zo erg dat ik niet kon !!!!
volgend jaar zeker en met kever. had eerst gen deadline voor mijn project,nu moet hij volgende zomer af zijn! |
t,was geweldig.! maar volgende keer toch liever op het terrein zelf. ik stond nu wel op een goed voorziene camping op 7km afstand met vrienden, maar dan is het toch minder"easy". t, was toppie. allemaal jo,os,mau,sven,leon,vannes,nik,pep,enz...) gegroet. :eek: :biggrin: :eek: :biggrin:
|
I'm in LOVE :D
![]() Kever is toch weg en als de kids ietsje groter zijn en pappa wat meer tijd heeft :wink: |
Quote:
Je hebt echt een dikke kever :eek: denk dat het volgend jaar een dikke villa ergens in de buurt word, heb hele goeie verhalen gehoord van vrienden die in de buurt een villa hadden gehuurd voor 15 pers. Spreek je later !! |
NICE ONE !!!
Thnx :cool: ![]() |
Quote:
Is dit nu een echt hok? Jens |
Quote:
Credits komen geheel toe aan mijn bijrijder... Bram(mutjuh) Ik was te druk bezig met planken.. :D (vandaar dat de foto ook niet geheel scherp is helaas.. :p ) |
Quote:
Jij ook al? :cool: Deze BLIJFT ook echt geweldig! ![]() :cool: |
Quote:
villllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaa,,,,,!!!!!!! ook goed plan. maar wel een met een grote oprijlaan!!!!! |
Quote:
![]() zelfde stijl, maar met een iets ander kleurtje :cool: |
Quote:
Blijf nou eens van die thinner af joh! :wink: |
jah supper he
jammer dat het al voorbij is :) |
Quote:
Hier nog een auto die er erg veel op lijkt. Deze heeft niet van die luchtroosters achter de achterraam en had achter ook een super dikke U-bocht voor de uitlaat zitten. Echt bruut!!! :cool: http://www.keversite.nl/fotoalbum/f...82005225447.jpg http://www.keversite.nl/fotoalbum/f...82005225444.jpg @Kruk: Ik vind die oranje zelf niet zo mooi omdat ie ook achter op z'n gat ligt. Die schuine wielen geven em zo'n doorgezakte look. Ik hou zelf meer van de Old-School Cal-Look setup zoals die witte... |
@Kruk: Ik vind die oranje zelf niet zo mooi omdat ie ook achter op z'n gat ligt. Die schuine wielen geven em zo'n doorgezakte look. Ik hou zelf meer van de Old-School Cal-Look setup zoals die witte...[/QUOTE]
da's juist vet als die wielen van een kever zo negatief staan echt super :cool: |
Die van jou stond anders ook aardig hoog Prethebber... ;)
Gaat die ook nog omlaag of blijft ie voorlopig nog zo? |
Quote:
Klopt zeker, hij moet nog omlaag maareerst wat verkopen (keverspul) en dan drop spindels eronder :D en by the way, ik rij er dus dagelijks mee |
Beter laat dan nooit hier onze bijdrage van spa. Het was een top weekend.
|
Quote:
![]() deze was ok wel in orde! op spa aparter dan een spijl iig.. :rolleyes: |
Zoals belooft nog enkele big size foto's in DEZE TOPIC - Foto's SPA BUG SHOW op 20-21 augustus
Thx for the pictures Mr.SEALS |
Het heeft ff geduurd maar de aanwezigheid en bijdrage van VeeDub staat nu ook online!
Helaas was de camera van Wouter ook ff met een vakantie, dus iets minder foto's als voorgaande jaren :D Klik HIER voor onze impressie van Spa 2005!! |
Eeej, jou heb ik nog gespot:
![]() |
Quote:
Dat klopt, heb ik gezien jah. Heb je die foto evt. in grote resolutie voor mij?? Erg gave foto!! |
Kon zo snel geen emailadres van je vinden, dus hieronder:
|
Quote:
Ok dan, bedankt :) |
Quote:
als je dan toch bezig ben.....wil ik deze ook op volle sterkte aub :biggrin: thx! |
Ze zijn helaas niet echt scherp.
Had niet meer zo'n vaste hand na de nacht... :o |
Quote:
hehehehe...thx vin um gaaaf :D |
ik ook, jammer dat het hoofd van Djoek's bijrijder een beetje voor mijn 181 zit :tongue:
|
Quote:
whahahaha.....en jij maar zwaaien...BUKKKUUUH :biggrin: |
Quote:
hans gefeliciteerd jongen! ik heb je gemist daar :mad: :mad: :mad: :mad: de snor die ik van je heb gehad is top! erg blij mee! kus van mij :) |
kus van mij :)[/QUOTE]
:eek: vind je het erg als ik die voobij laat gaan :biggrin: :D |
Originally Posted by the hanz
voor mij ook een super geslaagde show, veel mooie auto's en als klap op de vuurpijl een fles champagne en een beker voor de top 20 En zeer verdiend zou ik zeggen, het is een super auto.... :cool: |
Tja, met keverpech kan ik me nog niet meten.
Maar ik blijf mij best doen.. Heb een super gezellig weekend gehad, totdat User-x zijn pet verloor tijdens de rondrit, toen werd hij me een partij sjagerijnig :biggrin: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |
Quote:
:D viel toch wel mee ?? Alleen zondag geen onderdeel meer gezien ... hij moest en zou een ander petje scoren ;) Quote:
03's zijn ook gemaakt voor het circuit, en dat voelde hij aan natuurlijk :) |
leuke line up !!!
|
|
Ook nog een bekende gespot van hier.
Wel een beetje late reactie maar ben weer te druk bezig met mijn kubel. Moet rijden voor het kever zomerfestijn. ![]() ![]() Djoek,wil je grotere foto's, stuur effen een pm'tje |
YEAH !! :biggrin: pm onderweg~!
|
All times are GMT +1. The time now is 03:16. |