![]() |
Quote:
Deze zoek je? ![]() http://www.vwforum.nl/modules.php?n...ewtopic&t=35557 Dat is de eigenaar. ;) |
Die verdringer met die ronde gaten is een VWM verdringer. Pas trouwens alleen in de bijbehoorende VWM helften.
|
|
Ja, staan alleen geen foto's bij. Deze auto is van een vriend mij.
Zeer nette wagen met een overcomplete historie (tankbeurten etc etc) |
Quote:
|
Vanmiddag rond de klok van 16:30 gespot op de Teteringsedijk te Breda
Een zwarte Rallye Golf met het kenteken JS-TN-03. Was niet echt origineel meer te noemen....... :( (o.a. verlaagd, verchroomde velgen, type stortkoker uitlaat) |
Quote:
Daar mag je Hans van maken :kenny: |
Ik ben benaderd door een mede volkswagen liefhebber uit schotland of ik de oude eigenaar van een rallye kon vinden.
De auto is ingevoerd van nederland naar schotland waar hij rond ree in het plaatsje "Oban". De auto is daar verongelukt en is toen door deze jongen gekocht om op te knappen hij is in Oban verkocht bij een bedrijf dat "carbreakers" hete. De enige informatie die ik over die persoon heb is dat hij daar werkte en waar hij nu is zou ik niet weten maar misschien kennen jullie de auto icm het kenteken. Kenteken is 55 - LV - XH Weet iemandiets over deze auto zou deze dan kunnen mailen met vw_arnout@hotmail.com hier wat foto's ; Quote:
|
Quote:
Volgens mij heb ik die auto wel eens in Nijmegen zien staan, verbaasde me toen over het nummerbord |
De Dikke blauwe!!!!!!!!!!
|
|
Dit is de kleur van een polo S1600.
En gekozen omdat deze per liter het minste gewicht heeft :) |
We zitten aan de 50! Beginpost geupdate en voorzien van foto's waar mogelijk.
Verder uitbreidingen altijd welkom! Als je een onbekende ziet, zelfs op MP, opslaan dat plaatje en toevoegen :) |
Quote:
ligt een 2.0 16V in die auto oud collega van me sleutelde aan dat ding ;) |
Ik zal een kleine lijst van opmerkingen toevoegen, van auto's wat mij bekend is;
WVWZZZ1GZKB114979 1H001481 Tornadorot (Sergio) Is recent verkocht via marktplaats naar Friesland ( als ik juist ben). Enkele delen oa wielen weer verkocht/ te koop via marktplaats. WVWZZZ1GZKB101922 1H??????? Grun Perleffekt (Ronald) + ![]() + dezelfde. Weer verkocht meen ik. ![]() + ![]() = dezelfde, van Klaas inderdaad. WVWZZZ1GZKB?????? 1H?????? Ebenholtzschwartz ('3gnr48') ![]() + WVWZZZ1GZKB?????? 1H?????? Blau perleffekt ('3gnr48') Beide van Hugo Malda. WVWZZZ1GZKB137682 1H003042 Ebenholtzschwartz (Ruud, verkocht --> U.K.) Heeft hem verkocht aan een Rob Wiltshire, is doorverkocht naar Schotland. Komt veel op dubforce.net, nick: carsciroccoman ????????????????????? ????????? Classicgreen (????, SG-FD-71, verkocht Belgie) ![]() Deze was van RobG60, is nu van Sebbe, wordt omgebouwd naar 20vt. ![]() + ![]() De groene is nog in bezit van Marten, de rode is van hem geweest ( verkocht). kennis van Hugo. ![]() ????????????????????? ????????? Tornadorot (HN-JZ-31) Deze was van Patrick van der water, is gestolen in 2001/2002. Hij heeft hem nooit meer terug gevonden. ![]() ????????????????????? ????????? Blau perleffekt (JR-VS-30) Rijdt in regio Noord-limburg, Eigenaar heet Robert, vlaggenstickers zijn eraf, heeft spuitbeurt nodig, kardanas is verwijderd. ![]() Deze is van Bjorn, regio zuidlimburg. ![]() OUde demo-auto van MRG back in the day, had een 16vg60 toen. Meer weet ik even niet....... |
|
Quote:
Volgens mij zijn wij nooit collega's geweest.. :cool: En ik heb toch jaren met deze super golf geraced :) :) :) :) Hij komt zo af en toe nog wel eens van zijn plaats voor speciale dingen,maar staat hoofdzakelijk lekker warm bij mij bij de kachel van zijn ouwe dag te genieten :) |
Thanks voor de updates (in topic en via PM!). Alles verwerkt.
|
heb laatst een rode rally golf zien staan in haarlem....
hier bekent? |
Ja, die is van Hakan, staat in het lijstje. Helaas geen foto van.
|
Quote:
laat ik het zo zeggen, een oud collega "vertelde" altijd dat hij hieraan sleutelde :rolleyes: Wim heet ie ik kan zo ff niet op zijn achternaam komen :redface: werkte bij jan van Veen auto's in zuilichem voordat ie bij ons kwam ;) |
Quote:
Ik denk dat jij dan rooie wim bedoeld...dan werk of werkte jij bij ames. Klopt heb de auto samen met wim gebouwd. ;) Het plan loopt nu om de auto terug te brengen naar de orginele staat,hoe deze ooit gebouwd is! VWM golf rallye gr A (Erwin Weber)maar de juiste onderdelen vinden valt nog niet mee :confused:.Maar het is zeker om met deze of andere dikke golf weer op de rally paden te vlammen!!!!!!!!!!!!!!!! :screwy: :D :) :) :) :) :) |
Quote:
dat komt dan wel goed ik weet waar hij 9 van de 10x staat :D |
Boefke
idd rooie Wim (van arendonk) schoot me vandaag ineens te binnen :tongue: maar hem "terugbouwen" naar hoe hij ooit bedoeld is, dat is natuurlijk nooit een slecht streven :rolleyes: maar ik werk idd nog steeds bij Ames, wim inmiddels al weer een jaar of wat bij de renault :D |
Quote:
Klopt spreek Wim nog regelmatig,nooit gedacht dat hij zo van zijn geloof af zou vallen :screwy: :confused: hij is toch ook een echte VW man |
de mijne staat er ook nog niet bij en die wordt zelfs dagelijks gebruikt voor woon-werkverkeer!!(foto lukt me nog niet)
|
Wat info is ook welkom! Zoals kleur, chassisnr, motornummer, kenteken (wat je wil).
Foto zou natuurlijk ook leuk zijn (anders even mailen: koningstijn@gmail.com) |
de kleur van mijn rallye is rood;het kenteken TV-FR-63en de rest moet ik ff nakijken!!
|
Quote:
haha die voor hij z'n T4 koch in een impreza reed :tongue: maarre ken je ook jongens bij hobo of niet??? een nieuwe jongen bij ons komt daar vandaan ;) |
Quote:
Ja daar ken ik wel mensen ja! :D trap die william maar eens flink in elkaar.... :) |
Quote:
zal ik morgen eerst is doen :D |
Ik heb vandaag wat nieuws geleerd.. altijd gedacht dat ALLE rallye's zonnedakjes hadden behalve de VWMS frames...
nu geleerd: In Italie en Spanje zijn ze ALLEMAAL zonder dakje geleverd.. |
Quote:
Bron = ???????? |
Spanjaard. hij vertelde op de tex dat hij er een zonnedak ingezet had (de witte) dus ik verklaarde hem voor gek omdat hij een VWMS had gemold |
Nou ik dacht dat ik apart zou zijn met een witte rallye
|
@Tjaap: die modellen zonder schuifdak (VWMS) zijn overal geleverd, misschien dat alle in spanje geleverde Rallyes zulke koetsen hadden?
|
|
Quote:
Ik heb een VWM rallye in de schuur staan.een orginele VWM heeft het productie nr in de linker A stijl staan!heeft geen af gekitte naaden.licht gewicht plaat werk,geen achter wisser,dak spanten.achterbank bevesteging,motor ophanging is totaal anders enz.... zo kun je ze een beetje herkennen |
na mijn weten zijn er nog 11 orginele vwm rallye g60s
erg zeldzaam dus |
niet alleen de vwm rallye's hadden geen schuifdak
in de "normale" versie was een schuifdak namelijk een optie |
All times are GMT +1. The time now is 21:25. |