![]() |
zijn te koop topper..;)
|
is helaas geen 5x112 en heb nu een leuk setje...
|
pontiac staat niet meer in de velgen precies?
|
Echt briljant Richard...
|
Iemand die de richtprijs kent om velgen 3 delig te laten maken? En wat moet je er allemaal voor aankopen?
|
kan ik voor je doen.. daarom ook dit topic... :rolleyes:
|
![]() ![]() Zijn te koop btw |
![]() |
:)
|
Quote:
Mooie velgen maar waar is het ventiel? Aan de achterkant lijkt me niet echt functioneel.. |
niks functioneel aan die hele auto, vind het juist wel een goed idee om ventiel aan de achterkant te doen haha!
|
Zijn genoeg rennsportfelgen die ventiel in de achterste rand hebben. Middels haakse verbinding kun je gewoon banden oppompen naast de auto
|
Dit is vet ... Ik wist niet dat het kon . Wat is het prijs kaartje ongeveer om een set om te bouwen ?
|
hangt van je wensen af.. maar vergelijk t met een setje bbs rs
|
kan ik dan een set rs'en ruilen tegen zo een setje,seberings door mijzelf geleverd?
|
doe maar ff pm
|
Ziet er echt lekker uit!
|
Laatste setje is leuk voor de vr6 erdim..
|
Quote:
Zal krap worden met de remmetjes en m'n meissie ziet me al aankomen, setje Porsches voor de W8 er ff bij en nog een set voor de VR die al 6 jaar stilstaat whahaha! Bedankt Richard maar dat hok moet eerst eens rijden in 2014. |
echte mooie velgen :thumbup:
Ben benieuwd hoe m'n c2's er gepolijst uitzien :O |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Quote:
Gezien deze foto hangt er ook een leuke collectie aan de muur toch :rolleyes: ? |
mega vet dit... geen woorden voor..
:thumbup: :thumbup: :thumbup: |
![]() Need i say more? |
Quote:
dat is heel dik ja!! |
...
|
Super! :cool:
|
|
:clap:
|
Lekker bezig Ries!
|
Quote:
Dit is mijn matti marten even geweest :thumbup: |
Quote:
zit die rand nou aan de achterkant van de velg bevestigd? of zie ik dat verkeerd :screwy: |
Is frontmounted idd
|
Quote:
In dit geval het mooiste, vind ze super :thumbup: |
chapeau :cool:
|
Quote:
Handig ventje die Marten :thumbup: |
gewoon weg super! :cool:
|
wow heerlijk, lekker bezig mannen!
Kun je ook van binnenuit schroeven eigenlijk, zodat je de boutjes niet aan de buitenkant hebt maar aan de binnenkant? Lijkt wel lekker strak.... lekker voor m'n corradotje... |
geen probleem
Quote:
kan hier niet bij deze set ,maar is wel mogelijk !! maak ik zo voor je op de cnc machine (ongeveer 158 keer m7 tappen) maar wel veel werk (plaats ik er een ring achter met dubbele tapgaten en zal er aan de voorkant gemonteerd kunnen worden met schroeven die later niet meer zichtbaar zijn ! zal een totaal van 300 plus aan tapgaten worden :) :eek: zou wel erg mooi zijn zoals marten al zei de mogelijkheden zijn eindeloos |
foto
|
All times are GMT +1. The time now is 04:28. |