![]() |
Yep gister. Hij was bij nick ;)
|
Is maar goed dat je nog geen smartphone hebt stef, anders kan je helemaal niet zonder het Forum en Vwtjes, Haha
|
ik had wel ipad met internet op landdal hehehe, dus kon me wel vermaken. voor die paar uurtje dat ik der was.
|
hahaha begin je ook al te trillen als je een paar uur het forum niet open hebt gehad? :P:)
|
denk dat jij meer op forum zit als mij :tongue:, nu weer ontopic.
|
vanavond ff weer met wat bedrading bezig geweest onder andere brandstofpomp aangesloten, alleen nu zit ik nog ff met de tankmeter, deze werkt precies andersom in combie met de golf 1 vlotter, draadjes omdraaien werkt niet :D weet iemand zo de oplossing??? denk zelf gewoon weerstand van meten en dan weerstandje tussen de draad plaatsen. of gaat dit niet werken aangezien de weerstand variabel is. thanks alvast. oja en voor die gene die nog een setje nieuwe sparco stoelen zoekt + onderstellen voor golf 1 pb maar ff, ik ga denk ik toch voor wat anders.
|
stoel frame ziet er strak uit stefan! plaatwerk is morgen klaar als goed is ;)
|
![]() zo na lang zoeken een passende en bestaande radiateur gevonden, alleen moeten eigelijk mijn aansluitingen allebij links zitten, zou ik gewoon het rechter gat dicht kunnen lassen, linker eindtank inslijpen en een schotje inplaatsen op de helft van de eindtank, zodat het koelwater eerst naar rechts toe moet, en dan door de onderste helft weer terug kan, anders ben ik bang dat de koelvloeistof de weg van de minste weerstand gaat zoeken en dus zo van boven naar onder door de linker eindtank stroom ipv eerst door het koelblok. |
Quote:
Nice! |
Past de radiateur van een Seat Ibiza cupra niet? Die heeft de aansluitingen aan 1 kant zitten, en past geloof ik ook alleraardigst in het voorfront...
|
Waarom laat je geen buis onder of over de radiator heen lopen om de flow van de radiator niet te veranderen.
|
Stuur op www.vwforum.nl MK2-VRT eens een berichtje. Stephan kan van Mk4 tellers de eproms herprogrammeren zodat deze ook de waardes van een mk2 vlotter kunnen meten. Misschien is dit voor een Polo teller hetzelfde. Ik zou zeggen probeer het eens.
|
Mooi project!! Helemaal fan van het dashboard werk. TOP!!
|
Nice job !!!
|
Zie nu pas dat je een topic hebt aangemaakt.
Je bent al mooi opgeschoten Stefan, ik kom ook nog wel keer langs kijken :) |
@ bleupower ik heb hiervoor met een radiateur van een cupra gereden alleen past dit niet meer, ivm mijn motorkapslot. deze is kwa hoogte precies goed.
@ da-bart dat zou ook nog een optie wezen. zal is ff gaan kijken wat er mogelijk is. @jeff ik zal is ff kijke wat ik doe, zal hem is ff mailen bedankt voor het meedenken :D |
he stef, van welke cupra is dat dan?ik kan er niet een zo laag vinden en met de aansluitingen aan de linkerkant.
|
@ timk1:
Die van een Seat Ibiza Cupra 2.0 16V uit '99 Deze past alleen niet onder het front, deze gebruiken we altijd als we een 20vt inbouwen maar dan komt ie tussen het front en de motor en dat wil dus niet bij een R32 ivm de ruimte die er niet is. |
zo afgelopen week de motor weer gedemonteerd, en alles wat in het motorruim zit. en alle lasnaden glad gevreest, kitnaden allemaal er afgestoken en geborsteld. vandaag kleine klusjes aan de mk 1 gedaan. en ff mijn versnellingsbak uitelkaar gehaald, helaas bleken hier meerdere tandwielen van beschadigd te zijn. zal morge ff paar foto s maken, was vanmorge mijn camera vergeten.
|
Ga je de versnellingsbak reviseren of komt er een andere achter te hangen
|
ik weet nog niet precies wat ik ga doen, ik ben nog ff in overleg met de oude eigenaar van de bak, aangezien de bak als goed aan mijn verkocht is. maar denk de v5 bakhelft op de vr6 bak die er nog ligt. en gelijk bouten in het dif monteren.
|
verstandig idd ;) kunnen die er ook niet meer uit rammelen haha
|
Quote:
Check ook meteen of je een ander dif kunt regelen, sateliet-as wil nog wel eens stuk. Of een sper erin of een diff uit een 02J TDI, die laatste hebben dikkere sat-as. Goed bezig Stefan :thumbup: |
een dif uit een o2j tdi bak heeft mijn maatje nog wel liggen ga ik maandag gelijk ff regelen, en ff bouten bestellen, een setje arp bouten.
![]() deze bedoel ik 90 euro, of weet iemand ze nog goedkoper te vinden? |
motor en alle delen die in het motorruimen zitten weer gedemonteerd. en gelijk ff een balkje in elkaar geknooi met een paar zwenkwielen, blijft ie makkelijk te verplaatsen, aangezien het onderstel word gepoedercoat, en alles wat er in het motorruim zit aan beugeltjes en steuntjes. |
zo dat schiet lekker op stefan:thumbup:
ik kom gauw weer even een bakje halen! |
goed bezig :thumbup:
|
@de pul altijd goed kerel. schiet inderdaad wel op alleen gaat het mij nog niet snel genoeg hahaha.
|
Die deuk hoort daar niet :P en is dat beugeltje origineel? hahahaha
|
Nee is imitatie wilco, haha
|
Holy fuck wat een project. Ziet er super uit, ben benieuwd naar eindresultaat.
|
zo vandaag weer aan het hobbyen geweest, de bedoeling was alleen ff motorruim netjes maken, schuren en dan spuiten, maar na tien keer rond de auto gelopen te hebben, en wat beter te hebben gekeken zagen we van alles wat me niet erg aanstond. en dan krijg je dit.
helaas heeft het roest monster mijn golf 1 ook gevonden, gelukkig vals het nog mee!! enkel het eerst stukje van de spartbord rand. we gaan er ff 2 nieuwe randjes in zetten en een paneelje voor kleine achterlichten, en spuiten hem dan gelijk maar in zijn geheel ff over. dan is ie ook in 1 keer klaar. |
hoe kan het toch dat ik aanvoelde dat dit ging gebeuren..... :D
we zijn ook allemaal hetzelfde ;) |
tja als we toch bezig zijn onder het motto we doen het goed of niet, dus dan maar goed, tis nu nog maar een klein stukje [beginnende roest] dus redelijk makkelijk op te lossen, als ik nu alleen het motorruim gedaan had, had ik het volgende jaar moeten doen. en in de spuitcabine moet ie toch hahaha. gelukkig kan dit op niels zijn werk :D, en inderdaad we zijn allemaal het zelfde hahaha.
|
:thumbup:
Quote:
|
gewoon weer zilvergrijs hoop ik :tongue: mooie vorderingen
|
jahoor gewoon weer zilver grijs, anders moet hij nog verder uit elkaar, omdat de binnekant dan ook weer moet, en ik wil er nog wel graag vanzomer mee rijden.
|
Super Stefan, ook goed dat je hem opnieuw gaat spuiten.
Dit zal straks een toppertje worden :thumbup: |
Hahaha dit is prachtig. 'Het moet toch ff knap' en uiteindelijk wordt alles vervangen en aangepakt, heel herkenbaar.
|
vraagje, waar heb je die oogbout en spanner besteld voor je hydraulische koppeling?
Ik kan alleen maar die maritieme dingen vinden op google en die hebben een u sluiting waar ik niks aan heb. |
All times are GMT +1. The time now is 03:58. |