![]() |
Quote:
Misschien dat er onder al dat plastik wel een leuke auto schuil gaat, maar op de foto kan ik 'em niet vinden :D :tongue: |
er zit weinig plastic op hoor, ik vind hem super... ik ben niet voor niets; vw,audi,bmw fan. Met zo'n 320d ga ik naar Essen :D
|
Die auto, mogen ze hier wel afleveren :D
Graag zelfs. Maaruh.. vandaag mac meet in drachten gehad.. (jaja..en dat terwijl ik in noord-limburg woon :P ) Maar Jetta Mania, was zo vriendelijk om mijn ass ff op de foto te zetten. Mijn rollin' shot! ![]() |
Quote:
zet hem anders hier maar weg :eek: toffe bak :cool: je jetta mag er ook wel zijn trouwens! |
![]() op de snelweg met mn oude kever |
Dan ik ook nog maar even een rolling shot van mijn GT.
Gemaakt door Jetta MaNia :rock: ![]() |
Super Ebut! Binnenkort ook even roljende foto's van mijn Jetta, die zijn nog niet gemaakt..
|
Quote:
Thank you! |
Ik heb een heel ander shot.
Is toen gemaakt toen me digifiz net in de type 1 GTI zat. (is er inmiddels weer uit) Achtergrond is wel leuk :) ![]() |
Dat blijft een ontzettend mooie foto Domi.. lijkt bijna wel gesjopt! Klasse!
|
Quote:
Lijkt geshopt, maar kan je garanderen dat dat niet zo is. Me vriendin zat er naast en die had op dat moment het stuur :rolleyes: even vast :D |
Op de terugreis van Spa 2005, mooi zo'n digi spiegelreflex!! :cool:
Beetlefreak: ![]() Broer van ^: ![]() Wouter76: ![]() Laatste afrit: ![]() |
Check die grijns ook dan :D
Wat een übervette bakken!! :rock: :clap: |
die blauwe is echt top!
|
Quote:
Toen hadden we al 2000 vakantie km's achter de rug! Nog 'ff' dik 400 naar huis :cool: Quote:
Zal het doorgeven ;) |
super foto's weer de laatste paar dagen.
ziet er goed uit mannen! |
van die blauwe heb ik al een paar foto's van in mijn eigen album staan. een hele gave kever. precies goed!
|
Shot van gister, moeders haar Polo mee naar Lichtenvoorde:D
![]() |
![]() superkever!!! :cool: |
Van Vortex..
![]() Het is een Subaru in case you're wondering ;) |
die van die sub is wel stoer!! :rock:
|
hehe en dan eindelijk ik eens
auto gehaald in zwolle (polo voor kameraad) ![]() ![]() ![]() ![]() Ja hij is smerig... dus erna maar effe wassen ![]() ![]() ![]() Bescherming erop :P leuke dag |
Op weg naar de VW-Speed wintermeeting.... veel te vroeg voor een zondag morgen btw!
![]() ![]() ![]() ![]() Er staan er nog wel een aantal op op weg naar Lichtenvoorde... check AirMighty.com! |
En nog een paar van die zelfde rit :D
![]() ![]() ![]() |
eindelijk! maar wel met me broer achter het stuur
![]() ![]() |
hele schöne kever!!
|
de mijne:
![]() |
Ziet er gaaf uit! strakke foto!! :woowoo:
|
tnx!
bewerk is ie ook wel leuk: ![]() |
Strak hoor ! (letterlijk ;) )
|
tnx! leuke reacties dit!
polo'tje is nog lang niet klaar, maar het begint ergens op te lijken! |
Terugweg retro mania......
![]() |
Quote:
whoah strak :D Zoek trouwens iemand die binnenkort als de golf af is een rolling shot wil maken voor me :D |
naar MIVW.
![]() |
Vette bak!!
|
![]() ![]() :) |
Lennart en Karin
![]() Jettaracing ![]() LuNaTiK ![]() Jettaracing(2) ![]() Jettamania ![]() Op de terugweg van het M.I.V.W Event |
Op keverpech's trouwdag is er ook nog een rollend fotoke van mijn vrouw en ik in de kever gemaakt:
Vind hem wel goed gelukt. :cool: |
Damn ik wil ook graag een rollingshot of meerdere van mijn Golf, ziet er allemaal vet uit!
|
![]() |
All times are GMT +1. The time now is 20:25. |